Board logo

標題: Win9技術預覽版將九月底公開下載 [打印本頁]

作者: Cm.Lui    時間: 2014-8-16 09:07     標題: Win9技術預覽版將九月底公開下載

8月15日晚間消息,國外資深微軟觀察員Mary Jo Foley再一次帶來猛料。
據她的匿名消息人士介紹,
微軟正準備最快九月底發佈Windows Threshold(Win9)第一個技術預覽版,
或命名為Win9開發者預覽版。

不久前,Mary Jo Foley也證實微軟下代Win9(代號Threshold)
爆料原生支持「虛擬桌面」、甚至不惜砍掉「Charm」超級菜單。
現在,Win9預覽版已蓄勢待發。



該匿名消息源也強調微軟正在主打「服務型」策略,
即參與Win9技術預覽版的用戶需授權允許自動更新服務,
不定期安裝Monthly Updates(月度更新),非常類似Win8.1八月更新計劃。

至於如何獲取Win9技術預覽版?
該匿名人士表示,
Windows Threshold技術預覽版將免費開放給公眾下載體驗,不帶申請限制

如果該消息確實,這也意味著最快九月底即可獲得Win9開發者預覽版,
同時也反映了微軟正在加速Windows9開發進度,最快將在2015年春季發佈Win9正式版。
作者: sowca.r    時間: 2014-8-16 09:28

等白老鼠
作者: 路斯斐爾    時間: 2014-8-16 11:15

又有新野試,正
作者: redhothits    時間: 2014-8-16 11:42

希望唔好好似win8咁差啦
作者: p805061010    時間: 2014-8-16 12:22

希望好過win8啦, 最憎自動更新...
作者: usei    時間: 2014-8-16 12:30

不知有無得升級做正式版
作者: vincent1989    時間: 2014-8-16 12:34

有D icon 又Keep 番Window 7 果隻系列 ,  有D icon 又用Window 8 系列 , 好亂呀!!!
作者: 132003hk    時間: 2014-8-16 14:09

圖感覺良好
作者: ricky1992    時間: 2014-8-16 16:17

我已經慣左
windows 8.1 + start menu 8
作者: kcso1    時間: 2014-8-16 19:14

似win7加win8混合版
作者: toylet    時間: 2014-8-16 20:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newmember    時間: 2014-8-16 20:21

will there be a "START" button....
作者: macis    時間: 2014-8-16 21:01

剛用熟了windows 8.1...佢又出win9...
作者: kevinlaw    時間: 2014-8-16 21:03

咁win8.1又要新安裝升上去...?
作者: 34281365    時間: 2014-8-17 03:16

有小小回复以前win7果時
作者: babaloky    時間: 2014-8-17 10:16

感覺有點不倫不類
有D用metro UI既style 有D又win7 style
好唔一致
作者: indigo    時間: 2014-8-17 10:24

希望 MS 嗰班 designer 記得帶個腦返工,唔好再整舊垃圾出唻然後比人鬧爆先左改右改。
作者: ansonlyk627    時間: 2014-8-17 11:36

快D出預覽版啦 白老鼠又有咩所謂
作者: botto    時間: 2014-8-17 11:39

等白老鼠^^
作者: Zrkus    時間: 2014-8-17 11:42

又出新野, 遲下又逼人換OS
作者: silverboy    時間: 2014-8-17 20:18

睇定D先, 等白老鼠
作者: c2c2c2c2c2    時間: 2014-8-17 21:20

Win 8 新不如舊,Win 9 吸收意見就跟翻舊就算,咁即系用翻win 7算數啦,換啦把鬼
作者: KinChungE    時間: 2014-8-17 21:24

Win 8 新不如舊,Win 9 吸收意見就跟翻舊就算,咁即系用翻win 7算數啦,換啦把鬼 ...
c2c2c2c2c2 發表於 2014-8-17 21:20


咁又唔係
Win8效能其實係比Win7好
作者: big_nature    時間: 2014-8-17 21:34

Win8 upgrade to Win9,
會唔會有$119優惠價!?

作者: arthur8523    時間: 2014-8-17 21:35

Win8 upgrade to Win9,
會唔會有$119優惠價!?
big_nature 發表於 2014-8-17 21:34



    以m$慣例通常產品淪為死貨先會減價
作者: lockon    時間: 2014-8-17 21:46

似win7加win8混合版
kcso1 發表於 2014-8-16 19:14



    都係咁架LA
WIN7 咪又係vista 加XP
作者: lockon    時間: 2014-8-17 21:49

期待有咩進步
Win XP= 快
Win vista = 介面靚
Win 7= 穩定
Win 8 =開機快 支援平板
Win 9= ?
作者: vincent1989    時間: 2014-8-17 22:42

感覺有點不倫不類
有D用metro UI既style 有D又win7 style
好唔一致
babaloky 發表於 2014-8-17 10:16


Agree X 10000000 , 只係睇Preview都知M$ Designer 有問題
作者: sunlite    時間: 2014-8-18 11:52

期待有咩進步
Win XP= 快
Win vista = 介面靚
Win 7= 穩定
Win 8 =開機快 支援平板
Win 9= ? ...
lockon 發表於 2014-8-17 21:49


Win9 = DirectX 12
作者: EVANGELION    時間: 2014-8-18 12:00

期待有咩進步
Win XP= 快
Win vista = 介面靚
Win 7= 穩定
Win 8 =開機快 支援平板
Win 9= ? ...
lockon 發表於 2014-8-17 21:49



    xp岩岩出果時又係俾人插到7彩,快又唔係特別快..
係後期硬件勁左,又出埋serivce pack fix返D問題先好D..
作者: big_nature    時間: 2014-8-18 15:32

如果出W9,
有性趣轉玩,
希望upgrade version not more than $500

作者: Chanzy    時間: 2014-8-18 16:09

如果出碟的話希望一千蚊以下就好了
作者: dukilupp    時間: 2014-8-19 11:33

已經有 win8,希望可以免費升級!
作者: 康士富    時間: 2014-8-19 17:12

xp岩岩出果時又係俾人插到7彩,快又唔係特別快..
係後期硬件勁左,又出埋serivce pack fix返D問題先 ...
EVANGELION 發表於 2014-8-18 12:00

XP去到SP2先正式黎料...
作者: daemongmong    時間: 2014-8-20 01:00

希望 MS 嗰班 designer 記得帶個腦返工,唔好再整舊垃圾出唻然後比人鬧爆先左改右改。 ...
indigo 發表於 2014-8-17 10:24


Windows 8不太成功,但軟件不可能一成不變,一成不變的話,WIndows XP和Windows 7的介面和操作與Windows 3.1的差不多,Windows 1至Windows 3.1均沒有「開始」按鈕。
作者: indigo    時間: 2014-8-20 23:04

Windows 8不太成功,但軟件不可能一成不變,一成不變的話,WIndows XP和Windows 7的介面和操作與Windows  ...
daemongmong 發表於 2014-8-20 01:00


唔係要求佢一成不變,而家想佢做番 D 合理嘅野。
好似佢嗰堆內置 full screen app 咁,用喺 tablet 咁細個畫面無問題,但係 desktop 廿幾吋畫面佢又係霸晒成個畫面,同埋要人地用 mouse 去扮 gesture 去用 D apps 先低能。
作者: 滑鼠走光    時間: 2014-8-22 08:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2