Board logo

標題: 701 係唔係換唔到SSD ?? [打印本頁]

作者: 惡魔城城主    時間: 2008-10-21 02:21     標題: 701 係唔係換唔到SSD ??

701 4g版本, 係唔係燒死左ssd係底板換唔到其他 ssd??

唔該晒...
作者: rhkl    時間: 2008-10-21 06:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kirafung    時間: 2008-10-21 08:53

原帖由 rhkl 於 2008-10-21 06:45 發表
好似係

701A 有槽可以加
701B 唔得

701B 都係焊死左 ?
作者: amanda_lam    時間: 2008-10-21 09:08

原帖由 kirafung 於 2008-10-21 08:53 發表

701B 都係焊死左 ?

其實 7A & 7B 都係焊死?
只有頭一水 7A 有 mini PCI-e 接口跟埋囉... 好似係咁~
作者: kirafung    時間: 2008-10-21 09:59

原帖由 amanda_lam 於 2008-10-21 09:08 發表

其實 7A & 7B 都係焊死?
只有頭一水 7A 有 mini PCI-e 接口跟埋囉... 好似係咁~

701A 係焊死
我以為因為焊死左 所以多左條 mini PCI-e
所以問問 701B 係咪冇焊死 少左條 mini PCI-e
純粹問下~ 我係 701A
作者: Dijeridu    時間: 2008-10-21 10:08

"701A 係焊死
我以為因為焊死左 所以多左條 mini PCI-e
所以問問 701B 係咪冇焊死 少左條 mini PCI-e  
純粹問下~ 我係 701A "

how can u tell the version of ur 701 beside u take the 701 apart?
作者: kirafung    時間: 2008-10-21 10:21

係機身底部咪有張灰色貼紙唔知寫 7A 為頭的 SN
咁就係 7A 版...
7B 就 7B 字頭的一串 SN
作者: amanda_lam    時間: 2008-10-21 10:25

我記得係總之 701 無論 7A & 7B 都係焊死~
只有 702 唔係焊死~
作者: kirafung    時間: 2008-10-21 10:51

其實呢家 D ssd 算唔算趺緊價呢 ??
作者: princeedward    時間: 2008-10-21 13:46

就算係焊死都可以換,只過唔係個個人
做得到,同埋你要換同一model嘅ssd,冇得
加大或減少,因為脚針位係唔同嘅。
作者: GR8609    時間: 2008-10-21 14:00

原帖由 princeedward 於 2008-10-21 13:46 發表
就算係焊死都可以換,只過唔係個個人
做得到,同埋你要換同一model嘅ssd,冇得
加大或減少,因為脚針位係唔同嘅。


唔改controller 情況下, 只可以換同一model 既chip. 改controller 如果冇廠方提供software都幾難攪. 有人換過的, 不過如果唔係行內人睇怕都唔使唸.
http://www.eee-pc.de/board/viewtopic.php?f=11&t=3371
作者: Dijeridu    時間: 2008-10-21 14:34

thank u very much for all inputs.
作者: 終生美麗    時間: 2008-10-24 23:53

想問701c可唔可以?
作者: Phil_123    時間: 2008-10-25 00:51

原帖由 GR8609 於 2008-10-21 14:00 發表


唔改controller 情況下, 只可以換同一model 既chip. 改controller 如果冇廠方提供software都幾難攪. 有人換過的, 不過如果唔係行內人睇怕都唔使唸.
http://www.eee-pc.de/board/viewtopic.php?f=11&t=3371
量產工具, 偉大既祖國有唔少
作者: amd886    時間: 2008-10-29 13:55

701B 有條 mini PCI-e 係插 wireless 卡的,如果用 usb wireless 手指上網,空左條 mini PCI-e 插SSD得唔得?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2