Board logo

標題: 微軟:你們想要的開始菜單回來了 [打印本頁]

作者: Cm.Lui    時間: 2015-1-13 10:58     標題: 微軟:你們想要的開始菜單回來了

對於Windows老用戶來言,
開始菜單是一個非常熟悉、非常實用而且非常有必要的功能組件,它代表著用戶的操作習慣。
但在Win8中,微軟一意孤行取消了開始菜單設計
再加上其它一些原因,導致Win8和Vista一樣成了不太受人待見的操作系統。

痛定思痛的微軟最終決定在Win10上找回曾經的自信,
並尊重用戶的需求,重新加入開始菜單設計

儘管從之前的Windows 10技術預覽版來看,新的開始菜單和之前的不太一樣,
但操作方式基本還是那樣,受到了不少用戶的歡迎。

1月21日,微軟將舉辦一場特殊的發布會,
屆時會公佈Windows 10系統的一些相關技術細節,公佈一些消費者們「喜聞樂見」的東西。

作為對發佈會的預熱,微軟今天發佈推文稱
繼續出發。開始菜單將在Windows 10系統上回歸。更多信息請期待15年1月21日的發布會。」

除了Windows 10之外,據說微軟還會公佈一些Windows 10移動版,也就是Windows Mobile 10的相關信息。


作者: sniperX    時間: 2015-1-13 12:24

對於Windows老用戶來言,
開始菜單是一個非常熟悉、非常實用而且非常有必要的功能組件,它代表著用戶的操作 ...
Cm.Lui 發表於 2015-1-13 10:58


反應太慢,好多人已經過檔Apple。當然有部分唔係因為Win 8。
作者: 實長    時間: 2015-1-13 12:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alexman    時間: 2015-1-13 13:22

反應太慢,好多人已經過檔Apple。當然有部分唔係因為Win 8。
sniperX 發表於 2015-1-13 12:24

win8唔岩用最多用win7ja,洗乜用mac

via HKEPC Reader for Android
作者: aazz    時間: 2015-1-13 13:23

太多大格仔
沒須要
作者: 實長    時間: 2015-1-13 13:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Databases    時間: 2015-1-13 13:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newmember    時間: 2015-1-13 13:43

永遠的7仔
作者: big_nature    時間: 2015-1-13 13:58

最重要係W10幾時出正式版!?

作者: usei    時間: 2015-1-13 15:02

聯想字的問題解決了嗎?
作者: sniperX    時間: 2015-1-13 15:14

唔係喎,我由win8 > win7  > Mac..
Databases 發表於 2015-1-13 13:40


因為Win7同Mac個風格真係好鬼死似。
作者: mdws2002    時間: 2015-1-13 15:15

聯想字的問題解決了嗎?
usei 發表於 2015-1-13 15:02


Windows 10中的聯想字有咩問題呢?
作者: sniperX    時間: 2015-1-13 15:16

太多大格仔
沒須要
aazz 發表於 2015-1-13 13:23


我最憎打格仔,着衫就冇問題。
作者: usei    時間: 2015-1-13 15:16

回覆 12# mdws2002

未用過 win10
個問題是 win8 的
作者: mdws2002    時間: 2015-1-13 15:18

回覆  mdws2002

未用過 win10
個問題是 win8 的
usei 發表於 2015-1-13 15:16


Preview版中嘅Windows 10,已經加返聯想字。
不過當然個界面係同Windows 8/8.1類似(我指個選單嘅顏色)
而非Windows 7嗰中。

如果想睇樣嘅話,Windows 8區中關於Windows 10嘅帖入面會有。
作者: ape    時間: 2015-1-13 17:01

唔係喎,我由win8 > win7  > Mac..
Databases 發表於 13/1/2015 13:40


又有幾多用慣 windows 嘅人,花錢花時間去換硬件、學習新操作系統同軟件呢?仲要MAC機售價唔平喎!
作者: Databases    時間: 2015-1-13 17:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 凌天羽v    時間: 2015-1-13 17:22

花錢花時間去換硬件。仲要MAC機售價唔平喎 》用windows 機就唔洗錢? ...
Databases 發表於 2015-1-13 17:08



如果係輕身果堆貴價 NOTEBOOK
windows 要做到同MAC 機差唔多既SPEC 再包埋SOFTWARE 其實唔差得好遠,
家陣MAC 機己經唔係以前咁天價, 同PC 差距細左好多架啦.
作者: 凌天羽v    時間: 2015-1-13 17:27

本帖最後由 凌天羽v 於 2015-1-13 17:39 編輯

MAC MINI 分分鐘平過PC

1.4GHz Mac mini
    1.4GHz 雙核心 Intel Core i5    4GB 記憶體    500GB 硬碟1    Intel HD Graphics 5000    OS X Yosemite    免費運送    HK$3,788

2.6GHz Mac mini
    2.6GHz 雙核心 Intel Core i5    8GB 記憶體    1TB 硬碟1    Intel Iris Graphics    OS X Yosemite    免費運送    HK$5,288

2.8GHz Mac mini
    2.8GHz 雙核心 Intel Core i5    8GB 記憶體    1TB Fusion Drive1    Intel Iris Graphics    OS X Yosemite    免費運送    HK$7,588

仲有一樣野忘記左

MAC 機二手長期有價有市, 但PC 無果種保值
作者: sniperX    時間: 2015-1-13 17:44

又有幾多用慣 windows 嘅人,花錢花時間去換硬件、學習新操作系統同軟件呢?仲要MAC機售價唔平喎! ...
ape 發表於 2015-1-13 17:01


師兄我估你未用過Mac機。用慣 windows 嘅人用Mac機一D都唔難。個人經驗,幾年前我同事買部Macbook Air,我買部Zen Book。幾年後我部機Zen Book嘅Win 7已經有D神神地,一邊USB口時得時唔得。部機boot完有時keybood冇反應。個Mon真係差咗九條街,我同事部機Macbook比我部機用得多好多,但係機能比我部機正常好多。機價只係差2000+,俾我在揀過一定買Mac。

PS: 三年前我想法都係會同你講一樣,但係人老咗就冇心機DIY,update driver,upgrade hardware。我個friend都話以後唔DIY,買部notebook算。
作者: mtpmanhauyin    時間: 2015-1-13 17:46

回覆 19# 凌天羽v


    5千幾就去買部2核 I5,仲要冇獨顯,仲要唔係SSD,Ching你幾識計數
作者: Databases    時間: 2015-1-13 17:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Databases    時間: 2015-1-13 17:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: twaiho2003    時間: 2015-1-13 18:07

我前排用win10 preview,  打速成打得太快時,個windows 會ignore部分空白鍵, 結果要慢速打字
作者: chik    時間: 2015-1-13 18:09

呢個post好以係講win10新進展,唔係係度吹虛mac有幾咁偉大,我發覺啲果迷真係好煩,成日走去騎劫其他post,有時連人地問電腦壞咗上嚟問人點整,佢地就彈句叫人換mac機,真係9唔搭8
作者: Databases    時間: 2015-1-13 18:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mtpmanhauyin    時間: 2015-1-13 18:21

回覆 22# Databases


    姐係SSD /4核 I5就一定要打機既? 比咁多錢買貴左唔心痛?定係Ching好有錢所以對於金錢呢樣野冇感覺?另外正常人除左做剪片個類野都唔會用Mac OS掛?Mac OS咁少人用,入面D漏洞多過Windows wo
作者: Databases    時間: 2015-1-13 18:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newmember    時間: 2015-1-13 19:16

八仔真係做衰自己
作者: chik    時間: 2015-1-13 19:16

我地WINDOWS,MAC ,LINUX 都有。WIN 8除咗EXCEL/打機/outlook 外,真係冇咩強項..

   申利: 用緊 ...
Databases 發表於 2015-1-13 18:25


係啦係啦知你果迷識野啦,玩pc既都係小學難
作者: chik    時間: 2015-1-13 19:18

八仔真係做衰自己
newmember 發表於 2015-1-13 19:16

咁人地咪出個10嚟省招牌囉,仲想點?
作者: toylet    時間: 2015-1-13 19:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Databases    時間: 2015-1-13 19:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 132003hk    時間: 2015-1-13 19:39

有XP FEEL
其實D格冇咩所謂
玩GAME / 相容性 好似WIN8咁特別易出問題就死得啦...
作者: chik    時間: 2015-1-13 19:45

WIN10我地當然買。不過。又做衰咗你係未同食咗佢呢?   

    省唔省到招牌。重未知。:titter ...
Databases 發表於 2015-1-13 19:26

點解果迷咁乞人憎,就係多得你呢類人
作者: kevin169    時間: 2015-1-13 19:45

WIN10我地當然買。不過。又做衰咗你係未同食咗佢呢?   

    省唔省到招牌。重未知。:titter ...
Databases 發表於 2015-1-13 19:26


MAC係得貴機先買得落手.
MAC機買ALL IN ONE 就抵用.平機就找笨.
市場佔有率已經話左,邊隻機受歡迎.
電話市場又係,邊隻機受歡迎.
APPLE做電話就叻,
電腦仲未夠MS玩.
簡單D講,
高階工作就MAC機就WIN MS.
其他都輸俾MS.
淨係我想換張勁D顯卡打機,都已經企係到.
找張卡難,CASE及火牛又係問題.
MAC機買左就用到爛,
WINDOWS買左有得升級.
各有市場.
作者: Databases    時間: 2015-1-13 19:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kevin169    時間: 2015-1-13 19:56

搵食機你會唔會用WIN 機呢?  我暫時唔會。除非唔洗搵食。
Databases 發表於 2015-1-13 19:50


上文有講
"簡單D講,
高階工作就MAC機就WIN MS.
其他都輸俾MS."

不過,玩股票既機,算唔算搵食呢?
作者: Databases    時間: 2015-1-13 19:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Siri    時間: 2015-1-13 20:19

搵食機你會唔會用WIN 機呢?  我暫時唔會。除非唔洗搵食。
Databases 發表於 2015-1-13 19:50

投資銀行股票報價都係用緊WIN機喎
作者: Databases    時間: 2015-1-13 20:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kevin169    時間: 2015-1-13 20:24

寫java programm, mysql / postgresql 又算唔算搵食呢?

windows 機我係用Intel xeon base.. ...
Databases 發表於 2015-1-13 19:59


寫java programm, mysql / postgresql 又算唔算搵食呢?
所以咪話高階工作就MAC機就WIN MS.

但你話 搵食機你會唔會用WIN 機呢?  我暫時唔會。除非唔洗搵食。
咁我咪答番你 玩股票既機,算唔算搵食呢?

你又問番我,寫java programm, mysql / postgresql 又算唔算搵食呢?
你想點JACK?
作者: Databases    時間: 2015-1-13 20:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ming94816    時間: 2015-1-13 20:26

回覆 40# Siri


    唔好再玩個果奴啦

利申:覺得OS X真係好難用
利申2:其實MAC都係PC(personal computer), 請果奴唔好攻擊埋自己
作者: Databases    時間: 2015-1-13 20:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kevin169    時間: 2015-1-13 20:29

玩家=/=用家=/=專家
Databases 發表於 2015-1-13 20:25



玩家同專家不是用家嗎?
用家=已經包括三個家啦.
重點係邊個系統/硬件岩用.
百樣貨應百樣客.
沒有對錯.
作者: Databases    時間: 2015-1-13 20:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kevin169    時間: 2015-1-13 20:46

玩家=專業玩家,OK喎呢個POINT。但最終只係玩家囉。最後都只係玩玩下囉。當電腦玩具囉。

    我只 ...
Databases 發表於 2015-1-13 20:31


邊到有講玩家=專業玩家???
我只是話係用家.
用家係統稱,
即等於使用者咁解.
作者: newmember    時間: 2015-1-13 21:17

咁人地咪出個10嚟省招牌囉,仲想點?
chik 發表於 2015-1-13 19:18



    免費
作者: Databases    時間: 2015-1-13 21:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 硬件佬    時間: 2015-1-13 23:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: daemongmong    時間: 2015-1-14 01:16

其實Windows 3.1轉Windows 95時候,介面亦有大幅度轉變,但當年並沒有投訴。大部份投訴Windows 8的,主要是Windows 8介面不太適合鍵盤和滑鼠操作。

除了介面外,Windows 8不受到歡迎是沒有突破性的功能,對一般用戶而言,現在儘管使用Windows XP,亦能應付到一般娛樂和商務的需要。Windows XP是第一個採用Windows NT核心的面向消費者的Windows,論功能,Windows Vista/7/8與Windows XP相比,並沒有太大的改變,所以不考慮安全問題,現在仍然有不少人正在使用Windows XP。

基於Windows功能沒有突破性的轉變,同時平板電腦大行其道,微軟只能更改介面以「適應」移動市場,一刀切將適用平板電腦的介面,強行套用在個人電腦,推出了惡評如潮的Windows 8。微軟多年來似乎沒有考慮過用戶(特別是中文用戶)的需要,Windows 8一度更改了速成輸入法的候選字位置、Windows 8.1取消關聯字詞、WP8未加上VPN和速成輸入法(到 WP8.1才加上)......,結果現在不少人開始對微軟敬而遠之。如果桌面Linux發展更積極和Android發展擴大到桌面的領域,我相信桌面電腦再不需要Windows了。
作者: arthur8523    時間: 2015-1-14 01:35

PS: 三年前我想法都係會同你講一樣,但係人老咗就冇心機DIY,update driver,upgrade hardware。我 ...
Databases 發表於 2015-1-13 17:56



    hardware哩d邊洗追,等佢個價跌左再買都未遲


不過而家d人頻頻換手機,本質同當年瘋狂砌機換hardware係無異
作者: arthur8523    時間: 2015-1-14 01:38

其實Windows 3.1轉Windows 95時候,介面亦有大幅度轉變,但當年並沒有投訴。大部份投訴Windows 8的,主要是Windows 8介面不太適合鍵盤和滑鼠操作。
daemongmong 發表於 2015-1-14 01:16



    哩樣野已經同果班win8粉/打手講左n次,佢地一尾只係歸咎於用家唔肯學,唔肯改變習慣

諗番起班人d口吻幾似班五毛黨
作者: EVIS    時間: 2015-1-14 03:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: heroine6940    時間: 2015-1-14 08:39

邊到有講玩家=專業玩家???
我只是話係用家.
用家係統稱,
即等於使用者咁解. ...
kevin169 發表於 2015-1-13 20:46


師兄...人地係要玩白馬非馬
就無謂同佢拗
反正佢眼中就只有Mac機
作者: gserli    時間: 2015-1-14 11:37

其實Windows 3.1轉Windows 95時候,介面亦有大幅度轉變,但當年並沒有投訴。大部份投訴Windows 8的,主要是 ...
daemongmong 發表於 2015-1-14 01:16

其實Windows Phone, Tablet, PC整合已經好勁, 對於win7黎講唔少進步
最新office 用 OneDrive其實好方便, 雖然用起上黎問題都係有, 未必及你其他cloud

不過最大問題係邊個用Windows Tablet同Phone?
作者: gserli    時間: 2015-1-14 11:43

哩樣野已經同果班win8粉/打手講左n次,佢地一尾只係歸咎於用家唔肯學,唔肯改變習慣

諗番 ...
arthur8523 發表於 2015-1-14 01:38

用家要配合Microsoft倒退

其實係Microsoft太急姐, 用過Office 2013後發現, 佢種Flat design可以幾靚
但Office 2013、2010同2007 D擺位其實變化唔多, 不過引入左唔少 Metro UI既概念
可能因為係辦公軟件, 唔敢再得罪多次D客

如果同樣既方式用喺Windows 7上, 將UI用Metro風格設計一次, 擺位盡量依舊,
Tablet野額外整, 咁樣Windows應該會成功D
作者: 實長    時間: 2015-1-14 11:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tegrathree    時間: 2015-1-14 11:51

只能夠, 之前果到痕 !
作者: polarhei    時間: 2015-1-14 16:40

回覆 2# sniperX

不過, 微軟有時比蘋果好好多. 因為蘋果好霸道
作者: sniperX    時間: 2015-1-14 16:55

本帖最後由 sniperX 於 2015-1-14 16:59 編輯
回覆  sniperX

不過, 微軟有時比蘋果好好多. 因為蘋果好霸道
polarhei 發表於 2015-1-14 16:40


微軟以前對手有咩收場你知唔? Word Perfect, Lotus 123, Netscape, Novell呢D係Windows上行嘅software一個都生存唔倒。呢D software由强轉弱前都有一個共同點,就係同Windows撞到9彩。記得Novell個Groupwise真係用到心驚。

Google就醒目,自己Google Apps有server。連browser都埋,你個Windows整唔倒我。

MS同一招數唔可以係Eric Schmidt出到兩次。
作者: Databases    時間: 2015-1-14 17:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fffguy    時間: 2015-1-14 18:05

有時, 身為消費者, 佢出咩都要用, 好似無得揀咁.
作者: polarhei    時間: 2015-1-15 14:28

回覆 62# sniperX

競爭法未優化前, 主要用知名度打對手打得太利害. 話他是唯一標準, 其他不知所謂.

今日的微軟冇噉風光.不過, 他很多軟件逐漸網上行.
作者: polarhei    時間: 2015-1-15 14:28

回覆 64# fffguy


不過, 網上服務有選擇.
作者: 凌天羽v    時間: 2015-1-15 23:14

回覆  fffguy


不過, 網上服務有選擇.
polarhei 發表於 2015-1-15 14:28


網絡太多免費,無必要付鈔比M$
作者: chik    時間: 2015-1-16 08:37     標題: 同樣冇必要比錢Apple

網絡太多免費,無必要付鈔比M$
凌天羽v 發表於 2015-1-15 23:14

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: 滑鼠走光    時間: 2015-1-16 12:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sniperX    時間: 2015-1-16 13:07

本帖最後由 sniperX 於 2015-1-16 16:18 編輯
Windows其實冇咩野可以再出啦  可以話係技窮

由我的閃閃靚靚黑色SONY T2發出
滑鼠走光 發表於 2015-1-16 12:45


感覺上Windows好似孤島上面嘅巨人,冇人同佢爭,但係都走唔出外面。Google, Adobe嘅Apps行cloud,已經係對Windows唧倚頼降到最低。Windows誕生係Stand alone嘅年代,把幾乎所有stand alone嘅application打敗。到Internet年代,Windows已經有心無力。随着mobile device機能越黎越強,Windows device可能會重演Nokia式嘅没落。如果tablet機能再強d,一般上網睇片嘅用户會放棄PC轉向Table。
作者: polarhei    時間: 2015-1-17 14:15

回覆 67# 凌天羽v

貨要比較三家. 如果你有技巧, 就用免費,最少爭議的網上服務先. 我都係噉.
作者: 實長    時間: 2015-1-18 11:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 實長    時間: 2015-1-18 11:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 實長    時間: 2015-1-18 11:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gserli    時間: 2015-1-18 12:16

睇上年build,佢地整緊一個真係為touch device而用嘅office,亡羊補牢
實長 發表於 2015-1-18 11:29

姐係講緊office 2013?
我覺得好好喎, 個介面幾靚呀, 幾易用呀
作者: 實長    時間: 2015-1-18 12:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 保時捷    時間: 2015-1-18 13:46

回覆 76# 實長
Office 16
作者: hijackduck    時間: 2015-1-18 14:22

倉頡速成關聯字呢
個開好畫面無乜進步過
作者: 實長    時間: 2015-1-18 14:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: daemongmong    時間: 2015-1-18 15:22

倉頡速成關聯字呢
個開好畫面無乜進步過
hijackduck 發表於 2015-1-18 14:22


所以我說,微軟多年來似乎沒有考慮過用戶(特別是中文地區的用戶)的使用習慣。軟件沒有可能一成不變,只是用戶習慣了軟件的操作,如果完全改變介面和操作方式的話,會令用戶反感。Windows 7與Windows XP介面不一樣,但Windows 7沿用Windows XP近90%的操作,較易掌握。
作者: fonglun2000    時間: 2015-1-19 02:00

人既獨特虛榮感真係

唔用mac機都好似得罪左佢咁,分分鐘到用mac機時又會話人做咩跟風,呢d 真係人玩機、機玩人





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2