作者: Cm.Lui 時間: 2014-2-20 10:35 標題: 全球最聰明50家公司:蘋果落選 小米上榜
麻省理工學院的科技評論雜誌《技術評論》
日前公佈了「全球最聰明的50家公司」,
在這份最新的榜單中,
去年排行第六的蘋果今年跌出了榜單,而中國的小米公司則入圍。
排在榜單第一位的是Illumina公司,它是一家基因組學研究公司。
電動車廠商特斯拉排在第二位,緊跟其後的依次是谷歌、三星。
進入這份排行榜的計算機/通訊類公司還有Square、IBM、高通、
Kaggle、小米、LG、西門子等,其中小米排在第30名。
除此之外,智能手環廠商Jawbone也入圍了榜單。
附註:完整榜單
第1名至第50名依次為:
Illumina、特斯拉、谷歌、三星、Salesforce.com、Dropbox、寶馬、Third Rock Ventures、
Square、亞馬遜、騰訊、Snapchat、Cree、Box、BrightSource Energy、沃爾瑪、通用電氣、
高通、Kaggle、Second Sight、SpaceX、Kickstarter、漢能控股 、西門子、1366 Technologies、
Uber、Evernote、百度、GitHub、小米、Oculus VR、奇虎360、孟山都、Aquion Energy、IBM、
Jawbone、Medtronic、Valve、Genomics England、D-Wave Systems、Siluria Technologies、
Kaiima Bio-Agritech、Datawind、飛思卡爾半導體、Upworthy、LG、Expect Labs、AngelList、
Arcadia Biosciences、Ripple Labs。

作者: yukashing 時間: 2014-2-20 11:31
本帖最後由 yukashing 於 2014-2-20 11:33 編輯
小米入圍係交咗保護費啊嘛
睇唔出佢係技術層面有咩突出過蘋果
轉載評論:
『呵呵,360,小米居然排在IBM前面。
看来国外评审机构也接受人民币支付了』
作者: turth 時間: 2014-2-20 11:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yukashing 時間: 2014-2-20 12:04
佢既然係本 科技評論雜誌《技術評論》
如果唔係技術方面來比較,反而用市場策略來比較,咁不如搵『經濟一週』搞排名啦 XD
作者: core2duo 時間: 2014-2-20 12:05
小米宜家要幫你食Tegra啊,你仲唱衰去

作者: turth 時間: 2014-2-20 12:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bdrom 時間: 2014-2-20 13:08
在鍵盤戰士的面前,麻省理工都係白痴不值一提

作者: madox 時間: 2014-2-20 13:20
沃爾瑪 = Wal-Mart?
聰明在營商手法?
作者: dom 時間: 2014-2-20 16:34
AMD 係最蠢既第1名

作者: gserli 時間: 2014-2-20 18:07
日本國衰落
via HKEPC Reader for Android
作者: fireeye 時間: 2014-2-20 22:24
孟山刀的野好霸道下。有傳農民用左佢d種子,隻地就唔可以再種其他農作物。
作者: 哲古華拉 時間: 2014-2-20 22:38
***先最堅 送比我都無錢養 交會費交到窮
作者: MirageKnight 時間: 2014-2-21 02:46
本帖最後由 MirageKnight 於 2014-2-21 02:49 編輯
所為最聰明的公司係唔係指個尐可以搵咗個客笨. 個客重會笑住咁講聲"多謝你搵咗我笨, 下一次都要搵我笨呀!"那些公司?? 個list上我識得個尐公司都係咁樣.
作者: 0zone0 時間: 2014-2-21 03:27
所為最聰明的公司係指,明明叫你比錢買垃圾,都叫你好快啲搶,遲咗搶唔到架啲垃圾!

作者: cise4832 時間: 2014-2-21 15:44
360都咁高?
呢份野既公信力真係見仁見智...
作者: zerocoke 時間: 2014-2-21 15:49
回復 15# cise4832
同意, 我就覺得360公司不值一提
作者: HAMSON 時間: 2014-2-21 16:09
其實講咁多無謂, 理得小米係咪抄人, 總之而家結果係間公司賺到大錢. 效果很好. 若果你有能力可以抄到人, 可以賺到大錢, 你仲會介意人地話你抄? 請記住, 係呢個世界, 不需理佢中間點樣, 總之人地就係搵到大錢. 搵到大錢的人, 總有他的過人之處XD.
作者: tuyylihk 時間: 2014-2-21 16:53
本帖最後由 tuyylihk 於 2014-2-21 17:02 編輯
而家係要討論點解小米入到圍蘋果反而跌出去
至少肯定唔係講賺錢,呢度50間全部都唔夠蘋果高
睇番原文都係好難睇得出個理由...有冇人搵到個KEY POINT
作者: yukashing 時間: 2014-2-21 17:32
乜原來呢份《技術評論》唔係講技術,係講賺錢
不過就算係賺錢,我相信小米有排未鬥得過中石化等等國企
作者: HAMSON 時間: 2014-2-21 17:33
重點係賺錢賺得夠智慧

作者: HAMSON 時間: 2014-2-21 17:33
重點係賺錢賺得夠智慧

作者: cise4832 時間: 2014-2-21 18:02
孟山刀真係醜聞不斷
作者: 0zone0 時間: 2014-2-21 23:58
我覺得墨西哥毒梟,應該入選!

作者: oswis008 時間: 2014-2-22 00:39
Whatsapp應該上榜啦, 人均生產值咁高.
作者: 關心研究所 時間: 2014-2-22 02:29
Apple根本求其出部機都全世界狗衝畀錢
想唔跌出都難
作者: lockon 時間: 2014-2-22 22:00
無INTEL?
作者: lockon 時間: 2014-2-22 22:01
D 外星科技公司 唔計?

