作者: Cm.Lui 時間: 2014-10-1 02:18 標題: 微軟宣佈新一代系統:Windows10( 追加下載連結 )
本帖最後由 Cm.Lui 於 2014-10-2 00:33 編輯
10月1日凌晨消息,就在剛剛,
微軟正式宣佈新一代Windows系統的命名:Windows 10(我們習慣性簡稱為Win10)。
微軟的描述是,最為綜合的系統,多設備完全無縫體驗。
微軟操作系統主管Terry Myerson稱
「Windows 10將在最合適的時間給予用戶最合適的體驗,
而且Windows 10將會廣泛的運行在各式各樣的設備上。」但其中是否包括Windows Phone還尚未可知。
無論你習慣如何操作,都能在Windows 10 中找到適合自己的操作方法,
基本來說屬於結合了所有Win7和Win8的重要元素,所以可以適應各種用戶的不同習慣。
Win10現場演示版本號曝光:Build 9841
微軟這次又戲耍了愛好Windows用戶們,不是Win9,不是Windows Threshold,也不是Window TH,而是Windows10。好吧,微軟,你贏了。
在發佈會現場演示中,我們可以看到其版本號並不是之前傳言的9834,而是9841版本。Win10什麼時候上市?等一年
微軟開了個大玩笑。好吧,既然它已經贏了,我們還是看看Windows10何時上市吧。

Windows 10正式版將在2015年中下旬發佈,2015年晚些時候將正式發售。
不過愛折騰的電腦玩家和極客們不需要等這麼久,
明天就可以下載到Win10技術預覽版,預覽版主要面向開發者,問題在所難免,
如果你沒有足夠的經驗或者對系統穩定性要求很高,還是不要貿然升級。
Win10重新找回了開始菜單,採用了新穎的任務切換方式,並且支持多桌面操作。

雖然是新版操作系統,
但是微軟強調Windows10與目前企業採用的傳統管理系統並不矛盾,
企業用戶對Win10也不會感到完全的陌生,
在Win10中他們可以找到各種此前習慣使用的工具。
此外,企業用戶還可以根據自己的需要定製應用商店,
同時Win10還為用戶提供了新穎可靠的方式區分不同設備上的公共資料和個人數據。
用微軟自己的話來說:Windows10將成為微軟有史以來最好的企業平台。
作者: Cm.Lui 時間: 2014-10-1 02:21
本帖最後由 Cm.Lui 於 2014-10-1 08:55 編輯
Win10更新了什麼?多任務、多桌面、多窗口
微軟在今天的發布會上出人意料的公佈了下代Windows操作系統的名稱,
不是大家所期盼已久的Win9,而是Windows10。
而Win10的一大特性就是為我們帶來了更加強大的多任務、多界面以及多窗口功能。

▲Win10的多任務功能,傳統應用和桌面化的Metro應用現在可以更緊密的結合在一起。

▲多窗口:微軟在Win10側邊新加入了一個「Snap Assist按鈕」,
通過它可以將多個不同桌面的應用展示在此,並和其他應用自由組合成多任務模式。

▲多桌面:這就是之前傳聞已久的虛擬桌面,
微軟在任務欄新添加了一個稱為「任務預覽」的按鈕,這個功能非常類似OS X。
多個桌面上的應用都會被一同展示在此。
效率大增,Win10多任務功能官方詳解
就在發佈會結束後不久,
微軟在其官博中給出了有關Windows10技術預覽版的詳細講解,
下面一起來看看其中的分屏多任務以及多窗口功能。
▲分屏多窗口功能增強:現在你可以在屏幕中同時擺放四個窗口,
Win10還會在單獨窗口內顯示正在運行的其他應用程序。同時,Win10還會智能給出分屏建議。

▲全新任務預覽按鈕:大家可以看到任務欄上新添加了一個任務預覽按鈕,
就在搜索旁邊,大家看到了嗎?
通過點擊該按鈕可以迅速的預覽多個桌面中打開的所有應用,點擊其中一個可以快速跳轉到該頁面。

▲多桌面:現在你可以根據不同的目的和需要來創建多個虛擬桌面,切換也十分方便。
點擊右側的加號即可添加一個新的虛擬桌面。
Windows 10作為微軟下一代系統的統一品牌名,
將覆蓋所有尺寸和品類的Windows設備。從微型計算機(類似英特爾伽利略)
、手機、平板(ARM和x86芯片)、二合一設備、桌面電腦及服務器。
所有設備將共享一個應用商店。
這個操作系統意在為傳統Windows(Windows7及之前版本)系統用戶
在保留原有操作和認知習慣的基礎上獲得最新的Windows技術和應用。

對桌面用戶而言,微軟恢復了原有的開始菜單,
並將Windows 8.x系統中的"開始界面"整合至菜單當中。
而Modern應用(或叫Windows Store應用)則允許在桌面以窗口化模式運行,
並以Win7的Aero Snap模式進行側邊、全屏貼靠
(但展示中未出現Immersive全屏模式,任務欄在非隱藏狀態下為將常駐顯示)。



桌面右側的Charm Bar(超級按鈕)仍然保留,
而左側向桌面內滑動則額額更改為多任務預覽試圖供用戶
快速選擇、切換希望與當前任務同屏使用的應用。
此外,用戶也可以在開始菜單底部(與Windows 7一致)進行本地或在線內容的全局搜索。


新一代Windows 10默認開啟並引導用戶使用「工作區」(傳統名稱為「虛擬桌面」)功能。
這項功能在Windows XP時代實現,直至Windows 10提到較高用戶優先級。
用戶可以在不同桌面中運行自定義組別應用,方便在不同場景和使用需求間切換。
對習慣使用命令行的人來說有個好消息:多年之後,
Windows命令提示字元終於支持使用Ctrl + V快捷鍵粘貼指令了。

二合一設備或類Surface設備則可選用另一種開始菜單/桌面形式。
這種模式下開始菜單、Modern磁貼界面和電源選項將直接呈現在桌面上以常駐形式與任務欄並存。

Windows 10技術預覽版將從美國時間明天(北京時間10月2日中午12時之後)
向Windows Insider Program參與者提供下載,
這項計劃僅包含對Windows抱有極高熱情和興趣的技術人員。
首批預覽版僅針對桌面和筆記本電腦,並不包含針對二合一及平板設備的版本。
有關Win10消費者方面特性和Universal App(全平台通用應用)的消息將在明年4月的BUILD大會上放出。
Windows 10的正式發佈定於2015年中期,BUILD大會之後。
作者: 小白豬 時間: 2014-10-1 02:21
win9呢?
作者: Cm.Lui 時間: 2014-10-1 02:23
本帖最後由 Cm.Lui 於 2014-10-2 02:56 編輯
Win10技術預覽版新特性演示視頻
Youtube
Windows 10 技術預覽頁面:Link

產品密鑰:NKJFK-GPHP7-G8C3J-P6JXR-HQRJR
| 語言 | 下載的鏈接 | SHA-1 散列值 |
| 英語 64 位 (x64) | 下載 (4.10 GB) | EB75A3D3C0F621F175B75DC65DB036D0E00EAC43 |
| 英語 32 位 (x86) | 下載 (3.16 GB) | 73AC23AD89489855F33CA224F196327740057E2E |
| 英語(英國)64 位 (x64) | 下載 (4.08 GB) | 17C6CD7224D13DB61B93A4A9D38202E3A0019378 |
| 英語(英國)32 位 (x86) | 下載 (3.17 GB) | BFF496678A09255738BFBFA14903295D55478C33 |
| 中文(簡體)64 位 (x64) | 下載 (4.26 GB) | 135E3193571C5AF9FBF36D24D07B2BE7EE49B2E8 |
| 中文(簡體)32 位 (x86) | 下載 (3.28 GB) | 3EE3A2033BE666BA55AFED3FCF6BB52A7C15C7CC |
作者: big_nature 時間: 2014-10-1 02:38
本帖最後由 big_nature 於 2014-10-1 07:58 編輯
冇左W狗,
得番W拾,
希望唔會拾下拾下咁啦!
幾時有預覽版呢!
裝落VHD試下玩!
作者: Bumblebee0523 時間: 2014-10-1 04:19
重點係~~~是否如傳聞中no pay可升級
作者: L.K. 時間: 2014-10-1 06:57
出年下半年先出...
睇黎仲有好多BUG
作者: sunlite 時間: 2014-10-1 07:12
You can upgrade to windows 9 free of charge, but it does not exist anymore. Now you need to pay for win10.
作者: abc888 時間: 2014-10-1 07:56
見到好似好用左好多
作者: big_nature 時間: 2014-10-1 07:59
仲要等等:
http://windows.microsoft.com/zh-tw/windows/preview-coming-soon

作者: rickycheng78 時間: 2014-10-1 08:03
價錢呢?
作者: palmtree 時間: 2014-10-1 08:07
用家只要三點 :
1) 速成 倉頡 輸入法問題 (回復 win 7, win xp)
2) midea centre ( 兼容 win7 driver , 支援 hd tv)
3) 價格 問題
作者: kt88 時間: 2014-10-1 08:14
Win9都未到,咁快就Win10
作者: 戀人未滿 時間: 2014-10-1 08:16
好用又唔貴都可以買黎既
想問下會分幾個版本同幾錢?
Thx
作者: big_nature 時間: 2014-10-1 08:19
本帖最後由 big_nature 於 2014-10-1 08:37 編輯
hoping W8 can free upgrade!
http://www.groovypost.com/news/w ... -preview-available/
作者: rickycheng78 時間: 2014-10-1 08:43
可能又要下年買先有FREE
作者: big_nature 時間: 2014-10-1 10:56
回覆 16# rickycheng78
可以用住預覽版嘛,
我就諗住裝在VHD試下先講!
作者: B687 時間: 2014-10-1 12:03
Mac: Windows X又抄我

作者: big_nature 時間: 2014-10-1 12:28
天上文章一大抄!
希望M$抄到人地精粹啦!
作者: CMZ 時間: 2014-10-1 12:51
用家只要三點 :
1) 速成 倉頡 輸入法問題 (回復 win 7, win xp)
2) midea centre ( 兼容 win7 driver , ...
palmtree 發表於 2014-10-1 08:07
同意, 另加
4) gaming 兼容及效能問題
5) 介面問題
依家用緊 Win7, 都唔明點解下面條 task bar冇得 set always on top, 間中會俾其他嘢遮住, 唔知係咪 bug?
作者: Databases 時間: 2014-10-1 12:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ptrknow 時間: 2014-10-1 13:05
狗狗無左
變拾仔
作者: lockon 時間: 2014-10-1 13:57
原來win 8.1 即係win 9
咁改名叫 win 8+1 啦

作者: lockon 時間: 2014-10-1 13:59
個唔對稱LOGO 可唔可以轉下
好像我有斜視咁
作者: beebb 時間: 2014-10-1 14:06
https://hk.news.yahoo.com/%E5%BE ... 8%82-005003252.html
"微軟高層也說明新作業系統命名跳過Windows 9, 直接來到Windows 10,是為了反映這項新作業系統是一 大躍進,而不是一小步。"
作者: Kundera 時間: 2014-10-1 15:19
... 8%82-005003252.html
"微軟高層也說明新作業系統命名跳過Windows 9, 直接來到Windows 10,是為了反 ...
beebb 發表於 2014-10-1 14:06
So the next version is Windows 100?
作者: big_nature 時間: 2014-10-1 15:22
講到天上有都冇用,
用家話好先係正路。
作者: newmember 時間: 2014-10-1 16:07
So no free lunch for W7 user...

作者: sammie 時間: 2014-10-1 16:30
好又有新野玩.
作者: big_nature 時間: 2014-10-1 17:11
唔知是否明天開始發放preview 版呢!?
作者: abc888 時間: 2014-10-1 17:44
2G行win7好順呢
作者: nissin 時間: 2014-10-1 18:02
Windows 98 <--- Good
Windows ME <--- Bad
Windows XP <--- Good
Windows Vista <--- Bad
Windows 7 <--- Good
Windows 8 <--- Bad
......
Windows 10 <---
作者: big_nature 時間: 2014-10-1 18:05
如果明天有預覽版,
都會試下!
作者: 符碌 時間: 2014-10-1 18:17
行WIN8都超順,只係食得幾百MB RAM
作者: YES_MAN 時間: 2014-10-1 18:17
微軟跳層令使用者產生混淆
建議當局應該作出規管
作者: 符碌 時間: 2014-10-1 18:21
任何反對聲音都係想搞事,破壞社會和諧
作者: monarchy_empero 時間: 2014-10-1 18:38
回復 13 #kt88
根本就冇Win9~XD
via HKEPC Reader for Android
作者: EVOPRINCE 時間: 2014-10-1 18:41
Why don't call "Window X", more cool, isnt it??
作者: big_nature 時間: 2014-10-1 18:47
回覆 38# EVOPRINCE
X=not good!
作者: CMZ 時間: 2014-10-1 19:00
OS叉 no good?
叉盒 no good?
作者: EVANGELION 時間: 2014-10-1 19:23
唔怪得osx市估率咁低
作者: big_nature 時間: 2014-10-1 19:56
莞爾下啫!
唔使認真!
作者: gserli 時間: 2014-10-1 21:09
同你諗既野一樣,ms特登同8.1同10避開大家期望
via HKEPC Reader for Android
作者: justiceice 時間: 2014-10-1 21:36
反正 2015 先出, 點解唔 7+8=15
作者: yupikachu 時間: 2014-10-2 01:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big_nature 時間: 2014-10-2 02:30
本帖最後由 big_nature 於 2014-10-2 02:32 編輯
downloading win10 64 bit eng. version!
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1722224&k=391744b4b7f619283373e88ff154299c&t=1782253582&sid=dyvbqx9h96

作者: Cm.Lui 時間: 2014-10-2 02:41
回覆 46# big_nature
唔用多線程下載,Pccw 500mb 都用盡頻寬 ( >50MB/s )
作者: big_nature 時間: 2014-10-2 02:58
回覆 47# Cm.Lui
都係10多分鐘度!
上下網就完左!
燒緊碟。
會裝在W7的VHD雙系統嚐新!
作者: chingchiu169 時間: 2014-10-2 04:38
現家用緊WIN10...佢轉返咁樣打字...
即係WINXP模式(有埋建議字)但WIN8既樣...正啊~~~

作者: VADER 時間: 2014-10-2 04:57
virtualbox仲未支援........
作者: big_nature 時間: 2014-10-2 06:55
依家開始試裝,
用VHD方法試下!
作者: big_nature 時間: 2014-10-2 08:57
本帖最後由 big_nature 於 2014-10-2 09:54 編輯
裝左在VHD,
大約10分鐘左右裝好,
基本同W8差唔多。
W10多番start menu,
各方面都配合得唔錯,幾順下!
指到右上下角,冇左charms bar出現,
減少分心。
但倉頡輸入顯示條真係大得離譜!
no good!
作者: Cm.Lui 時間: 2014-10-2 09:02
如果用Hyper-V的話,要關上動態記憶體,會Lag的
作者: joelty 時間: 2014-10-2 09:24
學AMD一樣無9,
直去10
作者: 雲一0一 時間: 2014-10-2 10:28
基本上同Win 8.1差唔多
作者: kevintong116 時間: 2014-10-2 11:00
Windows 9 已經唔存在啦
作者: y4337628a 時間: 2014-10-2 11:28
有冇岩兼容win 10既防毒???
作者: B687 時間: 2014-10-2 11:55
用Parallels裝落部Mac玩下
作者: B687 時間: 2014-10-2 12:07
失敗了
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1722277&k=5aa6f8830c219e56a3dc49c289a9eca2&t=1782253582&sid=dyvbqx9h96

作者: yupikachu 時間: 2014-10-2 12:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MirageKnight 時間: 2014-10-2 13:17
用VM玩咗一朝. 同用win8無乜分別. 係VM玩都十分流暢.
作者: big_nature 時間: 2014-10-2 13:29
本帖最後由 big_nature 於 2014-10-2 13:35 編輯
用緊VHD玩都好流暢!
M$應該對W10有優化過!
如果W8有得免費升就真係好
作者: abc888 時間: 2014-10-2 18:36
沒玩過win8, 依家玩win10好似係用緊電話甘.........
作者: wsqws 時間: 2014-10-2 18:59
OS 選 WIN 8.1 就會work, 你選other OS就會出error。
作者: LokiXChimera 時間: 2014-10-2 19:00
佢學shure咁新耳機跳過6同7系直接叫8系-.-
不過一包到尾,名嚟姐,唔駛咁執著。
p.s. 想快啲有得試玩
作者: peterpanhi 時間: 2014-10-2 19:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: abc888 時間: 2014-10-2 20:13
有得下載裝黎玩了
作者: Ksec 時間: 2014-10-2 21:03
Can upgrade or need Clean Insteall?
作者: wonderful 時間: 2014-10-3 00:55
I just upgrade only......................!
作者: VADER 時間: 2014-10-3 01:58
addon error.....
作者: VADER 時間: 2014-10-3 02:48
本帖最後由 VADER 於 2014-10-3 03:02 編輯
雖然裝唔到addon...但都裝到試.......試了十零分鐘....感覺是win7win8結合....
簡體系統顯示繁體軟體沒有出錯....感覺幾好.....即繁簡直通......不會亂碼了.....(只試了幾個軟件....)
速成輸入法的聯想字回來了....呢一點是速成用家最大升級win10動機......
暫時感覺沒了跳出跳入的煩人動作.....可以純桌面工作...也新增了多桌面.....
以上三點....win10已經可以完全取代win8.......其他就是軟體兼容問題......
這一個版本.....用了10分鐘就可以下決定可以升級的版本.........(當然只是介面可以...對公司機使用者來講...最重要試埋軟體兼容性.....)
介面上已回到傳統及更直覺化....不會再象win8.....第一次用.....關機都要捉迷藏................
他終於明白start bar的重要性....對多桌面使用更方便.........向下一指....就可以多頁對照............
(因為同ubuntu有0的似...只是由直轉回橫....)
作者: EITCo 時間: 2014-10-3 06:59
你洗左平時主力用既系統?
唔係VM或dual boot?
作者: kingbest329 時間: 2014-10-3 09:18
無繁中 ??
作者: lockon 時間: 2014-10-3 10:38
GOOD 因為加番start 鍵
作者: lockon 時間: 2014-10-3 10:49
想介面變 看來要win 11
win 7= vista +xp
win10= win7+ win 8
作者: What 時間: 2014-10-7 02:23
本帖最後由 What 於 2014-10-7 02:26 編輯
回覆 10# big_nature
I can download....
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1723549&k=d2939fbf1201d06f87df14f3670adf24&t=1782253582&sid=dyvbqx9h96

作者: big_nature 時間: 2014-10-7 09:27
有繁體中文版了嗎!?
作者: wonderful 時間: 2014-10-7 11:46
crashed with SEP 12.1
作者: dennis789 時間: 2014-10-7 14:25
雖然裝唔到addon...但都裝到試.......試了十零分鐘....感覺是win7win8結合....
簡體系統顯示繁體軟體沒有出錯....感覺幾好.....即繁簡直通......不會亂碼了.....(只試了幾個軟件....)
速成輸入法的聯想字回來了....呢一點是速成用家最大升級win10動機......
暫時感覺沒了跳出跳入的煩人動作.....可以純桌面工作...也新增了多桌面.....
以上三點....win10已經可以完全取代win8.......其他就是軟體兼容問題......
這一個版本.....用了10分鐘就可以下決定可以升級的版本.........(當然只是介面可以...對公司機使用者來講...最重要試埋軟體兼容性.....)
介面上已回到傳統及更直覺化....不會再象win8.....第一次用.....關機都要捉迷藏................
他終於明白start bar的重要性....對多桌面使用更方便.........向下一指....就可以多頁對照............
(因為同ubuntu有0的似...只是由直轉回橫....)
VADER 發表於 2014-10-3 02:48
繁體系統裝簡體軟體,顯示 會唔會亂碼?
呢個問題真係煩
作者: EITCo 時間: 2014-10-7 15:06
Win 10 未出繁體版
作者: eeeuser 時間: 2014-10-7 16:41
其實呢的Technical Preview 版本有冇使用限期?
作者: EITCo 時間: 2014-10-7 17:02
到明年四月左右
作者: eeeuser 時間: 2014-10-7 17:08
到時會點?連Windows都入唔到?
作者: EITCo 時間: 2014-10-7 20:24
Win 8 Preview過期好似係每兩小時強制重啟
作者: winuxhk 時間: 2014-10-8 10:43
我想問點樣可以唔要呢舊野,我想入數目字咋。

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1723785&k=2deb13b4a057fc8e519ab6808ac06068&t=1782253582&sid=dyvbqx9h96

作者: winuxhk 時間: 2014-10-8 10:45
知喇,原來要轉番做英文先。

作者: kakamonster 時間: 2014-10-8 11:16
謝謝!很有用的分享!
作者: palmtree 時間: 2014-10-8 13:27
無左 倉頡 訢成 無左聯想字庫
作者: 保時捷 時間: 2014-10-8 23:58
個速成仲衰過 8.1
Windows App 就得 4 個字
Start Menu 就向右 9 個字
Win32 App 就向下 9 個字
你玩我呀?
作者: winuxhk 時間: 2014-10-9 10:56
掉番轉頭,我唔係好想要個Suggestion,邊個位可以Disable?
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1724059&k=1f01afe9862f30de9fd24807c6f8f564&t=1782253582&sid=dyvbqx9h96

作者: big_nature 時間: 2014-10-9 13:16
回覆 90# winuxhk
暫時係冇option for disable!
作者: 必殺技 時間: 2014-10-9 13:50
用VHD 玩緊
個倉頡好似好翻啲,不過都係win7嗰個最好

作者: winuxhk 時間: 2014-10-9 16:11
唔該晒

用左一日多少少,除左個輸入法唔係好掂之外,其他野暫時都好似無乜問題,再繼續用試試先。
作者: 必殺技 時間: 2014-10-9 16:24
請問點轉start menu 顏色
via HKEPC Reader for Android
作者: big_nature 時間: 2014-10-9 17:34
回覆 93# winuxhk
可以用呢個W7入輸入法!
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
我在W10試過OK,
冇眼都殘果條大顯示bar!
作者: yupikachu 時間: 2014-10-9 18:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必殺技 時間: 2014-10-9 18:31
本帖最後由 必殺技 於 2014-10-9 20:42 編輯
it may help you
或者用翻windows 7 個速成
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1724146&k=d513d29604fa575466ba0b6035c4e564&t=1782253582&sid=dyvbqx9h96

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1724172&k=1f08884e111303aa3d5859258b692342&t=1782253582&sid=dyvbqx9h96

作者: CMZ 時間: 2014-10-9 21:10
都唔明點解打個"你"字會聯想到個"老"字

作者: abc888 時間: 2014-10-9 21:15
因為造字既做到想講粗x

作者: big_nature 時間: 2014-10-9 21:30
打左「你」字,
跟住出「老」字!
下一個字真係難估!?


