Board logo

標題: 用幾日就壞!Seagate 被大量用戶控告, 踢爆 3 款最差硬碟型號 [打印本頁]

作者: toylet    時間: 2016-2-4 20:58     標題: 用幾日就壞!Seagate 被大量用戶控告, 踢爆 3 款最差硬碟型號

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2016-2-4 21:07     標題: Seagate sued over alleged 'defective' drives

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2016-2-4 21:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungwaiyin    時間: 2016-2-4 21:35

冇用死雞好耐, 以前出廠500GB有問題開始已經冇用
作者: toro    時間: 2016-2-4 21:36

Seagate Barracuda SATA 7200.11已經吾多掂之後已經無買個死雞D野
作者: cyberx131    時間: 2016-2-4 22:03

即係用西掃 東知 是旦一隻都好過Seagate...有錢梗係用ssd
作者: ricky1992    時間: 2016-2-4 22:06

我隻3tb 有時都detect 唔到
要係咁抽插先揾得番
作者: passerby    時間: 2016-2-4 22:35

seagate 3tb 災情唔係呢一兩年發生,最少係兩年前左右o既事,依家先黎告人
作者: lpc041088    時間: 2016-2-4 22:37

一早轉晒用Toshiba了
死雞真係無眼睇
作者: zenith    時間: 2016-2-4 23:07

兩年前死咗隻用咗唔夠一年既死雞3T後, 已 black list, 永不錄用.
作者: gahqm    時間: 2016-2-5 12:18

N年前嘅 1.2G 系列成鬼日壞後就冇再用過死鷄
作者: kinsang_lee    時間: 2016-2-5 17:50

本帖最後由 kinsang_lee 於 2016-2-5 18:10 編輯

WD路過恥笑
由80GB用到2000GB都係WD,死過一隻綠500G,以後用藍/黑就冇死過
Capture.PNG
ps:80GB仲喺後備機服役
Capture2.PNG

圖片附件: Capture.PNG (2016-2-5 17:50, 22.58 KB) / 下載次數 39
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1863517&k=4d6754439ff5298d14b672b97e2d6cbc&t=1782191024&sid=3NrWYTGVMi



圖片附件: Capture2.PNG (2016-2-5 18:10, 31.98 KB) / 下載次數 29
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1863520&k=0dd43f32be616ff202e7ee51935ef800&t=1782191024&sid=3NrWYTGVMi


作者: abc888    時間: 2016-2-5 20:14

我都係seagate既受害者
作者: msc76ju3    時間: 2016-2-5 20:27

10年隻WD BLACK 由我做OS DISK到換左SSD做SAVE DATA同BT都仲健在
作者: xxmartin    時間: 2016-2-5 20:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jack813    時間: 2016-2-5 20:54

未用過死雞,睇完呢篇嘢之後,將來肯定唔會用
作者: NG    時間: 2016-2-5 21:50

自從隻750G企業板用不到1年就壞了
之後就沒有再用過死雞了
作者: sum888    時間: 2016-2-5 22:19

本帖最後由 sum888 於 2016-2-5 22:22 編輯

我都係,一個保幾日隻3TB 就認唔到,正一垃圾
反而隻WD黑版640G 仲未壞
都用在好多年了 仲可以繼續用黎BT真係真係貴有貴用
作者: sam009    時間: 2016-2-5 22:53

咁大Q鍋 我屋都用雞雞 得一隻在代理換返黎的1TB WD(因用咗大半年就放埋左一邊成兩個月就壞) 死雞兩三年前都死過三四隻,希望依家D生生性性啦
作者: wa124    時間: 2016-2-5 23:03

其實睇型號
ST3000DM001 = 伏,買4隻全部1年後有bad sector
而家用緊ST4000VN000,用左年幾咩事都冇
仲有買過WD30EFRX,買左4隻,其中一隻3個月有Bad Sector (應該買返黎果下已經有問題)
作者: sam009    時間: 2016-2-5 23:46

哎咁搞法都要會買東芝柏啦 明日要買兩三隻東芝柏算數
作者: polarhei    時間: 2016-2-6 09:30

回覆 12# kinsang_lee

WD全線系列好既主要原因, 都係RE2-GP

當然, 該只是其中一點. 另外仲有日立類. 我昨日嘗試改參數. 發現非日立類如無法改DCO,只能用HDPARM限制其行為.
作者: yohoman0000    時間: 2016-2-6 11:29

冇記錯個表翻修率最低係HGST, 點解個個都話轉toshiba?
作者: Jacqueline    時間: 2016-2-6 12:10

冇記錯個表翻修率最低係HGST, 點解個個都話轉toshiba?
yohoman0000 發表於 2016-2-6 11:29


It is cheap with high C/P.
作者: Jacqueline    時間: 2016-2-6 12:40

Seagate 3TB is really a nightmare to me :~~~~~(
作者: astrial    時間: 2016-2-6 12:51

有隻Hitachi 250GB,十年都唔死

via LG E960, LG H815T, HTC Flounder LTE
作者: saipan0509    時間: 2016-2-6 21:47

同 Western digits 一樣咁雞
作者: qkuser    時間: 2016-2-6 23:26

死雞一向都唔買,勁易死, WD 我都係買黑版,貴一點.但一隻頂幾隻,用好耐都無問題
黑版拎上手重量都唔同,質量真係有分別.
作者: danny9428    時間: 2016-2-7 00:03

做一件好野未必會有人讚你
但做件渣野出黎既後果就係俾人告
作者: brian1024    時間: 2016-2-7 00:10

我隻死雞第一代500gb用到依家都無事,屋企多部機用死雞都未出過事
作者: 綠袖子    時間: 2016-2-7 04:24

其中 Barracuda 3TB Hard Disk Drive 和 Backup Plus 3TB External Hard Disk Drive 最嚴重,前者更是 Backblaze 測試過 49,000 個硬碟之中最差劣的一款。

Backup Plus 3TB External Hard Disk Drive我有3隻,都換過好幾次,而家都有隻有Bad sector
作者: saimon05    時間: 2016-2-7 09:18

回覆 12# kinsang_lee


   
    我都死過一隻綠色
作者: fuhi    時間: 2016-2-9 01:08

曾經的最好,可惜不潔身自愛
眼看WD開始墮落,希望佢引以為鑒啦
唔想再少個選擇
作者: AIX    時間: 2016-2-9 05:39

死雞d硬碟品質 , 真係好浮
作者: 掃馬想機    時間: 2016-2-9 11:04

即係用西掃 東知 是旦一隻都好過Seagate...有錢梗係用ssd
cyberx131 發表於 2016-2-4 22:03


系都用日立先啦
作者: 掃馬想機    時間: 2016-2-9 11:06

未用過死雞,睇完呢篇嘢之後,將來肯定唔會用
Jack813 發表於 2016-2-5 20:54


公司部機用死雞,我日日提心吊膽

最后雲上google先安心
作者: 人大代表    時間: 2016-2-9 21:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: abc888    時間: 2016-2-10 11:19

曾經的最好,可惜不潔身自愛
眼看WD開始墮落,希望佢引以為鑒啦
唔想再少個選擇 ...
fuhi 發表於 2016-2-9 01:08



    以前seagate真係又快又耐用, 可惜多年既信心, 已被破壞, 見到死雞幾平都唔會買
作者: hkbaby    時間: 2016-2-10 11:38

本帖最後由 hkbaby 於 2016-2-10 11:39 編輯

死雞3T X3只

仲未壞

公司WD BLUE 500GB 唔到1年就死
作者: 士碌架    時間: 2016-2-10 11:40

舊時120 160gb 死雞 幾好用
幾年都無壞
500gb 開始 全部轉用 WD
作者: holyAS    時間: 2016-2-10 11:43

死雞3tb用過唔夠一個月就出事
作者: klaas91    時間: 2016-2-10 12:25

我屋企好多都係死雞..
好幾年前買落,仲用緊
見到呢篇報道,我諗以後都會轉用WD
作者: abc888    時間: 2016-2-10 13:37

舊時120 160gb 死雞 幾好用
幾年都無壞
500gb 開始 全部轉用 WD
士碌架 發表於 2016-2-10 11:40


我隻死雞2GB(not 2TB)仲用得, 除非玩下外, 都無其他用途了
作者: peter88625    時間: 2016-2-10 20:11

W,M,S,T四間都用過
全部未出過事
作者: polarhei    時間: 2016-2-10 20:22

回覆 44# peter88625

我遇過.

2部WD GREEN (1TB,1.5TB), 2部CAVIAR (500GB), 1部 1TB日立, 1.5TB SEAGATE死

暫時未用過東芝.
作者: CHK    時間: 2016-2-10 20:53

seagate 3tb 災情唔係呢一兩年發生,最少係兩年前左右o既事,依家先黎告人  ...
passerby 發表於 2016-2-4 22:35


我依家用緊個隻2TB都係兩年前3TB次貨副產品
作者: 6seven    時間: 2016-2-11 10:18

史前IDE時代"死記"出名霸道就已經唔用佢.

以前死IDE HDD 仲多,所以又名"死記".

佢出名只係SCSI HDD, 之後都係無進步過, 只係收購人地技術.
作者: eddyice    時間: 2016-2-11 10:47

叫死雞就聽得多,叫死記未聽過喎
作者: 掃馬想機    時間: 2016-2-11 14:21

要轉就一早轉左啦

淨低果d人都係唔睇新聞既
作者: polarhei    時間: 2016-2-11 17:31

回覆 49# 掃馬想機


又或者冇兩手既.
作者: ben24682004    時間: 2016-2-11 21:21

十年前同八年前隻死雞都仲健在(200同250gb),自從聽到成日死都已經唔夠膽買

via HKEPC Reader for Android
作者: brianlau    時間: 2016-2-11 22:22

死雞真係唔夠膽買,轉頭壞咗又要去整
作者: qaz11    時間: 2016-2-12 07:50

以前320GB 年代, 又快又涼又好用. 有幾隻已經用咗第8年, touch wood 仲好地地. 同而家嗰啲兩三年貨仔差好多
作者: sleepnd    時間: 2016-2-12 08:16

南亞水災個期買左隻死雞1T, made in china 用左10個月就死左,上代理換左made in thailand 貨so far 幾年都無事

via HKEPC Reader for Android
作者: wkleung    時間: 2016-2-12 11:23

回覆  掃馬想機


又或者冇兩手既.
polarhei 發表於 2016-2-11 17:31


仲有忽略一樣野叫廠機
作者: polarhei    時間: 2016-2-12 11:55

回覆 55# wkleung


廠機係另一樣野, 我親戚用既廠機, 舊WD硬碟仲正正常常.

當然, 新機係另一件事.
作者: jwong852    時間: 2016-2-12 14:04

廠機硬碟少壞D, 係因為PC廠入貨係一板板咁入倉, 生產線又有標準工序, 唔會暴力運輸HDD.

零售HDD, 經多重人手, 暴力運輸, 唔內傷至奇. Failure rate起碼比廠機高十倍 !

p.s. 我以前喺HDD廠負責中港地區市場.
作者: backhome2007    時間: 2016-2-12 14:51

我同我個fd 都係死雞受害者,佢仲要壞曬兩隻 500GB
作者: 甘小文    時間: 2016-2-12 15:14

自從有X流感後連死雞硬碟都未用過一隻
作者: wkleung    時間: 2016-2-12 17:15

廠機硬碟少壞D, 係因為PC廠入貨係一板板咁入倉, 生產線又有標準工序, 唔會暴力運輸HDD.

零售HDD, 經多重人 ...
jwong852 發表於 2016-2-12 14:04


暴力運輸 講開呢樣野會唔會好多貴野在運送時都被暴力拋擲
作者: imax    時間: 2016-2-12 20:57

好彩從沒買過 seagate 。。。
作者: peterchu    時間: 2016-2-13 09:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yick    時間: 2016-2-13 17:40

會唔會係撞手神問題?
作者: 掃馬想機    時間: 2016-2-14 12:03

廠機硬碟少壞D, 係因為PC廠入貨係一板板咁入倉, 生產線又有標準工序, 唔會暴力運輸HDD.

零售HDD, 經多重人 ...
jwong852 發表於 2016-2-12 14:04

見comdxxx用手拋D貨
作者: chunyin2003    時間: 2016-2-14 13:33

其實都係睇彩數啫
我用咁耐都未試過壞。。。
作者: brainiepc    時間: 2016-2-14 16:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungwaiyin    時間: 2016-2-15 00:22

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1628672

我開過POST俾人恥笑過, 結果
作者: andywinky    時間: 2016-2-15 08:24

講堅,我公司既死雞server sata hd有一批都死得好密,要update hd firmware先無事。
作者: inone2    時間: 2016-2-15 08:39

回覆 67# leungwaiyin


    十年前一樣有人講一世唔用WD,當年WD 綠盤一樣死得好多,結果當年某位現在......好似推介轉用WD!!!
作者: inone2    時間: 2016-2-15 08:40

回覆 68# andywinky


    即係可能係FIRMWARE有問題,SEAGATE HD先死咁多???
作者: tiny    時間: 2016-2-15 10:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungwaiyin    時間: 2016-2-15 17:00

回覆  leungwaiyin


    十年前一樣有人講一世唔用WD,當年WD 綠盤一樣死得好多,結果當年某位現在...... ...
inone2 發表於 2016-2-15 08:39

咁係佢問題, 唔係我問題

我唔用死雞咪得囉
作者: child5085    時間: 2016-2-15 17:12

本帖最後由 child5085 於 2016-2-15 17:13 編輯

對開資料復原個D公司黎講
呢個絕對係好消息
作者: inone2    時間: 2016-2-16 09:19

回覆 72# leungwaiyin


    十年後再講!!!!!!!
作者: mdws2002    時間: 2016-2-16 09:41

唉!返大陸過完新年之後返嚟,重開屋企嘅Server,又死兩隻Seagate 1.5T。
作者: inone2    時間: 2016-2-16 10:42

回覆 75# mdws2002


    屋企SERVER,開機死SEAGATE? 咁大近視!!!!
作者: polarhei    時間: 2016-2-16 14:04

回覆 73# child5085

其實由WD GREEN出事開始已經不停講, 為左減少呢類客就張貼指南, 至今我仲記得.

至於SEAGATE, 算, ES系仲有人跟, 但民用版就被白眼.
作者: leungwaiyin    時間: 2016-2-16 15:52

回覆  leungwaiyin


    十年後再講!!!!!!!
inone2 發表於 2016-2-16 09:19

一百年後再講呀笨
作者: inone2    時間: 2016-2-16 17:45

回覆 78# leungwaiyin


    我的意思係,除非十年內SEAGATE唔做(可能性低於20%,HGST同TOSHIBA唔做反而高達50%),或者WD十年內都無任何問題(可能性低於5%),如果十年後閣下仲買硬碟(盤),我估你轉呔率係70%以上!!!
作者: leungwaiyin    時間: 2016-2-16 20:08

回覆  leungwaiyin


    我的意思係,除非十年內SEAGATE唔做(可能性低於20%,HGST同TOSHIBA唔做反而高達5 ...
inone2 發表於 2016-2-16 17:45



點解我會轉呔呢, 而且你又唔熟我, 你D數字點黎

同埋唔好意思我係果3成人
作者: inone2    時間: 2016-2-16 20:14

回覆 80# leungwaiyin


作者: opak    時間: 2016-2-16 21:19

新版1TB 7x24行左過萬小時未死得,要開香檳





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2