作者: toylet 時間: 2016-2-4 20:58 標題: 用幾日就壞!Seagate 被大量用戶控告, 踢爆 3 款最差硬碟型號
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2016-2-4 21:07 標題: Seagate sued over alleged 'defective' drives
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2016-2-4 21:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungwaiyin 時間: 2016-2-4 21:35
冇用死雞好耐, 以前出廠500GB有問題開始已經冇用

作者: toro 時間: 2016-2-4 21:36
Seagate Barracuda SATA 7200.11已經吾多掂之後已經無買個死雞D野
作者: cyberx131 時間: 2016-2-4 22:03
即係用西掃 東知 是旦一隻都好過Seagate...有錢梗係用ssd
作者: ricky1992 時間: 2016-2-4 22:06
我隻3tb 有時都detect 唔到
要係咁抽插先揾得番
作者: passerby 時間: 2016-2-4 22:35
seagate 3tb 災情唔係呢一兩年發生,最少係兩年前左右o既事,依家先黎告人

作者: lpc041088 時間: 2016-2-4 22:37
一早轉晒用Toshiba了
死雞真係無眼睇
作者: zenith 時間: 2016-2-4 23:07
兩年前死咗隻用咗唔夠一年既死雞3T後, 已 black list, 永不錄用.
作者: gahqm 時間: 2016-2-5 12:18
N年前嘅 1.2G 系列成鬼日壞後就冇再用過死鷄
作者: kinsang_lee 時間: 2016-2-5 17:50
本帖最後由 kinsang_lee 於 2016-2-5 18:10 編輯
WD路過恥笑

由80GB用到2000GB都係WD,死過一隻綠500G,以後用藍/黑就冇死過
ps:80GB仲喺後備機服役
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1863517&k=4d6754439ff5298d14b672b97e2d6cbc&t=1782191024&sid=3NrWYTGVMi

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1863520&k=0dd43f32be616ff202e7ee51935ef800&t=1782191024&sid=3NrWYTGVMi

作者: abc888 時間: 2016-2-5 20:14
我都係seagate既受害者
作者: msc76ju3 時間: 2016-2-5 20:27
10年隻WD BLACK 由我做OS DISK到換左SSD做SAVE DATA同BT都仲健在
作者: xxmartin 時間: 2016-2-5 20:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jack813 時間: 2016-2-5 20:54
未用過死雞,睇完呢篇嘢之後,將來肯定唔會用
作者: NG 時間: 2016-2-5 21:50
自從隻750G企業板用不到1年就壞了
之後就沒有再用過死雞了

作者: sum888 時間: 2016-2-5 22:19
本帖最後由 sum888 於 2016-2-5 22:22 編輯
我都係,一個保幾日隻3TB 就認唔到,正一垃圾
反而隻WD黑版640G 仲未壞
都用在好多年了 仲可以繼續用黎BT真係
作者: sam009 時間: 2016-2-5 22:53
咁大Q鍋 我屋都用雞雞 得一隻在代理換返黎的1TB WD(因用咗大半年就放埋左一邊成兩個月就壞) 死雞兩三年前都死過三四隻,希望依家D生生性性啦

作者: wa124 時間: 2016-2-5 23:03
其實睇型號
ST3000DM001 = 伏,買4隻全部1年後有bad sector
而家用緊ST4000VN000,用左年幾咩事都冇
仲有買過WD30EFRX,買左4隻,其中一隻3個月有Bad Sector (應該買返黎果下已經有問題)
作者: sam009 時間: 2016-2-5 23:46
哎咁搞法都要會買東芝柏啦 明日要買兩三隻東芝柏算數
作者: polarhei 時間: 2016-2-6 09:30
回覆 12# kinsang_lee
WD全線系列好既主要原因, 都係RE2-GP
當然, 該只是其中一點. 另外仲有日立類. 我昨日嘗試改參數. 發現非日立類如無法改DCO,只能用HDPARM限制其行為.
作者: yohoman0000 時間: 2016-2-6 11:29
冇記錯個表翻修率最低係HGST, 點解個個都話轉toshiba?

作者: Jacqueline 時間: 2016-2-6 12:10
It is cheap with high C/P.
作者: Jacqueline 時間: 2016-2-6 12:40
Seagate 3TB is really a nightmare to me :~~~~~(
作者: astrial 時間: 2016-2-6 12:51
有隻Hitachi 250GB,十年都唔死
via LG E960, LG H815T, HTC Flounder LTE
作者: saipan0509 時間: 2016-2-6 21:47
同 Western digits 一樣咁雞
作者: qkuser 時間: 2016-2-6 23:26
死雞一向都唔買,勁易死, WD 我都係買黑版,貴一點.但一隻頂幾隻,用好耐都無問題
黑版拎上手重量都唔同,質量真係有分別.
作者: danny9428 時間: 2016-2-7 00:03
做一件好野未必會有人讚你
但做件渣野出黎既後果就係俾人告
作者: brian1024 時間: 2016-2-7 00:10
我隻死雞第一代500gb用到依家都無事,屋企多部機用死雞都未出過事
作者: 綠袖子 時間: 2016-2-7 04:24
其中 Barracuda 3TB Hard Disk Drive 和 Backup Plus 3TB External Hard Disk Drive 最嚴重,前者更是 Backblaze 測試過 49,000 個硬碟之中最差劣的一款。
Backup Plus 3TB External Hard Disk Drive我有3隻,都換過好幾次,而家都有隻有Bad sector
作者: saimon05 時間: 2016-2-7 09:18
回覆 12# kinsang_lee
我都死過一隻綠色

作者: fuhi 時間: 2016-2-9 01:08
曾經的最好,可惜不潔身自愛
眼看WD開始墮落,希望佢引以為鑒啦
唔想再少個選擇
作者: AIX 時間: 2016-2-9 05:39
死雞d硬碟品質 , 真係好浮
作者: 掃馬想機 時間: 2016-2-9 11:04
系都用日立先啦
作者: 掃馬想機 時間: 2016-2-9 11:06
公司部機用死雞,我日日提心吊膽
最后雲上google先安心
作者: 人大代表 時間: 2016-2-9 21:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: abc888 時間: 2016-2-10 11:19
以前seagate真係又快又耐用, 可惜多年既信心, 已被破壞, 見到死雞幾平都唔會買
作者: hkbaby 時間: 2016-2-10 11:38
本帖最後由 hkbaby 於 2016-2-10 11:39 編輯
死雞3T X3只
仲未壞
公司WD BLUE 500GB 唔到1年就死

作者: 士碌架 時間: 2016-2-10 11:40
舊時120 160gb 死雞 幾好用
幾年都無壞
500gb 開始 全部轉用 WD
作者: holyAS 時間: 2016-2-10 11:43
死雞3tb用過唔夠一個月就出事

作者: klaas91 時間: 2016-2-10 12:25
我屋企好多都係死雞..
好幾年前買落,仲用緊
見到呢篇報道,我諗以後都會轉用WD
作者: abc888 時間: 2016-2-10 13:37
我隻死雞2GB(not 2TB)仲用得, 除非玩下外, 都無其他用途了
作者: peter88625 時間: 2016-2-10 20:11
W,M,S,T四間都用過
全部未出過事
作者: polarhei 時間: 2016-2-10 20:22
回覆 44# peter88625
我遇過.
2部WD GREEN (1TB,1.5TB), 2部CAVIAR (500GB), 1部 1TB日立, 1.5TB SEAGATE死
暫時未用過東芝.
作者: CHK 時間: 2016-2-10 20:53
我依家用緊個隻2TB都係兩年前3TB次貨副產品
作者: 6seven 時間: 2016-2-11 10:18
史前IDE時代"死記"出名霸道就已經唔用佢.
以前死IDE HDD 仲多,所以又名"死記".
佢出名只係SCSI HDD, 之後都係無進步過, 只係收購人地技術.
作者: eddyice 時間: 2016-2-11 10:47
叫死雞就聽得多,叫死記未聽過喎

作者: 掃馬想機 時間: 2016-2-11 14:21
要轉就一早轉左啦
淨低果d人都係唔睇新聞既
作者: polarhei 時間: 2016-2-11 17:31
回覆 49# 掃馬想機
又或者冇兩手既.
作者: ben24682004 時間: 2016-2-11 21:21
十年前同八年前隻死雞都仲健在(200同250gb),自從聽到成日死都已經唔夠膽買
via HKEPC Reader for Android
作者: brianlau 時間: 2016-2-11 22:22
死雞真係唔夠膽買,轉頭壞咗又要去整
作者: qaz11 時間: 2016-2-12 07:50
以前320GB 年代, 又快又涼又好用. 有幾隻已經用咗第8年, touch wood 仲好地地. 同而家嗰啲兩三年貨仔差好多
作者: sleepnd 時間: 2016-2-12 08:16
南亞水災個期買左隻死雞1T, made in china 用左10個月就死左,上代理換左made in thailand 貨so far 幾年都無事
via HKEPC Reader for Android
作者: wkleung 時間: 2016-2-12 11:23
仲有忽略一樣野叫廠機
作者: polarhei 時間: 2016-2-12 11:55
回覆 55# wkleung
廠機係另一樣野, 我親戚用既廠機, 舊WD硬碟仲正正常常.
當然, 新機係另一件事.
作者: jwong852 時間: 2016-2-12 14:04
廠機硬碟少壞D, 係因為PC廠入貨係一板板咁入倉, 生產線又有標準工序, 唔會暴力運輸HDD.
零售HDD, 經多重人手, 暴力運輸, 唔內傷至奇. Failure rate起碼比廠機高十倍 !
p.s. 我以前喺HDD廠負責中港地區市場.
作者: backhome2007 時間: 2016-2-12 14:51
我同我個fd 都係死雞受害者,佢仲要壞曬兩隻 500GB
作者: 甘小文 時間: 2016-2-12 15:14
自從有X流感後連死雞硬碟都未用過一隻
作者: wkleung 時間: 2016-2-12 17:15
暴力運輸
作者: imax 時間: 2016-2-12 20:57
好彩從沒買過 seagate 。。。
作者: peterchu 時間: 2016-2-13 09:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yick 時間: 2016-2-13 17:40
會唔會係撞手神問題?

作者: 掃馬想機 時間: 2016-2-14 12:03
見comdxxx用手拋D貨
作者: chunyin2003 時間: 2016-2-14 13:33
其實都係睇彩數啫
我用咁耐都未試過壞。。。
作者: brainiepc 時間: 2016-2-14 16:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungwaiyin 時間: 2016-2-15 00:22
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1628672
我開過POST俾人恥笑過, 結果

作者: andywinky 時間: 2016-2-15 08:24
講堅,我公司既死雞server sata hd有一批都死得好密,要update hd firmware先無事。
作者: inone2 時間: 2016-2-15 08:39
回覆 67# leungwaiyin
十年前一樣有人講一世唔用WD,當年WD 綠盤一樣死得好多,結果當年某位現在......好似推介轉用WD!!!
作者: inone2 時間: 2016-2-15 08:40
回覆 68# andywinky
即係可能係FIRMWARE有問題,SEAGATE HD先死咁多???
作者: tiny 時間: 2016-2-15 10:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungwaiyin 時間: 2016-2-15 17:00
咁係佢問題, 唔係我問題
我唔用死雞咪得囉
作者: child5085 時間: 2016-2-15 17:12
本帖最後由 child5085 於 2016-2-15 17:13 編輯
對開資料復原個D公司黎講
呢個絕對係好消息

作者: inone2 時間: 2016-2-16 09:19
回覆 72# leungwaiyin
十年後再講!!!!!!!

作者: mdws2002 時間: 2016-2-16 09:41
唉!返大陸過完新年之後返嚟,重開屋企嘅Server,又死兩隻Seagate 1.5T。
作者: inone2 時間: 2016-2-16 10:42
回覆 75# mdws2002
屋企SERVER,開機死SEAGATE? 咁大近視!!!!
作者: polarhei 時間: 2016-2-16 14:04
回覆 73# child5085
其實由WD GREEN出事開始已經不停講, 為左減少呢類客就張貼指南, 至今我仲記得.
至於SEAGATE, 算, ES系仲有人跟, 但民用版就被白眼.
作者: leungwaiyin 時間: 2016-2-16 15:52
一百年後再講呀笨

作者: inone2 時間: 2016-2-16 17:45
回覆 78# leungwaiyin
我的意思係,除非十年內SEAGATE唔做(可能性低於20%,HGST同TOSHIBA唔做反而高達50%),或者WD十年內都無任何問題(可能性低於5%),如果十年後閣下仲買硬碟(盤),我估你轉呔率係70%以上!!!
作者: leungwaiyin 時間: 2016-2-16 20:08
點解我會轉呔呢, 而且你又唔熟我, 你D數字點黎
同埋唔好意思我係果3成人
作者: inone2 時間: 2016-2-16 20:14
回覆 80# leungwaiyin
作者: opak 時間: 2016-2-16 21:19
新版1TB 7x24行左過萬小時未死得,要開香檳




