作者: xdjpd123 時間: 2015-8-28 21:56 標題: [轉貼]Nokia:我們會找世界級合作夥伴重推手機產品
Nokia 會在消費型手機產品捲土重來的消息愈來愈來清晰,但官方昨日再發聲明回應外界各種揣測。除產品設計外,生產、市場營銷、分銷方面 Nokia 都會找第三方負責。回歸作雖沒有確實推出時間,但官方指最快都要下年第四季。
Nokia 旗下負責產品業務的 Nokia Technologies,其發言人 Robert Morlino 在昨日透過官方網站發聲明表示,關於「Nokia 會否回歸手機市場?」這個問題,答案是很複雜。
首先,Microsoft 已在上年的四月收購了 Nokia 的裝置及服務業務。推出產品所需的生產、營銷和分銷能力 Nokia 亦不再擁有。
出售業務後,Nokia 的發展重點落於流動網絡基礎設施、數碼地圖和技術研發及授權。然而,Nokia 還希望將其標誌性設計和創新技術帶到流動領域中,並讓人們終有一日可在手上體驗。Nokia 重新推出手機產品的正確方向是通過品牌授權模式。換句話說,Nokia 會尋找世界級合作夥伴負責產品的生產、銷售、營銷和客戶服務支援。
最後 Nokia 補充,由於與 Microsoft 簽訂了協議,Nokia 的手機產品回歸作最快都要在下年最後一季才會出現。至於手機會採用什麼作業系統,最大機會相信是 Android 吧!
相片來自:flickr.com/slushmedia
轉貼https://hk.lifestyle.yahoo.com/n ... 3%81-083747216.html
作者: xdjpd123 時間: 2015-8-28 21:58
只要是nokia 研發,我認為問題不大
作者: 孤兒仔 時間: 2015-8-29 16:35
已經不是你的時代了,該退時應該退,何必留戀人間。
作者: Summer 時間: 2015-8-29 17:12
搵小米啦,小米正呀。。。。。
作者: toylet 時間: 2015-8-29 21:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LuckyMan 時間: 2015-8-29 22:23
不思進取, 一切已經太遲 .......不如等大陸公司收購, 蝕晒大陸佬 d 錢
作者: horacelaw 時間: 2015-8-29 22:28
Nokia 希望你東勢山再起, 香蕉仔既型我仲記得!
作者: Ryuta 時間: 2015-8-29 22:28
佢地之前既合作伙伴絕對係世界級架
作者: BennyG 時間: 2015-8-29 23:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Toes 時間: 2015-8-30 00:09
問題來了
Design teams, supply chain, accessories, employees, developer relations and most of Nokia's manufacturing plants and testing facilities are also on Microsoft's side
研發手機班人已經賣左出去
新請既人有冇原本既咁好先
作者: BennyG 時間: 2015-8-30 00:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwunhokcc 時間: 2015-8-30 00:27
食住E條水真係有得諗
作者: yjfoeg 時間: 2015-8-30 00:41
世界級夥伴 而又要靠Nokia個名?
諗來諗去都係富士康...
作者: xdjpd123 時間: 2015-8-30 01:32
點解你唔諗可能 用 ***/L朱代工? google都用al
因為水果用緊富士康代工,所以你認為Nokia可能會用佢?
作者: chinwah 時間: 2015-8-30 04:22
Nokia 不嬲都係以低階硬件做手機見稱,
要佢用高階硬件? No way, 但係cheap 野點賣三千蚊樓上,
點跑到快嘅android呢???
叫佢轉firefox OS算吧啦, 人地出聲話android大食,唔適合用喺低階硬件配備度
作者: Kundera 時間: 2015-8-30 16:45
They should instead focus on networking/ telecomm business only
作者: pigmich 時間: 2015-8-30 17:33
以前比個無間道入間公司就不思進取,宜家先黎發力?會唔會太遲?
作者: bcy796 時間: 2015-8-30 17:59
真係好期待你擺多D心機落地圖研發
作者: Mike 時間: 2015-8-30 19:04
以前手機有各自有系統就話研發啫, 依家仲邊有研發呢樣野
以Android為例, 全部都係跟幾間電話IC大廠的公版, 基本上就等如砌積木, 只剩下外型設計同睇餸食飯, 諗下收幾錢同包D乜野落去部手機度
小米有研發咩? 咪一樣出到小米/紅米, 唔知賣得幾好
作者: xdjpd123 時間: 2015-8-30 19:49
回覆 19# Mike
***/L朱/索黎 會唔會用同一間公板?
作者: yjfoeg 時間: 2015-8-30 20:20
因為N1係富士康...
Nokia性質同Nexus唔同, Nexus係會出合作廠名, 而Nokia而家講法似乎係完全貼Nokia牌
作者: jackson123456 時間: 2015-8-30 20:50
Google X Nokia X Moto
作者: yjfoeg 時間: 2015-8-30 21:34
LENOVO
作者: jackson123456 時間: 2015-8-30 21:38
,聯想正式完成從谷歌收購摩托羅拉移動,聯想獲得摩托羅拉品牌、智慧型手機產品及摩托羅拉的未來產品規劃。谷歌將保留大部份摩托羅拉移動專利組合所有權
Nokia + Moto : hardware design + telecom tech,
google system + $$$$
htc OEM :D (有傳被收購)
FF
作者: manhoi 時間: 2015-8-31 01:02
其實只要nokia用個android原生ROM(即係nexus系列果D乾淨ROM)
我已第一個衝去買
作者: xdjpd123 時間: 2015-8-31 19:12
原因係賣走部門,
好像水果冇自己廠,都要搵人代工,
佢重請人研發,當然冇得比
作者: aussie 時間: 2015-8-31 19:23
回覆 18# bcy796
Here賣咗比德國車廠
作者: xdjpd123 時間: 2015-8-31 19:26
現在沒手機部門,你想大陸公司收購什麼?
作者: aussie 時間: 2015-8-31 19:27
回覆 14# xdjpd123
三星,lg做咩要出nokia品牌手機?
作者: BennyG 時間: 2015-8-31 22:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Moga 時間: 2015-9-1 10:26
黐埋***度一定無好野
如果nokia真係叫泡菜代工,只可以講抵佢死
作者: Savio 時間: 2015-9-1 12:05
Nokia, 當年佢推出 Nokia 770 既時候真係無敵架, 可式唔肯發展落去, 之後先有iPhone, iPad既出現..... 機會就咁失去左
作者: aussie 時間: 2015-9-1 17:49
回覆 31# Moga
同apple唔同,Nokia唔會入返去手機業務,依家佢只係賣佢地設計同品牌個名比第3方出。
基本上只係掛住nokia個名嘅山塞機。
作者: xdjpd123 時間: 2015-9-1 18:06
其實,點解講到佢一定搵人代工?
佢n1搵人代工, 因賣走原有部門,
佢而家話重玩, 你唔比佢重新請人?
作者: 237135201 時間: 2015-9-1 19:07
智能8850

