Board logo

標題: [FW - Tom's] AMD "Carrizo APU Notebook Prototype [打印本頁]

作者: dom    時間: 2015-1-7 13:19     標題: [FW - Tom's] AMD "Carrizo APU Notebook Prototype

http://www.tomshardware.com/news ... book-apu,28345.html
又係得 Prototype .......OEM/ODM 無人要?
作者: usei    時間: 2015-1-7 14:20

840M 賣到咁鬼平
APU 邊有得玩

14nm atom 出貨 連 tab 都無得玩
作者: Schaft    時間: 2015-1-7 14:40

20nm? 28nm?
作者: arthur8523    時間: 2015-1-7 15:35

又係得 Prototype .......OEM/ODM 無人要?
dom 發表於 2015-1-7 13:19



    amd果堆a4 同a6 notebook 仲蟹緊  雖然amd a系 notebook 效能比e系改善左好多,但耗電仍然有待改善
作者: son926son    時間: 2015-1-8 02:14

邊會有人要丫,
broadwell 15w i7已經可以2.6ghz起跳,tb3.1ghz
同m版haswell i5差唔多
作者: dom    時間: 2015-1-8 21:08

AMD 真係等摺
作者: arthur8523    時間: 2015-1-8 21:24

AMD 真係等摺
dom 發表於 2015-1-8 21:08



    見AMD R9 系顯卡有D起色以為佢有救,點知原來係回光返照
作者: happy123    時間: 2015-1-8 21:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 保時捷    時間: 2015-1-8 22:01

A 系又無力又唔慳電,緊係無人買無人出貨啦
A8-4500M 苦主
作者: NOPSS    時間: 2015-1-9 13:29

我都想買部 AMD tablet...

但香港有都天價 ><
作者: stefac03    時間: 2015-1-9 14:55

反正一定冇Retail Product WFC
作者: vigiloconfido    時間: 2015-1-9 16:37

Exactly

唔係唔想幫趁,或者試下做AMD Fans
但堆野唔快又熱又燒電
計計埋賣其實同買Intel差唔多
所以最後都係買翻Intel
作者: dom    時間: 2015-1-9 17:42

Tom 仔今日加多左段
話CES 2015 場中三台 Prototype

一部唔比影 , Shuttle 生產 (應該會係貼牌/自己出啦) , 款似 ASUS ROG
一部跑緊 Lego Batman 好順 (但係呢隻game 我用 i3 都玩到啦 )
一部就 播 4K 片 UHD  (重點來了!)
拍埋部 Core i3 一齊播 UHD 4K Video

重點係
- Carrizo APU 只用 5~6% CPU (又係唔比影...即係點? )
- Carrizo 有 HEVC (H.265?) 硬解支援  ( AMD 你終於決定加啦 ? )
- 功耗 15~19W , TDP up to 35W

如果........今年會出AM1 版本既話 應該會有興趣
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-1-9 17:44

AMD個每年10%性能提升表已經到期, 但都仲係得prototype, AMD仲話2016重返性能桌面, 睇黎2016我食煙都得
作者: eim21048    時間: 2015-1-9 18:40

FM2+, AM1都繼續無更新..
Carrizo 出黎做乜GA? 留係實驗室GA?
作者: ironmonkey    時間: 2015-1-10 20:20

Tom 仔今日加多左段
話CES 2015 場中三台 Prototype

一部唔比影 , Shuttle 生產 (應該會係貼牌/自己出啦) ...
dom 發表於 2015-1-9 17:42


"...AMD has no plans to offer Carrizo as a socketed chip for desktop PCs..."
http://techreport.com/news/27652 ... nt-land-in-desktops

Gameover, 正式退出 desktop 市場.
作者: KwokAngus    時間: 2015-1-10 20:20

Tom 仔今日加多左段
話CES 2015 場中三台 Prototype

一部唔比影 , Shuttle 生產 (應該會係貼牌/自己出啦) ...
dom 發表於 2015-1-9 17:42



    用邊一代i3 先係重點 ivy bridge haswell broadwell
who knows
作者: wilsonkf    時間: 2015-1-10 20:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wilsonkf    時間: 2015-1-10 20:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2015-1-11 12:47

FM2+, AM1都繼續無更新..
Carrizo 出黎做乜GA? 留係實驗室GA?
eim21048 發表於 9-1-2015 06:40 PM


點知佢
FM2+ 應該繼續 Kaveri .......呢粒唔似會擺去FM2+ 賣
AM1 就有d 可能既
作者: Stiggy930    時間: 2015-1-12 10:49

Carrizo is not yet  officially released. Of cause can only shown prototype.

You think HP or Dell will allow AMD to showcases one of their engineering sample? AMD does not have that kind of "face".





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2