Board logo

標題: 1215n 係唔係有問題, 市面上所有貨都被hold住停售? [打印本頁]

作者: iaudio    時間: 2010-9-26 10:53     標題: 1215n 係唔係有問題, 市面上所有貨都被hold住停售?

本帖最後由 iaudio 於 2010-9-26 11:03 編輯

尋日去腦場問左好多間都無貨,

其中有sales 話1215n 有問題, 以後唔會再有貨? 話轉緊新model , 係唔係真?
作者: eeeuser    時間: 2010-9-26 11:40

如果係咁,部野既問題唔係能夠係bios解決,都算Asus對客戶負責任,咁Asus會唔會回收賣左個的
作者: 雞昌`    時間: 2010-9-26 13:03

我ASUS覺得會象徵式收你錢
換新model俾你
作者: SSII    時間: 2010-9-26 19:17

豐澤有貨
但腦場就真係唔見有

我估asus可能係想清曬d舊貨先
作者: kelvinhth    時間: 2010-9-26 19:46

wtx...!?

不過我touchpad真係有問題
成日無拉拉冇反應
焗用藍芽mouse

硬解就冇咩問題
之前就有冇插usb照話usb裝置無法辯識既問題
作者: nocturnecmf    時間: 2010-9-26 20:07

好在我買acer 1810, 我未買前都考慮1201n, 1215n, hp dv2, etc~

真係冇買錯~
作者: kelvinhth    時間: 2010-9-26 21:30

話是話,邊間鋪頭同你講?
作者: iaudio    時間: 2010-9-27 00:32

話是話,邊間鋪頭同你講?
kelvinhth 發表於 2010-9-26 21:30



    旺電3/f 唔記得邊間
作者: Moon9300    時間: 2010-9-27 16:14

我仲見到黃金有得賣wo.....
作者: testtesttest123    時間: 2010-9-28 00:11

咁快D改版
我仲要買架
作者: alan168hk    時間: 2010-9-29 01:00

我買了, 但未見有咩問題....
如果真係硬件有問題就死, 通常d公司都唔理...
作者: testtesttest123    時間: 2010-9-29 18:30

個TOUCH PAD神神地同RAM要夾牌子先用得之外仲有冇其他問題
作者: kelvinhth    時間: 2010-9-29 21:49

個TOUCH PAD神神地同RAM要夾牌子先用得之外仲有冇其他問題
testtesttest123 發表於 29/9/2010 06:30 PM

你TOUCHPAD點神神地法

如果問題一致,要組織下啦..
作者: iaudio    時間: 2010-9-29 22:21

請問而家邊度仲有得賣??
作者: alan168hk    時間: 2010-9-29 22:23

我老婆話果touch pad 會自己跳動....但我自己用又沒這問題...
作者: slt    時間: 2010-10-7 13:16

我見高登有一間賣緊1215n
作者: eeeuser    時間: 2010-10-7 14:07

我見高登有一間賣緊1215n
slt 發表於 2010-10-7 13:16



    咪又係Protexh





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2