Board logo

標題: AMD Fiji 3DMark 分數出爐 [打印本頁]

作者: Orpheus60t    時間: 2015-6-11 01:03     標題: AMD Fiji 3DMark 分數出爐

本帖最後由 Orpheus60t 於 2015-6-11 01:05 編輯

http://videocardz.com/56225/amd-radeon-fury-x-3dmark-performance

Percentage is calculated as an average from both 3DMark presets.
We do not know if the Fury X sample(s) were water-cooled.
I did my best to include only results with i7-5960X CPU.
My chart is awesome.



4k FSU下略微超過Titan X
nvidia 開放Titan X 非公不是沒原因的
作者: y2k9394    時間: 2015-6-11 02:10

Titan X 好似得好少系列~
好似得水冷~
作者: kai魂”    時間: 2015-6-11 02:33

唔錯,追到TITAN X........

但價錢最好低過980TI 2,3成就差唔多.
作者: Orpheus60t    時間: 2015-6-11 02:53

本帖最後由 Orpheus60t 於 2015-6-11 02:54 編輯

700mm^2 咁大粒
都幾難低價
作者: cise4832    時間: 2015-6-11 02:56

Performance追得上TTX / 980TI已經好滿意
作者: 測試部    時間: 2015-6-11 03:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akimoto9876    時間: 2015-6-11 03:36

Good job!! AMD Fiji!!
作者: kadon    時間: 2015-6-11 03:43

我估最少都5.XK
作者: yohoman0000    時間: 2015-6-11 09:11

好彩既係仲有driver優化空間, 只係唔知有幾多超頻空間?
作者: Orpheus60t    時間: 2015-6-11 09:15

好彩既係仲有driver優化空間, 只係唔知有幾多超頻空間?
yohoman0000 發表於 2015-6-11 09:11


係 驅動還有提升空間...
但係超頻真係唔睇好
980Ti 和 Titan X 直係隨便超
作者: matthew1130    時間: 2015-6-11 10:19

fury唔係會用上8GB既HBM1?
點解係4GB RAM
作者: gbaxp    時間: 2015-6-11 10:27

回復 11 #matthew1130

8GB 係fuji pro先有

via HKEPC Reader for Android
作者: kai魂”    時間: 2015-6-11 12:19

回覆 12# gbaxp

有冇理由次旗艦既FURY PRO仲多RAM過XT呀?
作者: terrychan2011    時間: 2015-6-11 12:54

講真.....唔係太掂, 只係贏980Ti少少。
唔通又打性價比
作者: gbaxp    時間: 2015-6-11 13:09

回覆  gbaxp

有冇理由次旗艦既FURY PRO仲多RAM過XT呀?
kai魂” 發表於 2015-6-11 12:19

掉轉左睇,pro係4gb,  睇番外國網應該得水冷版(fury nano)先有8GB VRAM

via HKEPC Reader for Android
作者: kai魂”    時間: 2015-6-11 13:09

回覆 15# terrychan2011


4K解像度個分數高過TITAN X 同980TI呀,
作者: e派    時間: 2015-6-11 13:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gserli    時間: 2015-6-11 13:15

之前唔係吹到秒殺Titan X冇難度咁架咩
作者: 戀人未滿    時間: 2015-6-11 13:15

之前唔係吹到秒殺Titan X冇難度咁架咩
gserli 發表於 2015-6-11 01:15 PM

價錢好難唔秒
作者: Orpheus60t    時間: 2015-6-11 13:20

但係得4GB RAM都係有D惡搞
BESTGIGI 發表於 2015-6-11 10:29


HBM難產
所以nvidia先唔同你顛住
係AMD狂堆料先鬥得過nvidia先唔玩唔得
作者: terrychan2011    時間: 2015-6-11 13:23

回覆 17# kai魂”

係, 但感覺上all in先贏少少。
作者: kaiming2005    時間: 2015-6-11 13:31

如果賣gtx980價就抵用
作者: 良優    時間: 2015-6-11 13:36

本帖最後由 良優 於 2016-1-27 15:47 編輯

刪除
作者: kai魂”    時間: 2015-6-11 13:41

回覆 23# kaiming2005

賣GTX 980價就真係惡性競爭...你諗下TITAN X都要8000幾.....
作者: Orpheus60t    時間: 2015-6-11 13:48

回覆  kaiming2005

賣GTX 980價就真係惡性競爭...你諗下TITAN X都要8000幾.....
kai魂” 發表於 2015-6-11 13:41


我覺得最理想就平過980Ti D
作者: kai魂”    時間: 2015-6-11 13:52

回覆 26# Orpheus60t

賣980TI價我反而覺得合理
作者: heroine6940    時間: 2015-6-11 13:54

HBM難產
所以nvidia先唔同你顛住
係AMD狂堆料先鬥得過nvidia先唔玩唔得
Orpheus60t 發表於 2015-6-11 13:20


HBM難產?
係HBM產能不足...所以NV無得用咋掛...
現實上AMD同NV技術差距唔大...
作者: Orpheus60t    時間: 2015-6-11 13:55

回覆  Orpheus60t

賣980TI價我反而覺得合理
kai魂” 發表於 2015-6-11 13:52


賣980Ti價正常 性能差不多
980Ti超一下都隨時快過佢
所以理想就是比980Ti平D
作者: Orpheus60t    時間: 2015-6-11 13:58

HBM難產?
係HBM產能不足...所以NV無得用咋掛...
現實上AMD同NV技術差距唔大... ...
heroine6940 發表於 2015-6-11 13:54


難產就是產能不足啊
說真980Ti隨隨便便都可以OC 已經快過Fiji
爲什麼還要冒險用產能不足的技術
Nvidia 之後都會用HBM的
作者: 戀人未滿    時間: 2015-6-11 14:10

USD$589就正
作者: inone2    時間: 2015-6-11 14:39

回覆 3# kai魂”


    AMD有咁好死,係就好啦,我可以4千左近買到張TITANX啦!!!
作者: heroine6940    時間: 2015-6-11 14:48

難產就是產能不足啊
說真980Ti隨隨便便都可以OC 已經快過Fiji
爲什麼還要冒險用產能不足的技術
Nvidia  ...
Orpheus60t 發表於 2015-6-11 13:58


我又唔覺得GM200對住Fiji有咩大優勢
28nm製程下我覺得已經係極限
至於HBM...基本上一定好過GDDR5...
但實際運算效能主要都係靠GPU Core
如果Fiji本質係勁過GM200...
無論用唔用HBM都一定勁過GM200...
作者: newdaylow    時間: 2015-6-11 15:01

AMD 出 Fiji,跟住 NV 出 980ti 20nm 再超高少少,又食住 AMD
作者: heroine6940    時間: 2015-6-11 15:06

AMD 出 Fiji,跟住 NV 出 980ti 20nm 再超高少少,又食住 AMD
newdaylow 發表於 2015-6-11 15:01


NV唔會無聊到出20nm嘅GM200掛...
作者: newdaylow    時間: 2015-6-11 15:15

本帖最後由 newdaylow 於 2015-6-11 15:34 編輯
NV唔會無聊到出20nm嘅GM200掛...
heroine6940 發表於 2015-6-11 15:06


20nm無聊諗下
作者: Orpheus60t    時間: 2015-6-11 15:18

AMD 出 Fiji,跟住 NV 出 980ti 20nm 再超高少少,又食住 AMD
newdaylow 發表於 2015-6-11 15:01


而家隨便一張非公980Ti超超都得啦
作者: terrychan2011    時間: 2015-6-11 15:23

回覆 34# newdaylow

圖中gtx980 ti oc已經反超fury X。
但係fury X已經用上水冷+HBM, 即係爆曬seed先55波
作者: newdaylow    時間: 2015-6-11 15:40

本帖最後由 newdaylow 於 2015-6-11 15:41 編輯

回覆 38# terrychan2011


咁咪好似780ti vs 290x ,吾使鬥已分高下
作者: pui33993    時間: 2015-6-11 16:05

係咪堅嫁
作者: Stiggy930    時間: 2015-6-11 17:06

AMD 出 Fiji,跟住 NV 出 980ti 20nm 再超高少少,又食住 AMD
newdaylow 發表於 2015-6-11 15:01


TSMC 20nm can only be used for low power chip. Otherwise, nVidia and AMD will use 20nm right from the start.
作者: akiro    時間: 2015-6-11 18:15

如果性能只係同TTX / 980ti 同級的話....
咁剩下 用電量, 散熱跟價錢 了.
作者: wayne1320    時間: 2015-6-11 20:48

好多N粉
咩all in , 隨便超超, 唔掂, 追到 etc 果D一定系
你點知?, default講乜oc, 互有勝負叫唔掂?, 互有勝負叫追到?
做人中立D啦
作者: to_chan    時間: 2015-6-11 20:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 戀人未滿    時間: 2015-6-11 21:09

N粉多到喊出黎

利申: GTX660
作者: heroine6940    時間: 2015-6-11 21:18

好多N粉
咩all in , 隨便超超, 唔掂, 追到 etc 果D一定系
你點知?, default講乜oc, 互有勝負叫唔掂?,  ...
wayne1320 發表於 2015-6-11 20:48


你所講嘅好多
咪又係果一兩個
作者: kai魂”    時間: 2015-6-11 21:18

N粉出招無人能敵....

我有張G210算唔算係N粉.
作者: nec338    時間: 2015-6-11 21:20

跑分真係沒咩用上機開隻GAME 睇下有幾多FPS先實際
同埋我先問下Fiji可以OC嗎? 未知(我諗應該可以掛)
重有之前好似有講過Fiji只係平過TTX 100USD咁多
如果係咁價性比好似980TI好D
但張卡實際係點真係要等佢出左先知
同埋好似話Fiji會再遲d先出 會出左390x果d先
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2015-6-11 22:10

睇a卡!!!我一向睇價錢...效能其次

反正次次最high最勁都係n卡.....a卡不嬲玩平,

唔係玩平   大把人晨早轉左n卡囉
作者: wayne1320    時間: 2015-6-11 22:20

本帖最後由 wayne1320 於 2015-6-11 09:29 編輯

回覆 46# heroine6940

點止一兩個, epc 大把都系偏N
作者: wayne1320    時間: 2015-6-11 22:25

回覆 47# kai魂”

有N卡唔一定系N粉  
_粉果D系講野唔中立 偏幫一邊果D先叫_粉
作者: stefac03    時間: 2015-6-11 22:29

所以可以Confirm NV推張980Ti搞到AMD要重新訂價既講法
作者: pui33993    時間: 2015-6-12 00:09

memory bus clock 500??
作者: spike    時間: 2015-6-12 00:09

回覆 21# Orpheus60t

講呢啲...只顯得閣下輸打贏要
雖然我都係A fans, 但自問我都唔信個benchmark。
再者, 產能呢家野係廠之間問題, 點解要消費者去包容 ? 你做到, 生產到, 你咪勁囉。
至於做到用過之後會有咩問題, 市場自有定論。(所以點解要做功課, 上EPC 問)

P.S. A/N 邊個贏關鬼我咩事, 又冇咩得益, 最多就係等吓減價, 但自問又唔係成日換。不過最重要係互有輸贏, 先至有競爭。
作者: heroine6940    時間: 2015-6-12 00:48

回覆  heroine6940

點止一兩個, epc 大把都系偏N
wayne1320 發表於 2015-6-11 22:20


我覺得A/N Fanboy一樣咁多
偏N唔係錯
但好似某D會員亂咁講D歪理去踩A就係有問題
正如見到N post就講D莫名其妙嘅理點去抽水一樣係有問題

仲有我唔係針對你想抽你水
只係我係另一個見到你講D奇怪野先搭下訕
如果你覺得我冒犯你
我同你講聲Sorry
如果你都仲係覺得我係有心咁做
咁你就當我自言自語
作者: heroine6940    時間: 2015-6-12 00:50

回覆  Orpheus60t

講呢啲...只顯得閣下輸打贏要
雖然我都係A fans, 但自問我都唔信個benchmark。
再者,  ...
spike 發表於 2015-6-12 00:09


話唔定佢揸住幾球NV Stock呢....
咁A/N邊個贏咪開佢事....
作者: wayne1320    時間: 2015-6-12 01:58

本帖最後由 wayne1320 於 2015-6-11 13:01 編輯

回覆 54# heroine6940


其實你就抽唔到我水, 因為我0損失
又唔會因為你覆我 我小幾分
作者: newdaylow    時間: 2015-6-12 06:35

話唔定佢揸住幾球NV Stock呢....
咁A/N邊個贏咪開佢事....
heroine6940 發表於 2015-6-12 00:50


今日仲吹 NV 股價會升? 即使 剩低一成市沾俾 NV 食埋,股價都吾會大升
作者: Summer    時間: 2015-6-12 07:07

仲係太慢
作者: kingleo666    時間: 2015-6-12 09:00

fury唔係會用上8GB既HBM1?
點解係4GB RAM
matthew1130 發表於 2015-6-11 10:19


8 GB 堆疊難生產~~~~成本太高~~~而家4GB試水溫先~~~下張可能更POWERFUL
作者: kingleo666    時間: 2015-6-12 09:01

N粉出招無人能敵....

我有張G210算唔算係N粉.
kai魂” 發表於 2015-6-11 21:18


N粉
極度過街老鼠
作者: evan11    時間: 2015-6-12 09:38

擔心係4GB ram唔夠用,又會比人功擊話唔夠ram
作者: cise4832    時間: 2015-6-12 10:58

memory bus clock 500??
pui33993 發表於 2015-6-12 00:09


HBM bus width 4096 bit
作者: cise4832    時間: 2015-6-12 10:59

fury唔係會用上8GB既HBM1?
點解係4GB RAM
matthew1130 發表於 2015-6-11 10:19


遲d可能出8GB版
作者: evan11    時間: 2015-6-12 12:34

回覆 63# cise4832


    8GB而家HMB又會難D....
作者: polarhei    時間: 2015-6-12 14:02

回覆 3# kai魂”

放心, TITAN X公版仍然以倒轉惡魔價(999)發售, 但FURY? 即使用上新方法打造, 我估同980TI差唔多價.
作者: polarhei    時間: 2015-6-12 14:04

回覆 4# Orpheus60t

最重要張卡既長度. 夏威夷長320, 但FURY, AMD聲稱長度是前者的三分之二.
作者: kai魂”    時間: 2015-6-12 14:16

回覆 65# polarhei

唔講價錢既話,其次最想知係食電量,
我要fury有titan x同980ti既效能之餘,仲要想我舊650w火牛係推得到張卡先得!

突然黎個spec話要750w,我就只好同fury講聲sorry....

bury the fury.....
作者: polarhei    時間: 2015-6-12 14:20

回覆 67# kai魂”

用電量目前是一個疑問, 因為需要2個8針(最高為300W).  我沒有記錯,750w是被寫大的. 如果你想知, 你可以用量電計搵清楚.

如按照已知TITAN X咭王的紀錄. 足600W是可以行得順. 但你未必有空間超頻.
作者: Maze    時間: 2015-6-12 14:24

好多N粉
咩all in , 隨便超超, 唔掂, 追到 etc 果D一定系
你點知?, default講乜oc, 互有勝負叫唔掂?,  ...
wayne1320 發表於 2015-6-11 20:48



amd嬴nv <-- nv 隨便超超就追到啦
nv嬴amd <-- amd 垃圾

nv勁5-10%賣貴30% <--- 勁5-10%, 賣貴30%好正常丫
amd勁5-10%賣平10% <--- 勁得過5-10%, 平得10%咁少? 邊有競爭力啊


我睇唔透
作者: kai魂”    時間: 2015-6-12 14:30

本帖最後由 kai魂” 於 2015-6-12 15:02 編輯

回覆 69# Maze

A卡熱=散熱不良,講埋D咩煎蛋,暖爐,附送煮食功能.
N卡熱=效能勁

我都睇唔透
作者: Maze    時間: 2015-6-12 14:34

本帖最後由 Maze 於 2015-6-12 14:36 編輯
回覆  Maze

A卡熱=散熱不良,講埋D咩煎蛋,暖爐,附送煮食功能.
N卡熱=效率勁

我都睇唔透 ...
kai魂” 發表於 2015-6-12 14:30



    yes >< 點解a卡80度被人插到一文不值, n卡80度, 係好正常好涼??


利申: 980SLI 用家 (唔係實被人話我A粉/A打手-_-)
作者: sunnykoomos    時間: 2015-6-12 14:46

回覆 71# Maze
呢D咪叫偏見囖
利申: HD 7750轉GTX 960用家(中立用家,邊便好就用邊便)
作者: Stiggy930    時間: 2015-6-12 14:48

One of the reason why Maxwell 2.0 can run cooler then GCN is because nV removed a lot of 64 bit units. That's one of the reason why Maxwell 2.0 sucks in double precision computation performance.
作者: yjfoeg    時間: 2015-6-12 14:51

One of the reason why Maxwell 2.0 can run cooler then GCN is because nV removed a lot of 64 bit unit ...
Stiggy930 發表於 2015-6-12 14:48
呢樣先真係
搞到Quadro M6000個雙精度完全唔似專業卡
作者: cise4832    時間: 2015-6-12 14:56

本帖最後由 cise4832 於 2015-6-12 17:57 編輯
One of the reason why Maxwell 2.0 can run cooler then GCN is because nV removed a lot of 64 bit unit ...
Stiggy930 發表於 2015-6-12 14:48


But AMD is taking the same path, at least in Tonga.
作者: stefac03    時間: 2015-6-12 15:13

回覆  Maze

A卡熱=散熱不良,講埋D咩煎蛋,暖爐,附送煮食功能.
N卡熱=效能勁

我都睇唔透 ...
kai魂” 發表於 2015-6-12 14:30

680 690都俾人話係核彈既時候又唔見有人出黎話用Fermi既觀念睇Kepler唔公平?
作者: kai魂”    時間: 2015-6-12 15:20

回覆 76# stefac03

隔成2,3代既顯卡基本上唔值得比較......
作者: al21    時間: 2015-6-12 15:27

本帖最後由 al21 於 2015-6-12 15:32 編輯
HBM bus width 4096 bit
cise4832 發表於 2015-6-12 10:58


之前有人話4GB冇可能秒12GB架
我都費事講bandwidth嘅計法唔同

不過titan真係死好命, 咁都俾佢平到fiji(實係the way嗰啲枱底嘢 )
作者: stefac03    時間: 2015-6-12 16:01

回覆  stefac03

隔成2,3代既顯卡基本上唔值得比較......
kai魂” 發表於 2015-6-12 15:20

我講緊明明Kepler唔算熱都要俾人抽
NV GK104用200W就叫核彈,AMD Tahiti用250W呢?

我既觀點好簡單,明明都係抽水,Fanboy以前鐘意抽人水而家就應該要還,就係咁。
硬係要拎互抽既字句出黎扮受害者只會令人覺得呢班友根本就係玻璃心

BTW, Pitcairn出夠三代啦喎
作者: yjfoeg    時間: 2015-6-12 16:04

我講緊明明Kepler唔算熱都要俾人抽
NV GK104用200W就叫核彈,AMD Tahiti用250W呢?

我既觀點好簡單,明明 ...
stefac03 發表於 2015-6-12 16:01

btw GF108都玩左4年
作者: kongisp    時間: 2015-6-12 16:18

btw GF108都玩左4年
yjfoeg 發表於 12/6/2015 04:04 PM


GT730
作者: stefac03    時間: 2015-6-12 17:17

btw GF108都玩左4年
yjfoeg 發表於 2015-6-12 16:04

GF108本身就放係D WFC既位置,同G92/Pitcairn呢D由Sweetspot慢慢跌落去既中階貨根本係兩回事

G92/Pitcairn先有資格叫經典Workhorse
作者: ricky1992    時間: 2015-6-12 22:59

A卡就算追到都慢啦
人地出左成年咁制錢都
作者: kai魂”    時間: 2015-6-12 23:19

回覆 83# ricky1992

titan x出左有冇成年呀?
作者: fanchiuho    時間: 2015-6-13 09:30

呢度啲臨危護駕post真喺大把花生食,
太早買左980Ti/980想兜嘛, 明曬.

btw 一早講左Ti會出, 等埋Fiji睇下NV有冇減價壓力? 到時咪又喺益返A/N用家, 心急個一兩個月
作者: watkower    時間: 2015-6-13 12:02

逼到對方減價已經好叻
N->A->N->A
輪住用咁我下張就應該係A仔
A仔加油
作者: EVIS    時間: 2015-6-13 13:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: polarhei    時間: 2015-6-13 14:57

回覆 67# kai魂”

目前我知道的內容沒有想像中多.

TITAN X加系統的用電量, 可用量364W DC, 但你需要最少420W AC.

按照人們實測, 我目前查2個8針的情況後再談.
作者: inone2    時間: 2015-6-13 21:29

回覆 85# fanchiuho


    等AMD出外星科技等到頸都長啦,我張980TI 3千以下有着落啦!!!!
作者: polarhei    時間: 2015-6-15 00:15

nvidia主要得個名。你睇apple點解要用firepro,相信下一代mac pro,,有可能同3M合作。
作者: polarhei    時間: 2015-6-15 00:20

因此用多十個CU補不足,況且不同GPU型號,處理無損壓縮像素情況有別,今次可能強調該能力。 如果有8GB,能力不變下,處理能力或再提升最少百分之二拾。
作者: Stiggy930    時間: 2015-6-15 10:24

But AMD is taking the same path, at least in Tonga.
cise4832 發表於 2015-6-12 14:56


Indeed. But, we all know Tonga is a cost cutting version of Tahiti.

Hawaii & upcoming Fiji retains all the HPC capacity.
作者: 不滿    時間: 2015-6-15 11:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: matthewlong    時間: 2015-6-22 13:48

it is not bad , the mark is close to nvidia





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2