Board logo

標題: 終於在台灣找到901機身貼 [打印本頁]

作者: oscar1128    時間: 2008-10-17 19:03     標題: 終於在台灣找到901機身貼

香港找不到901機身貼, 但今日在台灣終於找到, 水晶面感覺幾好,
不過有一點貴(台幣750), 算了自己喜歡就好, 還幫朋友買了兩張(白色機用),
一共有4款, 還有裸女, 店長很好人幫我貼上, 最初貼錯了好彩撕出來都無痕, 正!!
作者: phoenix    時間: 2008-10-17 19:07

!! 我之前咪話e隻
ideastyle 不過過左電腦節就唔見左人..
唔知香港重有無=.=
作者: lcp1978    時間: 2008-10-17 19:16

我都好想知邊度有得賣呀?
我搵左好耐呀!!
thanks!!!!!!!
作者: oscar1128    時間: 2008-10-17 19:20

在香港一直找不到, 第一天來台灣立即找到, 朋友還要等4日我回來, 哈哈
作者: stdy    時間: 2008-10-17 19:48

有冇Man一點的?
作者: nelsonon    時間: 2008-10-17 20:50

好靚
不過真係有點貴
作者: BannY000    時間: 2008-10-17 22:12

原帖由 phoenix 於 2008-10-17 19:07 發表
!! 我之前咪話e隻
ideastyle 不過過左電腦節就唔見左人..
唔知香港重有無=.=


我見過高登有呀,約HKD13X
好似係賣相機隔離...
作者: 山田剛司    時間: 2008-10-17 22:32

幾靚
作者: 風十三    時間: 2008-10-17 23:33

呢兩張有花的貼
我係德褔二期電腦城見到有得賣
作者: lazyfai    時間: 2008-10-18 00:47

今日去 HKPUG 聚會抽獎中左。
作者: ethenef    時間: 2008-10-18 01:21

最新消息:
香港代理亦推出機身貼, 共有五款, 都是早排"機身設計比賽"得獎作品 , 款式個人認為一般  

暫時只限優惠期內買機先至可以換領
作者: MIKE:]    時間: 2008-10-19 20:14

樓主還在台灣嗎 ? 可否幫手買幾套落黎 ? 價錢你定幾多都ok....thanks a lot !!!!!!!
作者: 我係小魚兒    時間: 2008-10-19 20:29

原帖由 ethenef 於 2008-10-18 01:21 發表
最新消息:
香港代理亦推出機身貼, 共有五款, 都是早排"機身設計比賽"得獎作品 , 款式個人認為一般  

暫時只限優惠期內買機先至可以換領

有冇相睇? or link 睇下令唔令?
作者: oscar1128    時間: 2008-10-19 20:35

無問題!可以幫你買, 價錢都是一樣, 我不會賺你錢, 你要那個款式, 要幾多張可PM我
作者: oscar1128    時間: 2008-10-20 00:15

原帖由 MIKE:] 於 2008-10-19 20:14 發表
樓主還在台灣嗎 ? 可否幫手買幾套落黎 ? 價錢你定幾多都ok....thanks a lot !!!!!!!

OK, 回來致電給你
作者: qdesign    時間: 2008-10-20 00:17

其實我見過香港有得買
http://hk.f1.page.auctions.yahoo ... 1396&u=shop1609
我上過去店睇,但都係覺得貴所以無買~
P.S.唔好問我係邊,自己想辦法點搵,唔想幫人賣廣告

[ 本帖最後由 qdesign 於 2008-10-20 00:29 編輯 ]
作者: oscar1128    時間: 2008-10-20 00:39

我去台灣前有致電這店, 他們說沒有 , 我去台灣玩, 先找到!
作者: oscar1128    時間: 2008-10-20 00:57

還買了asus 迷你滑鼠, 似usb手指, 方便收藏,
也見到Samsung UM10超薄Mouse, 但都不買,
因為滾輪變了左右旋轉的, 怕不習慣, 都很貴!!
作者: MIKE:]    時間: 2008-10-20 01:11

原帖由 qdesign 於 2008-10-20 00:17 發表
其實我見過香港有得買
http://hk.f1.page.auctions.yahoo ... 1396&u=shop1609
我上過去店睇,但都係覺得貴所以無買~
P.S.唔好問我係邊,自己想辦法點搵,唔想幫人賣廣告

又真係幾貴-_-....甘多款都有...但係點解無樓主個隻架-_-...好鍾意佢個隻...^v^
作者: oscar1128    時間: 2008-10-20 01:14

還買了asus 迷你滑鼠, 似usb手指, 方便收藏,
也見到Samsung UM10超薄Mouse, 但都不買,
因為滾輪變了左右旋轉的, 怕不習慣, 都很貴!!
作者: oscar1128    時間: 2008-10-20 01:20

sorry, post兩次, 因為酒店網絡不穩定!sorry

[ 本帖最後由 oscar1128 於 2008-10-20 01:22 編輯 ]
作者: ethenef    時間: 2008-10-20 10:37

原帖由 我係小魚兒 於 2008-10-19 20:29 發表

有冇相睇? or link 睇下令唔令?





凡於推廣期內購買 ASUS Eee PC 901,1000 及 1000H,即可於換領期內憑收據及包裝彩盒到 ASUS Royal Club 換領「Eee PC Stylish Sticker」精美機面貼紙及 Capdase 屏幕保護貼乙份。每款數量有限,換完即止,詳情請留意網站公佈。

推廣期 : 2008年10月18日至2008年11月30日
換領期 : 2008年10月25日至2008年12月13日
作者: card_captor    時間: 2008-10-20 11:07

點解我去台灣搵唔到? 不過我o係黃金見過for 900的
作者: oscar1128    時間: 2008-10-20 11:23

o係台灣找好多店先找到!!
作者: Brotherwater    時間: 2008-10-20 17:03

Is there any 機身貼 for 701?? thank you
作者: stdy    時間: 2008-10-20 17:07

拎番來香港團購啦~
作者: oscar1128    時間: 2008-10-20 18:27

原帖由 stdy 於 2008-10-20 17:07 發表
拎番來香港團購啦~

買了沒有人要, 咪大件事 !!
作者: Frankie    時間: 2008-10-20 20:00

好正wow
作者: oscar1128    時間: 2008-10-23 00:09

原帖由 ethenef 於 2008-10-20 10:37 發表



?v=0

凡於推廣期內購買 ASUS Eee PC 901,1000 及 1000H,即可於換領期內憑收據及包裝彩盒到 ASUS Royal Club 換領「Eee PC Stylish Sticker」精美機 ...

台灣買機即場送機身貼, 香港要換領
作者: ethenef    時間: 2008-10-24 01:34

原帖由 oscar1128 於 2008-10-23 00:09 發表

台灣買機即場送機身貼, 香港要換領


香港送野習慣換領, 你睇下港九區信用咭禮品換領中心就知啦!
作者: corvus    時間: 2008-10-26 18:52

原帖由 ethenef 於 2008-10-20 10:37 發表



?v=0

凡於推廣期內購買 ASUS Eee PC 901,1000 及 1000H,即可於換領期內憑收據及包裝彩盒到 ASUS Royal Club 換領「Eee PC Stylish Sticker」精美機 ...


尋日去換左藍色花果張. 原來個底色係白色, 我果部係黑色...
有冇人有黑色交換?
作者: saga2005    時間: 2008-10-26 18:58

駛唔駛要有1流手工先貼得正?
作者: ethenef    時間: 2008-10-27 00:40

原帖由 saga2005 於 2008-10-26 18:58 發表
駛唔駛要有1流手工先貼得正?


no,easy job
作者: stdy    時間: 2008-10-27 00:54

我比較欣賞左下一.
作者: oscar1128    時間: 2008-10-27 01:24

全是白色底,黑色機都幾難用!
作者: woresu    時間: 2008-10-27 05:39

我搵到依個...有冇人搞團購   ?

http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,278.htm
701, 900, 901, 1000 都有...

用15%off discount code 11.04一個....運費越多人越平

[ 本帖最後由 woresu 於 2008-10-27 05:40 編輯 ]
作者: jeffreywu    時間: 2008-10-27 06:09

原帖由 woresu 於 2008-10-27 05:39 發表
我搵到依個...有冇人搞團購   ?




I want
作者: ethenef    時間: 2008-10-27 10:34

原帖由 woresu 於 2008-10-27 05:39 發表
我搵到依個...有冇人搞團購   ?

http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,278.htm
701, 900, 901, 1000 都有...

用15%off discount code 11.04一個....運費越多人越平


11.04t 美金?都幾貴......
作者: Nicolae    時間: 2008-10-27 10:50

如果有隻matrix漸變面就正啦~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2