作者: xdjpd123 時間: 2015-12-1 23:32 標題: Nokia新Android機C1有中、高階兩種配置?
| |||
| Nokia CEO Rajeev Suri曾經預告佢哋2016年尾會強勢回歸手機市場,早排就有疑似C1實物圖流出。近日再來一波,但機背設計同上次風牛馬不相及,加上爆料者係新人,難分真與假。 | |||
| 呢次曝光嘅疑似C1官方宣傳圖及基本規格,正面、側面係差唔多,但背面主鏡頭由正中央移至左上角,同時冇咗噴砂質感,變成類似Sony嘅全平面簡約設計,都算幾大改動。消息人士指佢會分開兩種配置,5吋芒款內置2GB RAM、32GB ROM,前、後置鏡頭為500萬像及800萬像。 而5.5吋大芒款就用上3GB RAM、64GB ROM,後置鏡頭像素提升至1,300萬像。作業系統主要為Android,惟個別市場可能改用Windows 10。顏式有四種,包括灰、粉紅、米色及白色。不過NokiaPowerUser笠咗頭盔,話佢哋之前冇同該名消息人士合作過,奉勸大家暫時咪信十成,等有更多消息時再定斷。 | |||
| 資料來源:NokiaPowerUser (1), (2) http://www.hkgolden.com/articles/article.aspx?id=20503&catid=19 |
作者: Tong05 時間: 2015-12-3 00:50
最後一部用既Nokia 係n9 真係好好用...
作者: chue 時間: 2015-12-3 01:02
WIN10 手機?佢地最新既 UpDAte 令筆電死機,可見現階段不可能動搖 androiD 地位 ,都總算 mn 兩間公司有點自知之明,只出小量試水溫
作者: msc76ju3 時間: 2015-12-4 02:43
回覆 2# Tong05
咁應該要NOKIA唔好出ANDROID/W10 出番MEEGO先得喎
作者: DGCNYO 時間: 2015-12-4 10:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2015-12-4 16:50
Windows Phone 10唔同
Windows Phone對hardware要求非常嚴格, 只支援指定hardware, 唔似D notebook咁要兼顧咁多唔同hardware搞到driver炒
況且Hardware同Software都係Microsoft提供, 更加唔會有個別hardware唔兼容既問題出現
作者: wyhui5124 時間: 2015-12-4 17:22
Windows Phone 10唔同
Windows Phone對hardware要求非常嚴格, 只支援指定hardware, 唔似D notebook咁要兼 ...
KinChungE 發表於 2015-12-4 16:50
Windows Phone對個硬件有指定响概念上係好,因為唔會好似An機咁碎片化,令support/design非常難搞。 個結果係冇乜廠用自己個brand同佢出。
作者: ccchhhuuunnn 時間: 2015-12-4 18:17
2016 Q4先出得
高階都變中階
不過睇N1嘅積極性
唔敢又太大期望
via HKEPC Reader for Android
作者: kevinlaw 時間: 2015-12-13 17:44
回覆 2# Tong05
其實當年好睇好nokia N9架...,木馬害死nokia同meego...
meego本身都係好野來...,我睇住完本係meego既程計變了做WP7.(n900)..真係好心痛
作者: samuel3578 時間: 2015-12-13 22:34
回覆 Tong05
其實當年好睇好nokia N9架...,木馬害死nokia同meego...
meego本身都係好野來...,我睇住完本 ...
kevinlaw 發表於 2015-12-13 17:44
而家 Jolla 都就黎執lu...
作者: Riva 時間: 2015-12-14 00:41
回覆 Tong05
其實當年好睇好nokia N9架...,木馬害死nokia同meego...
meego本身都係好野來...,我睇住完本 ...
kevinlaw 發表於 2015-12-13 17:44
Nokia N9 真係神機
作者: 掃馬想機 時間: 2015-12-14 01:06
4000內先有競爭力
作者: kevinlaw 時間: 2015-12-14 09:31
回覆 11# Riva
yes,但見到nokia出android就好似有靈魂的nokia
作者: DGCNYO 時間: 2015-12-14 09:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Tong05 時間: 2015-12-18 11:27
回覆 Tong05
其實當年好睇好nokia N9架...,木馬害死nokia同meego...
meego本身都係好野來...,我睇住完本 ...
kevinlaw 發表於 2015-12-13 17:44
係 本來有得係香港買 突然cancel 認真失望 焗住買水貨
作者: chinwah 時間: 2015-12-23 10:32
如果發生喺2010年, n記唔會搞成咁


