作者: antony 時間: 2008-11-7 16:59 標題: 微軟:Windows 7 將不直接支援 SLI / CrossFire,因為...

SLI / Crossfire 目前還是在高階的 Gaming PC 上比較常見,但未來將內建的顯示晶片和一張低階的外接式顯卡做 SLI / Crossfire 應該也是很多廠商會採用的方案,因此微軟會直接跳出來說 Windows 7 將不支援 SLI / CrossFire 本身就是件蠻奇怪的事。但話雖這麼說,微軟確實是沒有支援 SLI / Crossfire 的義務,只要 Nvidia 和 ATI (AMD) 有寫驅動程式就好,可是微軟不支援的理由就有些好玩了:
「(SLI / Crossfire)有可能會讓系統不穩定,造成不好的使用者經驗。」,同時微軟「強力不建議系統製造商採用此類系統」。
這是怎麼回事?SLI / Crossfire 有這麼不穩定嗎?
http://chinese.engadget.com/2008/11/07/microsoft-disses-hybrid-sli-and-crossfire-wont-support-them-in/
作者: onmyway 時間: 2008-11-7 17:03
單卡雙核心
作者: Darkaz 時間: 2008-11-7 17:04
x58
i can not find any reason to upgrade my pc
作者: inori 時間: 2008-11-7 17:32
M$又係到大言不杉
作者: VADER 時間: 2008-11-7 18:45
那為什麼仲要轉新系統.....
作者: lokrix 時間: 2008-11-7 18:59
不穩定的根源,點都係windows啦下嘩
作者: 667 時間: 2008-11-7 19:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tommy1177 時間: 2008-11-7 19:10
咁做咩用佢個新system


作者: VADER 時間: 2008-11-7 19:34
因為要出部四核心4G ram0既文書機....用黎打word..
作者: LKNim 時間: 2008-11-7 19:43
windows唔支援
咁game用唔用到sin?
作者: micngan4 時間: 2008-11-7 19:43
原帖由 antony 於 2008-11-7 16:59 發表
SLI / Crossfire 目前還是在高階的 Gaming PC 上比較常見,但未來將內建的顯示晶片和一張低階的外接式顯卡做 SLI / Crossfire 應該也 ...
係咪熱到hang機
p4年代用onboard display都成日有
作者: [N.H.K]anime 時間: 2008-11-7 19:46
本帖最後由 [N.H.K]anime 於 2014-8-30 16:26 編輯
Delete
作者: HighLamb 時間: 2008-11-7 19:55
MS 如果支援 SLI/CrossFire 最多只不過係賣一個OS收一個OS的錢,硬件始終無錢收,得益就只有N/A兩家。
但賣XBOX 360 就軟件/硬件都收錢
作者: Phil_123 時間: 2008-11-7 21:57
唔明有乜問題, 依家冇任何 OS (包括 OS X 及任何 Linux distro) 都唔支援 Hybrid SLI 或 CrossFire.
因為係靠 display card 廠商寫 driver 去支援架嘛, OS 仲提供 driver 黎做乜!
作者: Phil_123 時間: 2008-11-7 21:59
Windows 原生唔支援, 裝左 driver 就支援.
作者: gas3000 時間: 2008-11-7 21:59
遲下打機可能要用Linux
作者: LKNim 時間: 2008-11-7 22:22
如#15所說所樣的話
呢個post真係冇乜實際意義
windows原生有冇driver都冇分別
大家都剩係裝廠商俾既driver之嘛...
作者: VADER 時間: 2008-11-7 22:50
DX........................................................
作者: dom 時間: 2008-11-8 03:06
原帖由 antony 於 2008/11/7 04:59 PM 發表
SLI / Crossfire 目前還是在高階的 Gaming PC 上比較常見,但未來將內建的顯示晶片和一張低階的外接式顯卡做 SLI / Crossfire 應該也 ...
事實上 Support Crossfire / SLI 呢樣 係廠方Driver 既支援性

作者: mh使者 時間: 2008-11-8 07:44
原帖由 antony 於 2008-11-7 16:59 發表
SLI / Crossfire 目前還是在高階的 Gaming PC 上比較常見,但未來將內建的顯示晶片和一張低階的外接式顯卡做 SLI / Crossfire 應該也 ...
收左INTEL錢?
作者: 福頭蛋撻 時間: 2008-11-8 10:48
MS 講有咩用, SLi 同 CF 都唔關佢事...
作者: FOXCONN 時間: 2008-11-8 14:31
大家繼續用windows xp 啦
作者: cire_lai 時間: 2008-11-14 05:22
A/N 有driver咪得law

