作者: akimoto9876 時間: 2015-6-9 03:07 標題: AMD R7 370首曝:大變樣
本帖最後由 akimoto9876 於 2015-6-9 03:16 編輯
再有不到一周的時間,AMD的新一代顯卡就要跟我們見面了。按照此前的說法,AMD的R9 300系列顯卡幾乎全是馬甲產品。
繼上午R9 390X曝光之後,現在AMD的公版R7 370也曝光了出來。

基本上可以確定的是,R7 370就是R9 270改了個名字而已,但公版卡的外觀和R9 270看起來完全不一樣了,有點像是公版GTX 760的散熱器,新的散熱器略長於PCB,這可能意味著AMD已經花了一些時間來提高其新系列的冷卻效率。另外,網狀散熱器似乎是相似一個Fury Nano的圖片。除此之外,我們實在看不出這個模糊照片的所有細節,但它似乎的Radeon R7 370有一個6PIN電源接口和一個交火手指。另一方面,該卡也從R9系列被下放到了R7系列中,定位更低了。
而另一張幻燈片則顯示,R7 370的性能大約要比GTX 750 Ti快20%左右。
按照外媒的推測,R7 370將採用Pitcairn XT核心(R9 270的Curacao Pro就是在Pitcairn XT核心的基礎上優化的),擁有1280個流處理器,默認頻率975MHz,等效顯存頻率5600MHz,顯存帶寬179GB/s。
下面是完整的幻燈片暗示比的GeForce GTX 750更好的20%的性能:

在這裡,是來自同一個演示文稿洩露其他兩個幻燈片:


amd個新公版卡d外形改得幾形下wo
作者: MikuMeow 時間: 2015-6-9 03:32
用返類似HD6000 嗰隻公版散熱喎 喺幾型
不過香港通常得頭一水有公版卡

作者: da87 時間: 2015-6-9 04:00
對渦輪散熱冇咩好感......
70系列降左呢做R7
作者: yoyo348 時間: 2015-6-9 04:19
,又可以玩刷bios 鳥…
7970刷280x , 再刷上380x
作者: leave 時間: 2015-6-9 07:19
希望370平過270
作者: Sarsaparilla 時間: 2015-6-9 07:57
我淨係知張卡短左
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1798883&k=77c4af2d04a44ffe03ca1ce4dbfd9b8a&t=1782280359&sid=g6DfjQb3T2

作者: BESTGIGI 時間: 2015-6-9 11:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg 時間: 2015-6-9 12:08
7870降頻版
7850Pitcarn Pro得1024GCN架炸
作者: to_chan 時間: 2015-6-9 12:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BESTGIGI 時間: 2015-6-9 12:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2015-6-9 12:25
夠頂 750ti
新卡留番明年對 GP 才出
750ti = 860M 明年會比 intel 打落入門級
無得唔出新

作者: yjfoeg 時間: 2015-6-9 13:07
核心一樣,頻率唔同
270=7870降頻
270X=7870升頻
呢三隻都係1280 SP,而7850=R7 265係1024 SP既
作者: patpatlee1231 時間: 2015-6-9 13:30
咁請問一下, 我而家張7870 刷一刷咪會變 R7 370!? 咪又可玩多幾年!?
作者: yjfoeg 時間: 2015-6-9 14:03
冇得刷...
不過佢用返呢粒野就應該冇新功能, 刷到都冇用
作者: yjfoeg 時間: 2015-6-9 14:11
Skylake Iris Pro要再快多50%, 到時真係
作者: yjfoeg 時間: 2015-6-9 18:20
出左之後試下玩7870 ~ R7 370跨代混交
作者: sunnykoomos 時間: 2015-6-10 00:14
係"跨跨代" crossfire
作者: LuckyMan 時間: 2015-6-10 00:17
唔係用 HBM 咩
作者: yjfoeg 時間: 2015-6-10 00:51
得最貴既Fury係
R7?咪傻啦
作者: akimoto9876 時間: 2015-6-10 19:56
價錢:http://wccftech.com/amd-radeon-3 ... nfirmed-aggressive/
作者: a886 時間: 2015-6-10 20:11
回覆 6# Sarsaparilla
6pin x2
作者: louis3412 時間: 2015-6-10 20:35
沒減價...

作者: rain_c 時間: 2015-6-10 20:42
R9 390X 8GB版為$389美元
Radeon R9 380 4GB版(Tonga Pro)為$235美元
Radeon R9 380 2GB版(Tonga Pro)為$195美元
Radeon R7 370 4GB版(Pircairn)為$175美元
Radeon R7 370 2GB版(Pircairn)為$135美元
Radeon R7 360 2GB版(Bonaire)為$107美元
作者: Orpheus60t 時間: 2015-6-10 20:49
因為本身就唔係 high class啊
作者: 卡洛斯牛頓 時間: 2015-6-10 22:38
完全係炒冷飯..佢張380=280
280 3GB出邊價1600-1700仲要係非公版
作者: lemoncall 時間: 2015-6-10 22:41
窮到快破產了
作者: Orpheus60t 時間: 2015-6-10 22:43
除左 Fury 全部係炒冷飯
話就話390x D 性能同用電有大改進
作者: 卡洛斯牛頓 時間: 2015-6-10 22:46
我反而想睇睇佢張280X馬甲 380X唔知咩價位呢... 380X上網睇話唔係馬甲...
作者: cise4832 時間: 2015-6-10 23:24
本帖最後由 cise4832 於 2015-6-10 23:28 編輯
380 = Tonga Pro (GCN 1.2) ~ 285
280 = Tahiti (GCN 1.0)
作者: 卡洛斯牛頓 時間: 2015-6-10 23:28
你唔講我都唔記得有張285卡......
作者: cise4832 時間: 2015-6-10 23:31
正常既...
285出既時機實在太差
作者: polyfung 時間: 2015-6-11 09:31
又出馬甲
一個設計竟然可以用幾年
吃糞的AMD
作者: kaiming2005 時間: 2015-6-11 13:27
又唔好禁講,以前n卡都試過8800gts(g92),9800gtx,同gts250都係用g92
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: yjfoeg 時間: 2015-6-11 13:31
當時點勁都冇理由玩幾代啦…
應該話AMD掛住玩HBM,根本冇錢去研發普通core
作者: ericlaw02 時間: 2015-6-11 13:48
又改名, 又唔係平好多

作者: Orpheus60t 時間: 2015-6-11 16:07
回覆 38# ericlaw02
唔夠錢同時間研發新卡 未唯有改名囉....
作者: neverdiewai 時間: 2015-6-16 15:34
加個信仰燈分分鐘仲多人買
作者: patpatlee1231 時間: 2015-6-16 16:11
咁我將7870咪可以flash做370 !?
作者: usei 時間: 2015-6-16 18:19
Bonaire 即是 7770 ?
作者: yjfoeg 時間: 2015-6-16 19:19
7790/R7 260X
作者: louis3412 時間: 2015-6-16 22:12
+1同感
作者: yanliu 時間: 2015-6-22 13:23
又唔好禁講,以前n卡都試過8800gts(g92),9800gtx,同gts250都係用g92
(由 HKEPC Android 手機版 發出) ...
kaiming2005 發表於 2015-6-11 13:27
9800都還好
250真係冇賣點
當年真係買4770/4850/5750好過
作者: lyh1993 時間: 2015-6-23 21:57
對
視訊卡 Sapphire Radeon HD 7790
GPU 代碼名稱 Bonaire XT
電晶體 2080 百萬
程序技術 28 nm
核心大小 160 mm2
記憶體大小 1 GB
GPU 時脈 299 MHz (original: 1000 MHz)


