作者: starforce 時間: 2009-2-5 20:37 標題: [FW] 昭和電工單碟500GB盤片量產宣佈
昭和電工單碟500GB盤片量產宣佈
驅動之家[原創] 作者:Skyangeles 編輯:Skyangeles 2009-02-05 17:32:03
從上月下旬開始,三星、西部數據、希捷等幾家硬盤大廠先後宣佈了單碟500GB的硬盤產品,西部數據和希捷的四碟裝2TB硬盤還就此打破了硬盤容量紀錄。其中,500GB大容量盤片的採用毋庸置疑是這次硬盤技術突破的核心。
今天,日本昭和電工宣佈,已經從1月開始量產3.5寸單碟500GB碟片。至此真相大白,三星、西部數據、希捷的單碟500GB產品中,很可能就是採用了昭和電工的最新碟片產品,才實現了這次的單碟容量突破。
昭和電工表示,此次技術升級延續了之前在1.89、2.5寸碟片上應用的第四代垂直記錄技術,當時實現的最大單碟容量為1.89寸120GB,2.5寸250GB,而此次則在3.5寸盤片上實現了500GB的容量。
目前,昭和電工的第五代垂直記錄技術正在開發當中,屆時能夠實現1.89寸單碟160GB,2.5寸單碟320GB和3.5寸單碟750GB容量。
http://news.mydrivers.com/1/127/127117.htm
就快見到750GB單碟!
作者: primordia 時間: 2009-2-5 21:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: trentcys 時間: 2009-2-5 22:17
唔講唔知原來幾間廠用o既platter都係來自同一個貨源
作者: minglo04 時間: 2009-2-5 22:17
應該唔係?
http://en.wikipedia.org/wiki/Showa_Denko
作者: yy203143 時間: 2009-2-5 22:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: trentcys 時間: 2009-2-5 22:24
估計唔會咁快出現...
Seagate下一代企業版HDD Constellation ES (500GB/platter)公佈左要Q3推出, 750GB應該唔會早過佢出現...
作者: G-核戰機 時間: 2009-2-5 22:24
呢間公司都幾發下
作者: richard_tsang 時間: 2009-2-6 08:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ksec 時間: 2009-2-6 11:14
Seagate 應該唔係用 Denko, WD 就有可能, 因為佢地之前都有用開。
作者: trentcys 時間: 2009-2-6 15:57
你係咪講OEM...
SDK = Software development kit
作者: trentcys 時間: 2009-2-6 15:58
咁都好d
幾間廠用晒同一供應商o既貨唔係好事...
作者: Ksec 時間: 2009-2-6 17:06
好小, 因為 Seagate 太大,想用 Denko 都唔夠存貨。 而且 Seagate 係完全自己做哂全個 HDD。 所以要用都用自己 Parts 先 la。
以前 WD 就用過 Denko 同 Komag, 不過 08 買咗 Komag 之後都應該無咩野可能會用 Denko,所以最大機會係 應該其他日系廠, Hitachi 同 Toshiba, 跟住就係 Samsung。

