Board logo

標題: 微星P67/H67主機板官方照集體亮相 [打印本頁]

作者: Yin92    時間: 2010-11-7 12:22     標題: 微星P67/H67主機板官方照集體亮相

http://news.mydrivers.com/1/178/178920.htm

由於Intel選擇一直等待到明年年初才正式發佈早已完備的Sandy Bridge系列處理器,這次主機板廠商的準備時間可謂史上最充分。因此,各家廠商的P67/H67主機板實際上早已蓄勢待發,近期就多次出現了曝光的現象。
日前,微星的第一波LGA 1155介面主機板就在網路上亮相,包括高端性能級的P67A-GD65,中高端P67A-GD55以及小板型支援視頻輸出的H67MA-ED55。三款主 板均提供4條DDR3記憶體插槽,支援USB 3.0和SATA 6Gbps介面和千兆乙太網。並搭載了多項微星特色技術如“第二代軍規”高品質元件,易超頻二代,雙BIOS和“Click BIOS”系統,Super Charger高電流USB介面支援iPad、iPhone充電。


P67A-GD65提供兩條PCI-E 2.0 x16插槽(雙顯卡時為x8/x8),三條PCI x1和兩條PCI。晶片組提供6組SATA 3Gbps介面,協力廠商晶片另外提供兩組SATA 6Gbps和兩組SATA 3Gbps。其他介面提供2x USB 3.0,8聲道音訊,FireWire等。

P67A-GD55的PCB設計和前者相同,規格上做了簡化,比如刪減協力廠商晶片提供SATA 3Gbps介面,無eSATA,板載電壓監測點無插槽,CPU供電散熱無熱管連接等。

H67MA-ED55為Sandy Bridge處理器的內置圖形核心提供了DVI、D-Sub和HDMI輸出介面。搭載2x PCI-E x16(x16/x4)插槽,2x PCI-E x1,4x SATA 3Gbps,2x SATA 6Gbps,USB 3.0,FireWire等。
作者: VADER    時間: 2010-11-7 13:04

新板已經全無ide...其實做itx係咪會易左???
作者: 少帥B    時間: 2010-11-7 13:06

點睇今次MSI  變左這年的ROG 咁...
作者: Yin92    時間: 2010-11-7 13:06

新板已經全無ide...其實做itx係咪會易左???
VADER 發表於 2010-11-7 13:04



    itx不嬲都係得pci-e架啦,唔係咩
作者: VADER    時間: 2010-11-7 13:11

itx不嬲都係得pci-e架啦,唔係咩
Yin92 發表於 2010-11-7 13:06



    我意思是...板上的零件小左....做itx板會唔會易左.....
作者: 少帥B    時間: 2010-11-7 13:37

我意思是...板上的零件小左....做itx板會唔會易左.....
VADER 發表於 2010-11-7 13:11

線路冇咁覆雜...
應該會的
作者: 遊俠    時間: 2010-11-7 13:54

同 GA 一樣有 2條多餘o既 PCI 槽, ATX 真係浪費位置...
作者: louc    時間: 2010-11-7 13:58

塊板右上藍色果舊野係咩來的?
作者: Yin92    時間: 2010-11-7 13:58

同 GA 一樣有 2條多餘o既 PCI 槽, ATX 真係浪費位置...
遊俠 發表於 2010-11-7 13:54



  唔一定架,而家好多人手度仲有PCI Card,用得唔好哂
作者: Yin92    時間: 2010-11-7 13:59

塊板右上藍色果舊野係咩來的?
louc 發表於 2010-11-7 13:58



其實有寫的...板載電壓監測點
作者: asteroid    時間: 2010-11-7 14:23

同 GA 一樣有 2條多餘o既 PCI 槽, ATX 真係浪費位置...
遊俠 發表於 2010-11-7 13:54



本人張 Onkyo SE-200 sound card 正正須要PCI~所以唔係無用架!
作者: 藤原亮政    時間: 2010-11-7 14:47

同 GA 一樣有 2條多餘o既 PCI 槽, ATX 真係浪費位置...
遊俠 發表於 2010-11-7 13:54


你覺得無用唔代表其他人無用
作者: 遊俠    時間: 2010-11-7 15:37

回復 9# Yin92


    兩條太多喇, 佢咁排法 PCI-E 用得1,2條
反而 PCI-E 唔夠用就真
作者: 遊俠    時間: 2010-11-7 15:38

你覺得無用唔代表其他人無用
藤原亮政 發表於 2010-11-7 02:47 PM

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
另一邊都個個都認為取消 PCI 槽
唔通 MSI fans 要用 PCI, GA 就唔駛用
作者: Yin92    時間: 2010-11-7 15:49

另一邊都個個都認為取消 PCI 槽
唔通 MSI fans 要用 PCI, GA 就唔駛用
遊俠 發表於 2010-11-7 15:38



技嘉面向高階市場掛
作者: 遊俠    時間: 2010-11-7 16:08

技嘉面向高階市場掛
Yin92 發表於 2010-11-7 03:49 PM

你好似講得岩, 同高低階市場似乎真係有關係
因為我諗如果 ASRock 就算出 3條 PCI 同 2個 IDE 我都會冇咩反應話佢
作者: Yin92    時間: 2010-11-7 16:11

你好似講得岩, 同高低階市場似乎真係有關係
因為我諗如果 ASRock 就算出 3條 PCI 同 2個 IDE 我都會冇咩反 ...
遊俠 發表於 2010-11-7 16:08


ASRock都係得d怪獸版先吸引到我
作者: tuyylihk    時間: 2010-11-7 16:24

點解咁鐘意大板多既只係PCI槽
你每塊板1條咪算囉,比2條有幾多人用...
有冇人仲要用咁多PCI呀?死留住舊野未必好事BOR...
作者: 遊俠    時間: 2010-11-7 16:34

點解咁鐘意大板多既只係PCI槽
你每塊板1條咪算囉,比2條有幾多人用...
有冇人仲要用咁多PCI呀?死留住舊野未 ...
tuyylihk 發表於 2010-11-7 04:24 PM

我就係最不滿走去買大板, 機箱o徒位咁多
你只係俾多2條舊都唔用o既 PCI 槽我
作者: georgekei    時間: 2010-11-7 17:33

no 3 PCI-E slot .....................poor
作者: Cassius001    時間: 2010-11-7 23:39

其實有寫的...板載電壓監測點
Yin92 發表於 2010-11-7 13:59


同埋大O個粒係MSI 個自動超頻用O既掣
作者: rickdom    時間: 2010-11-8 09:41

uefi or bios?
作者: 遊俠    時間: 2010-11-8 21:54

uefi or bios?
rickdom 發表於 2010-11-8 09:41 AM

BIOS
作者: 9sea君    時間: 2010-11-11 14:36

asus同ga中價板都係有2個4pin PWM風扇插頭,1個俾cpu,1個俾機箱,我就會加条Y線,令到兩組機箱風扇有埋控速,msi就係學唔到le樣野,淨係識晒錢加pci chip
作者: rickdom    時間: 2010-11-12 11:01

回復 23# 遊俠

咁咪唔可以用大hard disk?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2