作者: dennisnam 時間: 2012-7-20 14:06 標題: Ivy Bridge短命?! Haswell明年4月發佈
本帖最後由 dennisnam 於 2012-7-20 23:18 編輯
最近有消息傳出,Intel計劃在明年4月正式發布Haswell處理器以及配套的8系列主板晶片。照此計劃來看,現有的Ivy Bridge平台壽命之短堪比早前的LGA 1156平台。

在今年4月份,Ivy Bridge處理器和7系列主板晶片正式登場,不過直到現在CPU產品線仍不完整,桌面級的Core i3系列處理器尚未發布。而由於下一代的Haswell平台再度更換了CPU插槽,勢必不能兼容現有的Ivy Bridge平台,顯然後者只能逐步退出市場了。
在明年4月份,Intel將發布中高端級別Haswell處理器,如果沿用現有命名的話那就是Core i7和Core i5系列產品,主板晶片則用Z87和H87取代現有的Z77和H77,至於入門級的H81則需要到明年6月份才正式發布,用於取代現有的H61主板。
有主機板廠商人士分析,由於Haswell處理器改用了LGA 1150插槽,因此其勢必不能兼容現有的Ivy Bridge平台。如果Intel打算在明年發布新平台,那麼或多或少都會會因為消費者的觀望態度而影響到現有產品的銷量。可以預見,在今年年底,Ivy Bridge平台可能會迎來一次降價潮,如果不是非要追新不可的玩家,大可在那個時候入手一套Ivy Bridge平台。
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2012-7-20 14:36
唔出奇丫, 1155邊支援DDR4
同埋intel不嬲都要換socket
作者: mj666 時間: 2012-7-20 16:43
之前有消息又話INTEL唔轉SOCKET既

作者: ricky1992 時間: 2012-7-20 16:50
都換左ivy
冇可能叫我等完又等要用就要買
同埋ivy 22nm都夠啦
而且唔洗唔超已經夠快
之前肥龍2 真係唔夠力先換
作者: ivanho2008 時間: 2012-7-20 16:56
Z87...
仲用緊1156 P55的路過...作者: hkrocker 時間: 2012-7-20 17:26
以我所知, Haswell TDP 將會由 IB 的 65W/77W 升返至 95W
作者: pun1407 時間: 2012-7-20 18:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sada14 時間: 2012-7-20 18:42
用緊SB & IVY
我會跳過Haswell
作者: Flower 時間: 2012-7-20 19:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Archvictoros 時間: 2012-7-20 19:20
我用緊core-I7 870OC 3.53GHZ路過。等緊haswell或者broadwell先換!!!
作者: qcmadness 時間: 2012-7-20 19:28
諗都諗到無可能
i3而家都仲未見影, 點會咁快出haswell
作者: vcfirstben_II 時間: 2012-7-20 19:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: georgekei 時間: 2012-7-20 20:01
me too.......
作者: kcthomlau 時間: 2012-7-20 20:09
source please
作者: vcfirstben_II 時間: 2012-7-20 20:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau 時間: 2012-7-20 20:58
正常黎講升上95W好正常,呢次係tick-took中o既tick,即係轉架構唔轉製程
不過今次唔係升到95W,係100W-105W:n ...
vcfirstben_II 發表於 2012-7-20 20:13
好想知haswell iGPU效能, 對中階獨顯有無威脅
作者: nnd 時間: 2012-7-20 21:26
同AMD FM1 Socket有得比較下邊個短命d喎...

作者: LuminouShadow 時間: 2012-7-20 21:47
用緊2500k,夠哂有餘了...唔夠仲有得超
小弟至少都會等下一個"tock" 先再考慮換cpu
作者: nagato 時間: 2012-7-20 22:16
其實軟件幾時先追得上硬件
個人覺得cpu最大進步係p4-> core 2duo
傳統硬碟->ssd
宜家amd945-> i52400
無咩feel 可能我少壓片
作者: anakin826 時間: 2012-7-20 22:19
用緊sandy bridge過路,會跳過haswell,Broadwell唔知
作者: yhs6261 時間: 2012-7-20 22:25
用緊Bloomfield,一定會換Haswell
作者: YC_ming 時間: 2012-7-20 22:45
暈
12月換SANDY,前兩日先出IVY,佢又黎呢D咁GE野

作者: 真衰鬼 時間: 2012-7-20 22:55
IB不死了
作者: hkl8324 時間: 2012-7-20 23:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc2366 時間: 2012-7-20 23:10
上個月先換煙仔係由p35+e5200轉,z77+3770k,
睇怕今次5年都吾使轉煙仔食
作者: dennisnam 時間: 2012-7-20 23:17
IB 3770 + z77 揮手...
作者: wkchun 時間: 2012-7-20 23:23
唔知超唔超得?
作者: sancianyuanna 時間: 2012-7-20 23:58
2次tock,差不多啦

作者: java2 時間: 2012-7-21 00:28
我由945 -> P45 -> Z68 -> ? 逢單數跳 P3X, P5X, Z7X,
作者: yanjar 時間: 2012-7-22 16:38
其實黎緊 Haswel, Boardwell 有好大變化, 應該係一板只可用同一代CPU, 唔似得上年P67可以用IB...
作者: madebyp90 時間: 2012-7-22 17:24
sb 1155 i5未出
已講明 1150係2年後出
唔係sb b3事件
ivy i5/i3會早出幾個月
3月就冇乜可能, 應該7月先有大貨,同炒風完
作者: dick226 時間: 2012-7-22 17:27
是時候升級我還在用幾年前qx9650
作者: witon 時間: 2012-7-22 18:37
waiting ivy bridge 2700k 版
作者: siuba 時間: 2012-7-22 18:51
講短命..sandy bridge仲短..
作者: qaz11 時間: 2012-7-22 18:53
但係SB出既版, 好多都可以玩IVY, 而SB 亦可以用喺7系
作者: siuba 時間: 2012-7-22 18:58
咁呢個另計..開post果個人只係講ib短命..
同埋都一早講左..每兩代換一換socket...
作者: madcc 時間: 2012-7-22 19:13
痴線...週期更新得更快

作者: qcmadness 時間: 2012-7-22 20:38
sb 1155 i5未出
已講明 1150係2年後出
唔係sb b3事件
ivy i5/i3會早出幾個月
3月就冇乜可能, 應該7月先 ...
madebyp90 發表於 2012-7-22 17:24
你真係以為sb b3先令ivy遲出?
作者: qcmadness 時間: 2012-7-22 20:39
SB 2011年1月出, 而家都仲生產緊, 點算短命
作者: nagato 時間: 2012-7-22 21:09
宜家d人應該會用775 去比較 先覺得佢短
作者: madebyp90 時間: 2012-7-22 21:14
1155己叫好,有2年半玩(多得b3)
sb mb亦support ivy cpu
好過1156 , 2年都冇
1156 i3,i5(2 core)更係笑話,同c2d差唔得幾多
作者: siuba 時間: 2012-7-22 21:23
計i5/i7都算短.. haswell一出..其實ib i3都仲會繼續賣..
作者: qcmadness 時間: 2012-7-22 21:34
SB 2c比4c遲賣3個月
IVB 2c比4c遲賣4-5個月
你話有無問題?
作者: 來來回回 時間: 2012-7-22 21:41
之前有人話intel幾年都仲可以升級
作者: 美奈子廚 時間: 2012-7-22 21:46
965

作者: nagato 時間: 2012-7-22 22:30
不過效能的確幾年唔洗升級
君不見q9450 之類的4核+ ssd+中價顯卡仍有心有力
作者: madebyp90 時間: 2012-7-22 22:40
1156 i5(2 core)個d就真係慘
作者: java2 時間: 2012-7-22 22:48
agree, 1156 只得1代5系 chipset 就玩完; socket 1155 都叫有2代6~7系chipset
當然如果同 775 比就冇得比.
作者: siuba 時間: 2012-7-22 23:33
都係賣唔晒o者..XDD
作者: qcmadness 時間: 2012-7-22 23:41
所以haswell 4月出?
sb隨時未賣完呀
作者: ventra 時間: 2012-7-23 00:07
x2
作者: siuba 時間: 2012-7-23 01:26
highend d可能出左先既..
作者: DoraemonKing 時間: 2012-7-23 02:28
Haswell重點iGPU升級勁
CPU效能方面 應該差距不大
SOCKET 1155換做1150...
作者: siuba 時間: 2012-7-23 03:15
新架構..多數快約10%.. (根據過往既比較)
作者: nakamura 時間: 2012-7-23 03:53
2013年的DDR4 Ram推出市場未?
不過DDR4的普及速度會比DDR3慢(因只餘下韓系雙雄及Micron, 前期供應未必充足)
作者: nakamura 時間: 2012-7-23 03:54
為左10%而換機真是無話可說
作者: usei 時間: 2012-7-23 14:07
回復 56# nakamura
Haswell 主要是比 c2d / core 1 代的機換
SB / IB 正路唔會換
近代的 CPU 主要的進步都在 IGPU 度
作者: cyrlam 時間: 2012-7-23 15:55
如果真係得GPU有明顯提升,有顯卡果D睇黎唔駛換
作者: vcfirstben_II 時間: 2012-7-23 19:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau 時間: 2012-7-23 19:12
回復 59# vcfirstben_II
轉APU我驚單核效能無乜進步, 甚至差左
依家用緊E5900 OC 4.25G
作者: zgmfx12a 時間: 2012-7-23 23:46
agree, 1156 只得1代5系 chipset 就玩完; socket 1155 都叫有2代6~7系chipset
當然如果同 775 比就冇得比.
...
java2 發表於 2012-7-22 22:48
6 series chipest also support 1156 (e.g Asrock P67 Transformer)
作者: ediot 時間: 2012-7-24 02:07
still running a PII x3 unlocked to x4 at stock clock

