作者: Yin92 時間: 2010-11-7 12:22 標題: 微星P67/H67主機板官方照集體亮相
http://news.mydrivers.com/1/178/178920.htm
由於Intel選擇一直等待到明年年初才正式發佈早已完備的Sandy Bridge系列處理器,這次主機板廠商的準備時間可謂史上最充分。因此,各家廠商的P67/H67主機板實際上早已蓄勢待發,近期就多次出現了曝光的現象。
日前,微星的第一波LGA 1155介面主機板就在網路上亮相,包括高端性能級的P67A-GD65,中高端P67A-GD55以及小板型支援視頻輸出的H67MA-ED55。三款主 板均提供4條DDR3記憶體插槽,支援USB 3.0和SATA 6Gbps介面和千兆乙太網。並搭載了多項微星特色技術如“第二代軍規”高品質元件,易超頻二代,雙BIOS和“Click BIOS”系統,Super Charger高電流USB介面支援iPad、iPhone充電。

P67A-GD65提供兩條PCI-E 2.0 x16插槽(雙顯卡時為x8/x8),三條PCI x1和兩條PCI。晶片組提供6組SATA 3Gbps介面,協力廠商晶片另外提供兩組SATA 6Gbps和兩組SATA 3Gbps。其他介面提供2x USB 3.0,8聲道音訊,FireWire等。

P67A-GD55的PCB設計和前者相同,規格上做了簡化,比如刪減協力廠商晶片提供SATA 3Gbps介面,無eSATA,板載電壓監測點無插槽,CPU供電散熱無熱管連接等。

H67MA-ED55為Sandy Bridge處理器的內置圖形核心提供了DVI、D-Sub和HDMI輸出介面。搭載2x PCI-E x16(x16/x4)插槽,2x PCI-E x1,4x SATA 3Gbps,2x SATA 6Gbps,USB 3.0,FireWire等。
作者: VADER 時間: 2010-11-7 13:04
新板已經全無ide...其實做itx係咪會易左???
作者: 少帥B 時間: 2010-11-7 13:06
點睇今次MSI 變左這年的ROG 咁...

作者: Yin92 時間: 2010-11-7 13:06
itx不嬲都係得pci-e架啦,唔係咩
作者: VADER 時間: 2010-11-7 13:11
我意思是...板上的零件小左....做itx板會唔會易左.....
作者: 少帥B 時間: 2010-11-7 13:37
線路冇咁覆雜...
應該會的
作者: 遊俠 時間: 2010-11-7 13:54
同 GA 一樣有 2條多餘o既 PCI 槽, ATX 真係浪費位置...
作者: louc 時間: 2010-11-7 13:58
塊板右上藍色果舊野係咩來的?
作者: Yin92 時間: 2010-11-7 13:58
唔一定架,而家好多人手度仲有PCI Card,用得唔好哂
作者: Yin92 時間: 2010-11-7 13:59
其實有寫的...板載電壓監測點
作者: asteroid 時間: 2010-11-7 14:23
本人張 Onkyo SE-200 sound card 正正須要PCI~所以唔係無用架!
作者: 藤原亮政 時間: 2010-11-7 14:47
你覺得無用唔代表其他人無用
作者: 遊俠 時間: 2010-11-7 15:37
回復 9# Yin92
兩條太多喇, 佢咁排法 PCI-E 用得1,2條
反而 PCI-E 唔夠用就真
作者: 遊俠 時間: 2010-11-7 15:38
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
另一邊都個個都認為取消 PCI 槽
唔通 MSI fans 要用 PCI, GA 就唔駛用
作者: Yin92 時間: 2010-11-7 15:49
技嘉面向高階市場掛
作者: 遊俠 時間: 2010-11-7 16:08
你好似講得岩, 同高低階市場似乎真係有關係
因為我諗如果 ASRock 就算出 3條 PCI 同 2個 IDE 我都會冇咩反應話佢
作者: Yin92 時間: 2010-11-7 16:11
ASRock都係得d怪獸版先吸引到我
作者: tuyylihk 時間: 2010-11-7 16:24
點解咁鐘意大板多既只係PCI槽
你每塊板1條咪算囉,比2條有幾多人用...
有冇人仲要用咁多PCI呀?死留住舊野未必好事BOR...
作者: 遊俠 時間: 2010-11-7 16:34
我就係最不滿走去買大板, 機箱o徒位咁多
你只係俾多2條舊都唔用o既 PCI 槽我
作者: georgekei 時間: 2010-11-7 17:33
no 3 PCI-E slot .....................poor
作者: Cassius001 時間: 2010-11-7 23:39
同埋大O個粒係MSI 個自動超頻用O既掣
作者: rickdom 時間: 2010-11-8 09:41
uefi or bios?
作者: 遊俠 時間: 2010-11-8 21:54
BIOS
作者: 9sea君 時間: 2010-11-11 14:36
asus同ga中價板都係有2個4pin PWM風扇插頭,1個俾cpu,1個俾機箱,我就會加条Y線,令到兩組機箱風扇有埋控速,msi就係學唔到le樣野,淨係識晒錢加pci chip
作者: rickdom 時間: 2010-11-12 11:01
回復 23# 遊俠
咁咪唔可以用大hard disk?

