Board logo

標題: Core i7-920輕鬆征服《GTA4》 [打印本頁]

作者: vincent1989    時間: 2009-1-6 09:47     標題: Core i7-920輕鬆征服《GTA4》

測試表明,PC版《GTA4》對顯卡要求不高,但非常依賴處理器,即使Core 2 Extreme QX6850 OC 3.6GHz的成績也一般,那麼最強大的Core i7呢?
這裡我們就選擇該系列中最低端的Core i7-920 2.66GHz,並和Core 2 Quad Q95502.83GHz和Phenom X4 9950 2.6GHz進行一番對比。由於Phenom IIX4還處於保密期,所以暫時無法公開相應的成績。測試場景依然採用Promenade。
測試平台:
芯片組:Intel P45/X58、AMD 790FX
顯卡:Radeon HD 4870 1GB
內存:2/3×2GB
操作系統:Windows Vista SP1 x64
驅動程序:催化劑8.12 WHQL


1280×1024/noFSAA/noAF


1680×1050/noFSAA/noAF

Core i7-920只是新系列中的最低端型號,但對付《GTA4》已經比較輕鬆了,成績大幅超出Core 2 QuadQ9550和Phenom X4 9950,後者即使超頻到3.0GHz也只能多跑出2-4FPS。當然,Corei7-920還有很大的超頻空間,相信提高頻率後成績還會更好。
作者: aazz    時間: 2009-1-6 12:18

不過 Core i7-920
什麼價錢呢;
好似要 $2xxx;
同一粒 amd x4 $1xxx 比;
好像 相差不太大;
價錢相差咁多;
只高效 10%...............
好像不太值;
作者: JLV1818    時間: 2009-1-6 13:08

i7 暫時唔會諗住, 始終太新, 價錢........
作者: 電腦新人    時間: 2009-1-6 13:23

原帖由 aazz 於 2009-1-6 12:18 發表
不過 Core i7-920
什麼價錢呢;
好似要 $2xxx;
同一粒 amd x4 $1xxx 比;
好像 相差不太大;
價錢相差咁多;
只高效 10%...............
好像不太值;

原來貴咁多都係高10%
作者: Cloak    時間: 2009-1-6 13:28

原帖由 aazz 於 2009-1-6 12:18 發表
不過 Core i7-920
什麼價錢呢;
好似要 $2xxx;
同一粒 amd x4 $1xxx 比;
好像 相差不太大;
價錢相差咁多;
只高效 10%...............
好像不太值;

u唔貴, 板同ram個下先死
作者: 2.4c    時間: 2009-1-6 13:31

1280*1024 , 1680*1050
50% view distance
甘都叫輕鬆
甘高階配置....起碼都1920*1080啦

[ 本帖最後由 2.4c 於 2009-1-6 13:32 編輯 ]
作者: 024109    時間: 2009-1-6 13:39

唔係咁,點可以唱好INTEL
作者: benau2008    時間: 2009-1-6 14:03

FPS comparision is useless.

They should tell the max detail and resolution I7 920 can afford in order to show how good it is

[ 本帖最後由 benau2008 於 2009-1-6 14:04 編輯 ]
作者: jovi123456    時間: 2009-1-6 14:16

價錢
不如買部xbox360
作者: 2.4c    時間: 2009-1-6 14:27

原帖由 jovi123456 於 2009-1-6 14:16 發表
價錢
不如買部xbox360

甘xbox360 d graphic 又無甘靚....只不過無得set高d.....你唔會追求
作者: dom    時間: 2009-1-6 14:53

原帖由 vincent1989 於 6-1-2009 09:47 AM 發表
測試表明,PC版《GTA4》對顯卡要求不高,但非常依賴處理器,即使Core 2 Extreme QX6850 OC 3.6GHz的成績也一般,那麼最強大的Core i7呢?
這裡我們就選擇該系列中最低端的Core i7-920 2.66GHz,並和Core 2 Quad Q95502.83GHz和Ph ...


期待 Phenom II 測試報告
作者: passby    時間: 2009-1-6 16:52

le d有錢人玩意...性價比i7 920同amd 粒9950差d...
作者: JLV1818    時間: 2009-1-6 16:59

原帖由 vincent1989 於 2009-1-6 09:47 發表
測試表明,PC版《GTA4》對顯卡要求不高,但非常依賴處理器,即使Core 2 Extreme QX6850 OC 3.6GHz的成績也一般,那麼最強大的Core i7呢?
這裡我們就選擇該系列中最低端的Core i7-920 2.66GHz,並和Core 2 Quad Q95502.83GHz和Ph ...


我依家用 e8500 3.8ghz, gtx260+, 1920×1080/noFSAA/noAF, 用 fraps check 平均都 40fps.

唔知 pcgh 用咩software check 呢?
作者: zonebaby    時間: 2009-1-6 17:17

i7 果然有優勢......
作者: anth    時間: 2009-1-6 17:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lau.lau    時間: 2009-1-6 17:51

原帖由 電腦新人 於 2009-1-6 13:23 發表

原來貴咁多都係高10%

Q9550貴過 ci7-920
55 vs 41, 你點計到10%分別
作者: 雷鳥    時間: 2009-1-7 09:45

原帖由 2.4c 於 2009-1-6 13:31 發表
1280*1024 , 1680*1050
50% view distance
甘都叫輕鬆
甘高階配置....起碼都1920*1080啦


view distance應該係睇vram
作者: dom    時間: 2009-1-7 15:00

原帖由 vincent1989 於 6-1-2009 09:47 AM 發表
測試表明,PC版《GTA4》對顯卡要求不高,但非常依賴處理器,即使Core 2 Extreme QX6850 OC 3.6GHz的成績也一般,那麼最強大的Core i7呢?
這裡我們就選擇該系列中最低端的Core i7-920 2.66GHz,並和Core 2 Quad Q95502.83GHz和Ph ...


原來我粒 9950BE @ 3GHz 同 Q9450/Q9550 差好少
作者: dom    時間: 2009-1-7 15:01

原帖由 anth 於 6-1-2009 05:21 PM 發表

咪又係廢過I7 :funk:


Phenom II 夠同 Q9 抽過 已經做好本份啦
Phenom II 無當Core i7 係對手
作者: dom    時間: 2009-1-7 15:07

原帖由 lau.lau 於 6-1-2009 05:51 PM 發表

Q9550貴過 ci7-920
55 vs 41, 你點計到10%分別


Intel Q9550 Core2 Quad (2.83GHz/12MB/1333MHz/45nm)         HKD 2610       
Gigabyte         EP45T-UD3P (P45+ICH10/D3)         HKD 1399

Intel Core i7 920 (2.66G/8M L3/QPI /4.8GT/s /LGA1366) 只限跟板         HKD 2420
Gigabyte         EX58-DS4 (X58+ICH10R/CrossFireX)         HKD 1960

同樣行 DDR3 既話 (X48 Centralfield 無左價....)
Q9550 買版可以平d
效能就 Core i7 佔優 ( 有 HT , 有 QPI 無左 FSB limit 關系
作者: G-核戰機    時間: 2009-1-7 16:49

原帖由 dom 於 2009-1-7 15:07 發表


Intel Q9550 Core2 Quad (2.83GHz/12MB/1333MHz/45nm)         HKD 2610       
Gigabyte         EP45T-UD3P (P45+ICH10/D3)         HKD 1399

Intel Core i7 920 (2.66G/8M L3/QPI /4.8GT/s /LGA1366) 只限跟板         HKD 2420
Gigabyte         EX58-D ...


咪係law 一個用p45 一個用x58,x鬥x好少少,你係行家應該都知道x48賣幾銀啦
作者: G-核戰機    時間: 2009-1-7 16:52

原帖由 dom 於 2009-1-7 15:01 發表


Phenom II 夠同 Q9 抽過 已經做好本份啦
Phenom II 無當Core i7 係對手


唔係呀
佢可以超到6ghz都激到intel用i7超到8ghz

amd可能同你咁想,但intel唔係
作者: firelam    時間: 2009-1-8 00:59

咁o既格數都叫輕鬆征服... 笑死人咩...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2