作者: Cm.Lui 時間: 2014-8-19 11:23 標題: 昔日正太已成大叔:ATI 30歲了
自1985年成立至今,和NVIDIA齊名的GPU產業巨頭ATI即將年滿30週歲。
雖然在2006年被AMD以54億美元收購,而且名稱也從ATI改成AMD,
但前者的Radeon品牌名一直被AMD沿用至今。
AMD在日前宣佈將舉行一系列的活動來慶祝ATI 30週歲,
在8月23日當天,AMD會在Youtube上對慶祝活動進行直播,時間長達四個小時左右。
此外AMD還在官方Facebook主頁上線了一個專題,
列舉了從1985年AIT成立至今推出的各種重磅新品及技術,
其中包括首款主頻1GHz的顯卡HD 4890、
首款支持DX9的顯卡Radeon 9700 Pro、
CrossFire交火以及多屏寬域技術等等,
當然近段時間非常火爆的Mantle技術也是必不可少的。
此外,AMD還在專題頁面上預告稱將於8月23日發佈一款全新的產品,
看起來跟GPU有關,應該是Tango核心的R9 285。

作者: watkower 時間: 2014-8-19 14:07
作者: 真革新 時間: 2014-8-19 14:07
amd 如果 唔收購 ati,已經一早 rip
作者: yukashing 時間: 2014-8-19 14:11
正太,唔係掛
作者: kaity 時間: 2014-8-19 15:02
4890我屋企都有一張
到個日又拎出黎懷念下先
作者: chik 時間: 2014-8-19 17:33
張4670由啱啱出就用到現在
作者: 132003hk 時間: 2014-8-19 19:53
AMD?
細個唔識買比人昆買左2件AMD野
之後一直冇買....
一直INTEL+NV
作者: lpc041088 時間: 2014-8-19 20:22
由X1950Pro開始玩....
展轉都係用A卡多過N卡!
作者: wayne1320 時間: 2014-8-19 21:33
NV?
細個唔識買比人昆買左2件NV野
之後一直冇買....
一直INTEL+ATI(amd)
作者: l3enjamin 時間: 2014-8-19 21:49
30歲冥壽
作者: ati16800 時間: 2014-8-19 23:07
點解幅圖無ATI最古老個張display card??
作者: 261 時間: 2014-8-19 23:07
即係邊張?
作者: ken1971 時間: 2014-8-19 23:17
笫一次用高階卡就係 NV GF3, 俾進階電腦老點, $2400 玩同年出既遊戲lag, 3DMark 有色塊, 睇DVD 既色仲死, 紅色係瘀紅的, 之後二手買 GF4, 感覺顏色更差但benchmark快左.
Fool me once shame on you(NV), fool me twice.......
之後買 9700 PRo 一天光晒, 從此只買A卡, 間中睇下N卡有冇進步, 發覺N手段比前更狠, N卡顏色依然故我...咁核突.
作者: sigma 時間: 2014-8-19 23:18
9700pro係ATi贏得最精彩既一張卡
之後就算贏N記都冇贏得咁完美
最折墮果張卡一定係2900XT, 直頭係ATi黑歷史
作者: chinwah 時間: 2014-8-19 23:30
ATi Mach 64 當年真係好多廠機用

作者: turth 時間: 2014-8-20 00:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sigma 時間: 2014-8-20 01:12
市佔關你x事咩, 你成手N記股票呀?
作者: fanchiuho 時間: 2014-8-20 15:41
大喇喇CEO渦
作者: 024109 時間: 2014-8-21 13:28
哈哈哈,見到師兄咁講,CEO又可能出黎話A卡顏色好假
之後見到SIGMA兄回貼,我諗返幾年前奧運PLAYBACK果條河
作者: danny9428 時間: 2014-8-21 14:21
ATI係正太...咁Nvidia係蘿莉!?!
作者: turth 時間: 2014-8-21 17:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: computer1975 時間: 2014-8-21 17:14
最記得ATi Mach 64、Radeon 8500、Radeon 9200。用過8500、9200,之後一直用NV
作者: sigma 時間: 2014-8-21 17:33
受人認同=好d?
如果你成世人都係睇市佔黎買野, 你個人真係好可悲
不過同你講都晒氣, 你係睇住nv黎打飛機o者
作者: turth 時間: 2014-8-21 17:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sigma 時間: 2014-8-21 18:06
哈 哈 哈
作者: danny9428 時間: 2014-8-21 20:55
pentium D當年夠好多人買入 結果...
作者: platinum 時間: 2014-8-21 21:40
本帖最後由 platinum 於 2014-8-21 21:44 編輯
當年用$1000 買9500 soft mod 9700, 再超上9700pro, 超值!
咁arm 當時有人送左張 5800fx ultra 俾我, 無用過

作者: ahpong 時間: 2014-8-22 22:20
first ati display: Radeon 9200
之後買過9800 (後來死左), 9700, x1950gt, 4850, 5850, 6970, 7970
作者: Sun 時間: 2014-8-23 00:20
當年一直比GF/GF2壓住.
一下來個8500 / 7500, ATI馬上上位.
作者: 符碌 時間: 2014-8-23 00:30
果然三星手機先係最好的

咦,奇怪,明明之前nokia最好,點解會變左三星同apple架,明明都唔係最多人買,本身直頭垃圾

作者: dom 時間: 2014-8-23 15:25
咁你入黎講乜?
作者: dom 時間: 2014-8-23 15:27
"借用" 左 AMD 個 Banner
雖然已經做左 AMD *(CPU) 叛徒
但係現在主力機都係用緊全 A
HD7850 (R7-265) / HD7790 / HD7730
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1709903&k=91e624e715e11d9330c5b3d5481763ae&t=1782199009&sid=1cETXGxIJK4

作者: 132003hk 時間: 2014-8-23 17:03
回覆 31# dom
講AMD只係平價
效能唔及人家
作者: chinwah 時間: 2014-8-24 10:57
回覆 32# dom
買齊 ps4, xbox one, wi u
咪已經大力支持囉


