作者: dmm.co.jp 時間: 2016-2-4 23:15 標題: WIN10就快爆煲!!! 2月4日UPDATE自動預載WIN10
Microsoft 早已預告將於今年某個時段,將 Windows 10 列為 Windows 7、8.1 的建議更新,以加強推廣力道。近日 Microsoft 正式將 Windows 10 從選用更新提升至建議更新等級,若是使用者的電腦從未更改過 Windows Update 設定,系統便會自動下載升級檔案,約會佔去 6GB 左右的硬碟空間。
Microsoft 在近日提升推廣 Windows 10 的力道,將 Windows 10 列為 Windows 7 和 8.1 的建議更新,由於 Windows Update 的「提供建議更新與接收重要更新的方式相同」預設為勾選狀態,因此 Windows 10 列為建議更新之後,作業系統會預先替使用者下載約 6GB 的升級檔案。
http://www.techbang.com/posts/41 ... -recommended-update
作者: lubbersteven 時間: 2016-2-4 23:21
PK, 甘似政府做野D手勢。利申: 我有成10部電腦,其中兩部行緊win10.
作者: 132003hk 時間: 2016-2-5 00:44
要造數欺騙自己欺騙人地
以為win10好成功好多人鐘意用好好賣好好用冇失敗人人搶住升級
作者: luckystrike2046 時間: 2016-2-5 01:34
好在我用緊嗰個windows 無得Free Upgrade
作者: ~虎~ 時間: 2016-2-5 02:09
快D Set...
如何關閉 Windows 7 SP1、Windows 8.1 更新版從 Windows Update 自動下載升級 Windows 10
http://alexchuo.blogspot.hk/2015 ... windows-update.html
作者: P14 時間: 2016-2-5 02:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis3412 時間: 2016-2-5 09:16
冇錯, 因為WIN7都有會有唔SUPPORT既一日
而7月bug就會穩定下來
作者: 971111 時間: 2016-2-5 09:36
我玩緊個只GAME
佢叫瑪奇, 唔係瑪奇英雄
個engine 係10年前寫落,
再膠既係香港代理仲用緊ActiveX黎啟動遊戲
Chrome FF 連IE自己default都唔support既情況下 點敢上WIN10
香港代理仲出理notice叫人唔好升WIN10(上年5定7月出既)
而我用WIN10掛機,換地圖就會死GAME
WIN7一直都無事.....
作者: java2 時間: 2016-2-5 09:40
舊聞喎, 將 Windows 10 列為 Windows 7、8.1 的建議更新已唔係近幾日既事.
Microsoft 早已預告將於今年某個時段,將 Windows 10 列為 Windows 7、8.1 的建議更新,以加強推廣力道。近 ...
dmm.co.jp 發表於 2016-2-4 23:15
作者: daemongmong 時間: 2016-2-5 09:58
不是必須安裝的更新,只要不是手動安裝,一般情況下也不會自動升級,何必大驚小怪。
作者: yjfoeg 時間: 2016-2-5 10:40
咁舊嘅game用vm行應該ok...
作者: g1jockey 時間: 2016-2-5 10:55
http://mrmad.pixnet.net/blog/pos ... 7%E7%B4%9A%E8%A8%8A
It works.
作者: grxgr 時間: 2016-2-5 11:33
一般用家邊鬼會用VM~
呢種方法唔適合大眾~
作者: da87 時間: 2016-2-6 00:11
如果強制升級搞到有舊軟件舊硬件用唔返, 消費者可唔可以告佢?
作者: 惡魔城城主 時間: 2016-2-6 01:50
自從xp可以用好耐, 個個搵win7唔要win8時, m$就好等錢洗...不停用計阻嚇user
作者: chanmingfu 時間: 2016-2-6 03:47
"提供建議更新與接收重要更新的方式相同"
I have un勾 this 選狀 already

作者: Miipp 時間: 2016-2-6 13:57
d 巨企實有密密麻麻的細隻字條款唔知幾時出現過, 而用家又應該有意識或唔覺意同意左.
而且人地有的係律師團, 兼無限的錢可以燒. 消費者(們)有幾多子彈去玩
作者: free3sky 時間: 2016-2-7 10:26
好煩 del and uninstall 又出現

作者: kelvin1982 時間: 2016-2-7 11:59
win10個免費upgrade幾時完?
作者: kelvin1982 時間: 2016-2-7 11:59
我指winow 7 免費up 上win 10
作者: 真革新 時間: 2016-2-7 19:29
Win7 用得好好地,唔會轉10
作者: peterchu 時間: 2016-2-13 10:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dee30 時間: 2016-2-13 10:33
上個月砌左新機繼續用win 7 sp1 熄左windows update

作者: vsp 時間: 2016-2-13 10:38
一陣轉左win10,原本做到既野變做唔到,又有bug,software又唔夾
無事搵自己煩,嘥時間,仲要on99,係google搵解決方法

作者: 掃馬想機 時間: 2016-2-13 10:47
除非貼錢啦,唔系一定唔升
backup 時間人工都係錢黎
作者: joeckh 時間: 2016-2-13 12:55
有冇用緊win10 既講下係咪仲係咁多bug 同撞software ?
作者: doppelganger 時間: 2016-2-13 13:35
本帖最後由 doppelganger 於 2016-2-13 13:45 編輯
單單輸入法已經玩人啦
明明win 7個輸入法最好用,但就冇左
作者: hs008 時間: 2016-2-13 15:55
May be Jul isn't the real deadline。。。。
作者: wing1234 時間: 2016-2-13 16:36
本帖最後由 wing1234 於 2016-2-13 16:40 編輯
用緊win7 好地地
升左 win 10
都係無問題,一樣咁快,開機仲快 d
faceboot apps 果 d 好似手機咁有提示好方便
不過我好少用緊打機
我無舊 apps 係用唔倒 :(
直升全部都正常使用中
作者: love19901109 時間: 2016-2-13 17:00
回覆 27# doppelganger
呢樣係真 有日部機唔知禁左咩制忽然同我自動升左 咁咪試下用 用開果D野 全部走晒樣 各式各樣問題
即刻洗機
作者: ekchk 時間: 2016-2-16 00:30
有呀...岩岩收到
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1865697&k=1cb22aaeb238e9eed0d24f1c05100063&t=1782434071&sid=3Ns1t66GP1

作者: 掃馬想機 時間: 2016-2-16 22:22
頂~抽獎來噶咋
我仲以為每個都派既tim
咁慳皮啊
作者: 掃馬想機 時間: 2016-2-16 22:24
咁咪升級果陣時舊個D資料仲繫咪度啊
作者: abc888 時間: 2016-2-16 22:27
咁想人用win10, 就永久免費, 取消任何驗証機制啦


