Board logo

標題: WIN10就快爆煲!!! 2月4日UPDATE自動預載WIN10 [打印本頁]

作者: dmm.co.jp    時間: 2016-2-4 23:15     標題: WIN10就快爆煲!!! 2月4日UPDATE自動預載WIN10

Microsoft 早已預告將於今年某個時段,將 Windows 10 列為 Windows 7、8.1 的建議更新,以加強推廣力道。近日 Microsoft 正式將 Windows 10 從選用更新提升至建議更新等級,若是使用者的電腦從未更改過 Windows Update 設定,系統便會自動下載升級檔案,約會佔去 6GB 左右的硬碟空間。

Microsoft 在近日提升推廣 Windows 10 的力道,將 Windows 10 列為 Windows 7 和 8.1 的建議更新,由於 Windows Update 的「提供建議更新與接收重要更新的方式相同」預設為勾選狀態,因此 Windows 10 列為建議更新之後,作業系統會預先替使用者下載約 6GB 的升級檔案。

http://www.techbang.com/posts/41 ... -recommended-update
作者: lubbersteven    時間: 2016-2-4 23:21

PK, 甘似政府做野D手勢。利申: 我有成10部電腦,其中兩部行緊win10.
作者: 132003hk    時間: 2016-2-5 00:44

要造數欺騙自己欺騙人地
以為win10好成功好多人鐘意用好好賣好好用冇失敗人人搶住升級
作者: luckystrike2046    時間: 2016-2-5 01:34

好在我用緊嗰個windows 無得Free Upgrade
作者: ~虎~    時間: 2016-2-5 02:09

快D Set...

如何關閉 Windows 7 SP1、Windows 8.1 更新版從 Windows Update 自動下載升級 Windows 10
http://alexchuo.blogspot.hk/2015 ... windows-update.html
作者: P14    時間: 2016-2-5 02:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis3412    時間: 2016-2-5 09:16

唔洗錢,人地唔要住,係要塞比人,其實到七月肯定大堆人上win 10,m$ 急咩,話冇陰謀都冇人住 ...
P14 發表於 2016-2-5 02:13

冇錯, 因為WIN7都有會有唔SUPPORT既一日
而7月bug就會穩定下來
作者: 971111    時間: 2016-2-5 09:36

我玩緊個只GAME
佢叫瑪奇, 唔係瑪奇英雄
個engine 係10年前寫落,
再膠既係香港代理仲用緊ActiveX黎啟動遊戲
Chrome FF 連IE自己default都唔support既情況下 點敢上WIN10
香港代理仲出理notice叫人唔好升WIN10(上年5定7月出既)
而我用WIN10掛機,換地圖就會死GAME
WIN7一直都無事.....
作者: java2    時間: 2016-2-5 09:40

舊聞喎, 將 Windows 10 列為 Windows 7、8.1 的建議更新已唔係近幾日既事.

Microsoft 早已預告將於今年某個時段,將 Windows 10 列為 Windows 7、8.1 的建議更新,以加強推廣力道。近 ...
dmm.co.jp 發表於 2016-2-4 23:15

作者: daemongmong    時間: 2016-2-5 09:58

舊聞喎, 將 Windows 10 列為 Windows 7、8.1 的建議更新已唔係近幾日既事.
java2 發表於 2016-2-5 09:40
不是必須安裝的更新,只要不是手動安裝,一般情況下也不會自動升級,何必大驚小怪。
作者: yjfoeg    時間: 2016-2-5 10:40

我玩緊個只GAME
佢叫瑪奇, 唔係瑪奇英雄
個engine 係10年前寫落,
再膠既係香港代理仲用緊ActiveX黎啟動遊 ...
971111 發表於 2016-2-5 09:36
咁舊嘅game用vm行應該ok...
作者: g1jockey    時間: 2016-2-5 10:55

http://mrmad.pixnet.net/blog/pos ... 7%E7%B4%9A%E8%A8%8A

It works.
作者: grxgr    時間: 2016-2-5 11:33

咁舊嘅game用vm行應該ok...
yjfoeg 發表於 2016-2-5 10:40


一般用家邊鬼會用VM~
呢種方法唔適合大眾~
作者: da87    時間: 2016-2-6 00:11

如果強制升級搞到有舊軟件舊硬件用唔返, 消費者可唔可以告佢?
作者: 惡魔城城主    時間: 2016-2-6 01:50

自從xp可以用好耐, 個個搵win7唔要win8時, m$就好等錢洗...不停用計阻嚇user
作者: chanmingfu    時間: 2016-2-6 03:47

"提供建議更新與接收重要更新的方式相同"
I have un勾 this 選狀 already
作者: Miipp    時間: 2016-2-6 13:57

如果強制升級搞到有舊軟件舊硬件用唔返, 消費者可唔可以告佢?
da87 發表於 2016-2-6 00:11


d 巨企實有密密麻麻的細隻字條款唔知幾時出現過, 而用家又應該有意識或唔覺意同意左.

而且人地有的係律師團, 兼無限的錢可以燒. 消費者(們)有幾多子彈去玩
作者: free3sky    時間: 2016-2-7 10:26

好煩 del and uninstall  又出現
作者: kelvin1982    時間: 2016-2-7 11:59

win10個免費upgrade幾時完?
作者: kelvin1982    時間: 2016-2-7 11:59

我指winow 7 免費up 上win 10
作者: 真革新    時間: 2016-2-7 19:29

Win7 用得好好地,唔會轉10
作者: peterchu    時間: 2016-2-13 10:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dee30    時間: 2016-2-13 10:33

上個月砌左新機繼續用win 7 sp1 熄左windows update
作者: vsp    時間: 2016-2-13 10:38

Win7 用得好好地,唔會轉10
真革新 發表於 2016-2-7 19:29

一陣轉左win10,原本做到既野變做唔到,又有bug,software又唔夾
無事搵自己煩,嘥時間,仲要on99,係google搵解決方法
作者: 掃馬想機    時間: 2016-2-13 10:47

除非貼錢啦,唔系一定唔升

backup 時間人工都係錢黎
作者: joeckh    時間: 2016-2-13 12:55

有冇用緊win10 既講下係咪仲係咁多bug 同撞software ?
作者: doppelganger    時間: 2016-2-13 13:35

本帖最後由 doppelganger 於 2016-2-13 13:45 編輯

單單輸入法已經玩人啦
明明win 7個輸入法最好用,但就冇左
作者: hs008    時間: 2016-2-13 15:55

May be Jul isn't the real deadline。。。。
作者: wing1234    時間: 2016-2-13 16:36

本帖最後由 wing1234 於 2016-2-13 16:40 編輯
有冇用緊win10 既講下係咪仲係咁多bug 同撞software ?
joeckh 發表於 2016-2-13 12:55



  用緊win7 好地地
升左 win 10
都係無問題,一樣咁快,開機仲快 d
faceboot apps 果 d 好似手機咁有提示好方便
不過我好少用緊打機

我無舊 apps 係用唔倒 :(
直升全部都正常使用中
作者: love19901109    時間: 2016-2-13 17:00

回覆 27# doppelganger
呢樣係真  有日部機唔知禁左咩制忽然同我自動升左 咁咪試下用  用開果D野  全部走晒樣 各式各樣問題
即刻洗機
作者: ekchk    時間: 2016-2-16 00:30

除非貼錢啦,唔系一定唔升

backup 時間人工都係錢黎
掃馬想機 發表於 2016-2-13 10:47 AM

有呀...岩岩收到
uiy7iui.jpg

圖片附件: uiy7iui.jpg (2016-2-16 00:29, 116.65 KB) / 下載次數 17
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1865697&k=1cb22aaeb238e9eed0d24f1c05100063&t=1782434071&sid=3Ns1t66GP1


作者: 掃馬想機    時間: 2016-2-16 22:22

有呀...岩岩收到
ekchk 發表於 2016-2-16 00:30



頂~抽獎來噶咋
   
我仲以為每個都派既tim
咁慳皮啊
作者: 掃馬想機    時間: 2016-2-16 22:24

回覆  doppelganger
呢樣係真  有日部機唔知禁左咩制忽然同我自動升左 咁咪試下用  用開果D野  全部走晒樣 ...
love19901109 發表於 2016-2-13 17:00


咁咪升級果陣時舊個D資料仲繫咪度啊
作者: abc888    時間: 2016-2-16 22:27

咁想人用win10, 就永久免費, 取消任何驗証機制啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2