Board logo

標題: AMD R7 370首曝:大變樣 [打印本頁]

作者: akimoto9876    時間: 2015-6-9 03:07     標題: AMD R7 370首曝:大變樣

本帖最後由 akimoto9876 於 2015-6-9 03:16 編輯

再有不到一周的時間,AMD的新一代顯卡就要跟我們見面了。按照此前的說法,AMD的R9 300系列顯卡幾乎全是馬甲產品。
繼上午R9 390X曝光之後,現在AMD的公版R7 370也曝光了出來。


基本上可以確定的是,R7 370就是R9 270改了個名字而已,但公版卡的外觀和R9 270看起來完全不一樣了,有點像是公版GTX 760的散熱器,新的散熱器略長於PCB,這可能意味著AMD已經花了一些時間來提高其新系列的冷卻效率。另外,網狀散熱器似乎是相似一個Fury Nano的圖片。除此之外,我們實在看不出這個模糊照片的所有細節,但它似乎的Radeon R7 370有一個6PIN電源接口和​​一個交火手指。另一方面,該卡也從R9系列被下放到了R7系列中,定位更低了。
而另一張幻燈片則顯示,R7 370的性能大約要比GTX 750 Ti快20%左右。

按照外媒的推測,R7 370將採用Pitcairn XT核心(R9 270的Curacao Pro就是在Pitcairn XT核心的基礎上優化的),擁有1280個流處理器,默認頻率975MHz,等效顯存頻率5600MHz,顯存帶寬179GB/s。

下面是完整的幻燈片暗示比的GeForce GTX 750更好的20%的性能:


在這裡,是來自同一個演示文稿洩露其他兩個幻燈片:



amd個新公版卡d外形改得幾形下wo
作者: MikuMeow    時間: 2015-6-9 03:32

用返類似HD6000 嗰隻公版散熱喎 喺幾型
不過香港通常得頭一水有公版卡
作者: da87    時間: 2015-6-9 04:00

對渦輪散熱冇咩好感......

70系列降左呢做R7
作者: yoyo348    時間: 2015-6-9 04:19

,又可以玩刷bios 鳥…
7970刷280x , 再刷上380x
作者: leave    時間: 2015-6-9 07:19

希望370平過270
作者: Sarsaparilla    時間: 2015-6-9 07:57

我淨係知張卡短左

01.jpg

圖片附件: 01.jpg (2015-6-9 07:56, 147.53 KB) / 下載次數 19
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1798883&k=77c4af2d04a44ffe03ca1ce4dbfd9b8a&t=1782280359&sid=g6DfjQb3T2


作者: BESTGIGI    時間: 2015-6-9 11:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg    時間: 2015-6-9 12:08

講到尾其實係7850
BESTGIGI 發表於 2015-6-9 11:09
7870降頻版
7850Pitcarn Pro得1024GCN架炸
作者: to_chan    時間: 2015-6-9 12:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BESTGIGI    時間: 2015-6-9 12:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei    時間: 2015-6-9 12:25

夠頂 750ti
新卡留番明年對 GP 才出

750ti = 860M 明年會比 intel 打落入門級
無得唔出新
作者: yjfoeg    時間: 2015-6-9 13:07

回覆  yjfoeg


    但7870唔係270X先係咩
BESTGIGI 發表於 2015-6-9 12:15
核心一樣,頻率唔同
270=7870降頻
270X=7870升頻
呢三隻都係1280 SP,而7850=R7 265係1024 SP既
作者: patpatlee1231    時間: 2015-6-9 13:30

核心一樣,頻率唔同
270=7870降頻
270X=7870升頻
呢三隻都係1280 SP,而7850=R7 265係1024 SP既 ...
yjfoeg 發表於 2015-6-9 13:07



  咁請問一下, 我而家張7870 刷一刷咪會變 R7 370!? 咪又可玩多幾年!?
作者: yjfoeg    時間: 2015-6-9 14:03

咁請問一下, 我而家張7870 刷一刷咪會變 R7 370!? 咪又可玩多幾年!?
patpatlee1231 發表於 2015-6-9 13:30

冇得刷...
不過佢用返呢粒野就應該冇新功能, 刷到都冇用
作者: yjfoeg    時間: 2015-6-9 14:11

夠頂 750ti
新卡留番明年對 GP 才出

750ti = 860M 明年會比 intel 打落入門級
無得唔出新  ...
usei 發表於 2015-6-9 12:25


Skylake Iris Pro要再快多50%, 到時真係
作者: yjfoeg    時間: 2015-6-9 18:20

出左之後試下玩7870 ~ R7 370跨代混交
作者: sunnykoomos    時間: 2015-6-10 00:14

係"跨跨代" crossfire
作者: LuckyMan    時間: 2015-6-10 00:17

唔係用 HBM 咩
作者: yjfoeg    時間: 2015-6-10 00:51

唔係用 HBM 咩
LuckyMan 發表於 2015-6-10 00:17

得最貴既Fury係
R7?咪傻啦
作者: akimoto9876    時間: 2015-6-10 19:56

呢張有無價錢
llvllrlce 發表於 2015-6-9 14:16


價錢:http://wccftech.com/amd-radeon-3 ... nfirmed-aggressive/
作者: a886    時間: 2015-6-10 20:11

回覆 6# Sarsaparilla


    6pin x2
作者: louis3412    時間: 2015-6-10 20:35

沒減價...
作者: rain_c    時間: 2015-6-10 20:42

R9 390X 8GB版為$389美元
Radeon R9 380 4GB版(Tonga Pro)為$235美元
Radeon R9 380 2GB版(Tonga Pro)為$195美元
Radeon R7 370 4GB版(Pircairn)為$175美元
Radeon R7 370 2GB版(Pircairn)為$135美元
Radeon R7 360 2GB版(Bonaire)為$107美元
作者: Orpheus60t    時間: 2015-6-10 20:49

看上去好玩具感,唔似high class
llvllrlce 發表於 2015-6-10 13:36


因為本身就唔係 high class啊
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2015-6-10 22:38

完全係炒冷飯..佢張380=280  

280  3GB出邊價1600-1700仲要係非公版
作者: lemoncall    時間: 2015-6-10 22:41

窮到快破產了
作者: Orpheus60t    時間: 2015-6-10 22:43

完全係炒冷飯..佢張380=280  

280  3GB出邊價1600-1700仲要係非公版
卡洛斯牛頓 發表於 2015-6-10 22:38


除左 Fury 全部係炒冷飯
話就話390x D 性能同用電有大改進
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2015-6-10 22:46

除左 Fury 全部係炒冷飯
話就話390x D 性能同用電有大改進
Orpheus60t 發表於 2015-6-10 22:43



    我反而想睇睇佢張280X馬甲   380X唔知咩價位呢... 380X上網睇話唔係馬甲...
作者: cise4832    時間: 2015-6-10 23:24

本帖最後由 cise4832 於 2015-6-10 23:28 編輯
完全係炒冷飯..佢張380=280  

280  3GB出邊價1600-1700仲要係非公版
卡洛斯牛頓 發表於 2015-6-10 22:38


380 = Tonga Pro (GCN 1.2) ~ 285
280 = Tahiti (GCN 1.0)
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2015-6-10 23:28

380 = Tonga Pro (GCN 1.2) ~ 285
280 = Tahiti (GCN 1.0)
cise4832 發表於 2015-6-10 23:24



    你唔講我都唔記得有張285卡......
作者: cise4832    時間: 2015-6-10 23:31

你唔講我都唔記得有張285卡......
卡洛斯牛頓 發表於 2015-6-10 23:28


正常既...
285出既時機實在太差
作者: polyfung    時間: 2015-6-11 09:31

又出馬甲
一個設計竟然可以用幾年
吃糞的AMD
作者: kaiming2005    時間: 2015-6-11 13:27

又出馬甲
一個設計竟然可以用幾年
吃糞的AMD
polyfung 發表於 2015-6-11 09:31
又唔好禁講,以前n卡都試過8800gts(g92),9800gtx,同gts250都係用g92

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: yjfoeg    時間: 2015-6-11 13:31

..HD7系卡其實果時係咪算幾勁下?點解可以用到依加
BESTGIGI 發表於 2015-6-11 09:49
當時點勁都冇理由玩幾代啦…
應該話AMD掛住玩HBM,根本冇錢去研發普通core
作者: ericlaw02    時間: 2015-6-11 13:48

又改名, 又唔係平好多
作者: Orpheus60t    時間: 2015-6-11 16:07

回覆 38# ericlaw02

唔夠錢同時間研發新卡 未唯有改名囉....
作者: neverdiewai    時間: 2015-6-16 15:34

加個信仰燈分分鐘仲多人買
作者: patpatlee1231    時間: 2015-6-16 16:11

咁我將7870咪可以flash做370 !?
作者: usei    時間: 2015-6-16 18:19

Radeon R7 360 2GB版(Bonaire)為$107美元
rain_c 發表於 2015-6-10 20:42


Bonaire 即是 7770 ?
作者: yjfoeg    時間: 2015-6-16 19:19

Bonaire 即是 7770 ?
usei 發表於 2015-6-16 18:19
7790/R7 260X
作者: louis3412    時間: 2015-6-16 22:12

加個信仰燈分分鐘仲多人買
neverdiewai 發表於 2015-6-16 15:34



    +1同感
作者: yanliu    時間: 2015-6-22 13:23

又唔好禁講,以前n卡都試過8800gts(g92),9800gtx,同gts250都係用g92

(由 HKEPC Android 手機版 發出) ...
kaiming2005 發表於 2015-6-11 13:27

9800都還好
250真係冇賣點

當年真係買4770/4850/5750好過
作者: lyh1993    時間: 2015-6-23 21:57

Bonaire 即是 7770 ?
usei 發表於 2015-6-16 06:19 PM



視訊卡        Sapphire Radeon HD 7790
GPU 代碼名稱        Bonaire XT
電晶體        2080 百萬
程序技術        28 nm
核心大小        160 mm2
記憶體大小        1 GB
GPU 時脈        299 MHz  (original: 1000 MHz)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2