作者: Cm.Lui 時間: 2014-8-16 09:07 標題: Win9技術預覽版將九月底公開下載
8月15日晚間消息,國外資深微軟觀察員Mary Jo Foley再一次帶來猛料。
據她的匿名消息人士介紹,
微軟正準備最快九月底發佈Windows Threshold(Win9)第一個技術預覽版,
或命名為Win9開發者預覽版。
不久前,Mary Jo Foley也證實微軟下代Win9(代號Threshold)
爆料原生支持「虛擬桌面」、甚至不惜砍掉「Charm」超級菜單。
現在,Win9預覽版已蓄勢待發。

該匿名消息源也強調微軟正在主打「服務型」策略,
即參與Win9技術預覽版的用戶需授權允許自動更新服務,
不定期安裝Monthly Updates(月度更新),非常類似Win8.1八月更新計劃。
至於如何獲取Win9技術預覽版?
該匿名人士表示,
Windows Threshold技術預覽版將免費開放給公眾下載體驗,不帶申請限制。
如果該消息確實,這也意味著最快九月底即可獲得Win9開發者預覽版,
同時也反映了微軟正在加速Windows9開發進度,最快將在2015年春季發佈Win9正式版。
作者: sowca.r 時間: 2014-8-16 09:28
等白老鼠
作者: 路斯斐爾 時間: 2014-8-16 11:15
又有新野試,正
作者: redhothits 時間: 2014-8-16 11:42
希望唔好好似win8咁差啦
作者: p805061010 時間: 2014-8-16 12:22
希望好過win8啦, 最憎自動更新...
作者: usei 時間: 2014-8-16 12:30
不知有無得升級做正式版
作者: vincent1989 時間: 2014-8-16 12:34
有D icon 又Keep 番Window 7 果隻系列 , 有D icon 又用Window 8 系列 , 好亂呀!!!
作者: 132003hk 時間: 2014-8-16 14:09
圖感覺良好
作者: ricky1992 時間: 2014-8-16 16:17
我已經慣左
windows 8.1 + start menu 8
作者: kcso1 時間: 2014-8-16 19:14
似win7加win8混合版
作者: toylet 時間: 2014-8-16 20:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newmember 時間: 2014-8-16 20:21
will there be a "START" button....

作者: macis 時間: 2014-8-16 21:01
剛用熟了windows 8.1...佢又出win9...

作者: kevinlaw 時間: 2014-8-16 21:03
咁win8.1又要新安裝升上去...?
作者: 34281365 時間: 2014-8-17 03:16
有小小回复以前win7果時
作者: babaloky 時間: 2014-8-17 10:16
感覺有點不倫不類
有D用metro UI既style 有D又win7 style
好唔一致
作者: indigo 時間: 2014-8-17 10:24
希望 MS 嗰班 designer 記得帶個腦返工,唔好再整舊垃圾出唻然後比人鬧爆先左改右改。
作者: ansonlyk627 時間: 2014-8-17 11:36
快D出預覽版啦
作者: botto 時間: 2014-8-17 11:39
等白老鼠^^
作者: Zrkus 時間: 2014-8-17 11:42
又出新野, 遲下又逼人換OS

作者: silverboy 時間: 2014-8-17 20:18
睇定D先, 等白老鼠
作者: c2c2c2c2c2 時間: 2014-8-17 21:20
Win 8 新不如舊,Win 9 吸收意見就跟翻舊就算,咁即系用翻win 7算數啦,換啦把鬼
作者: KinChungE 時間: 2014-8-17 21:24
咁又唔係
Win8效能其實係比Win7好
作者: big_nature 時間: 2014-8-17 21:34
Win8 upgrade to Win9,
會唔會有$119優惠價!?
作者: arthur8523 時間: 2014-8-17 21:35
以m$慣例通常產品淪為死貨先會減價
作者: lockon 時間: 2014-8-17 21:46
都係咁架LA
WIN7 咪又係vista 加XP
作者: lockon 時間: 2014-8-17 21:49
期待有咩進步
Win XP= 快
Win vista = 介面靚
Win 7= 穩定
Win 8 =開機快 支援平板
Win 9= ?
作者: vincent1989 時間: 2014-8-17 22:42
Agree X 10000000 , 只係睇Preview都知M$ Designer 有問題
作者: sunlite 時間: 2014-8-18 11:52
Win9 = DirectX 12
作者: EVANGELION 時間: 2014-8-18 12:00
xp岩岩出果時又係俾人插到7彩,快又唔係特別快..
係後期硬件勁左,又出埋serivce pack fix返D問題先好D..
作者: big_nature 時間: 2014-8-18 15:32
如果出W9,
有性趣轉玩,
希望upgrade version not more than $500
作者: Chanzy 時間: 2014-8-18 16:09
如果出碟的話希望一千蚊以下就好了
作者: dukilupp 時間: 2014-8-19 11:33
已經有 win8,希望可以免費升級!
作者: 康士富 時間: 2014-8-19 17:12
XP去到SP2先正式黎料...
作者: daemongmong 時間: 2014-8-20 01:00
Windows 8不太成功,但軟件不可能一成不變,一成不變的話,WIndows XP和Windows 7的介面和操作與Windows 3.1的差不多,Windows 1至Windows 3.1均沒有「開始」按鈕。
作者: indigo 時間: 2014-8-20 23:04
Windows 8不太成功,但軟件不可能一成不變,一成不變的話,WIndows XP和Windows 7的介面和操作與Windows ...
daemongmong 發表於 2014-8-20 01:00
唔係要求佢一成不變,而家想佢做番 D 合理嘅野。
好似佢嗰堆內置 full screen app 咁,用喺 tablet 咁細個畫面無問題,但係 desktop 廿幾吋畫面佢又係霸晒成個畫面,同埋要人地用 mouse 去扮 gesture 去用 D apps 先低能。
作者: 滑鼠走光 時間: 2014-8-22 08:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

