Board logo

標題: 部Eeepc 901壞左 [打印本頁]

作者: casillas0222    時間: 2011-6-5 10:46     標題: 部Eeepc 901壞左

尋晚用用下突然關機, 之後開親入XP 都自動關機
插火牛有紅色LED閃閃下
嘗試過將電池拆下再裝上, 之後連BIOS 都LOAD唔到出黎就自動關機
今朝訓醒, 插火牛, 咩反應都冇, 連機都開唔到

部機除左有自行裝RUNCORE, 其餘全部都係原裝件
師兄們估唔估到部機壞邊PART? 有冇相熟整機鋪介紹? 我想整返好部野佢...
作者: pol302    時間: 2011-6-5 13:45

你就好啦,我等到頸都長都未壞,無借口換機
作者: casillas0222    時間: 2011-6-5 14:10

CHing, 我冇彈藥呀, 而家咁死左機少部機用好唔方便呀
作者: ddd531    時間: 2011-6-5 16:51

會唔會個風扇唔轉, 過熱
作者: jianke02    時間: 2011-6-5 21:23

過了2年保修期嗎?
作者: jianke02    時間: 2011-6-5 21:24

過了的話不要修了,直接賣掉升級吧
作者: casillas0222    時間: 2011-6-6 06:54

風扇應該沒壞,但是我也沒有特別注重散熱

過了保養啦...
唉,可能真的要學師兄話齋,儲錢升級了
能賣得多少錢?
作者: hkmix    時間: 2011-6-6 08:17

其實..如果壞左..仲有人要架咩 ?
作者: raymondchan338    時間: 2011-6-6 13:40

其實..如果壞左..仲有人要架咩 ?
hkmix 發表於 2011-6-6 08:17



    我要 keyboard 同 runcore SSD.
作者: aeioo    時間: 2011-6-6 14:51

我想要部壞機,用來學習拆機及學習維修研究之用,請問乜嘢價?
作者: greatedmond    時間: 2011-6-6 19:18

過了2年保修期嗎?
jianke02 發表於 2011-6-5 21:23
one year warranty only ?????
作者: jessicacare    時間: 2011-6-9 13:50

how much 2nd hand mkt for 901? half year ago i sold it out for $900
作者: manhoi    時間: 2011-6-11 12:18

你地壞機的話 runcore SSD可以賣給我 我急需要
1.8"hdd有多都可以賣埋俾我
作者: anonymoushk    時間: 2011-6-11 20:13

尋晚用用下突然關機, 之後開親入XP 都自動關機
插火牛有紅色LED閃閃下
嘗試過將電池拆下再裝上, 之後連BIOS ...
casillas0222 發表於 2011-6-5 10:46



   
seems power input fail / psu fail ?
you can pick up to the royalclub and check ..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2