作者: stdy 時間: 2008-10-9 09:44 標題: 有冇eeepc用家join左SMV $188?
有冇eeepc用家join左SMV $188?
我都有幾個fd見我用得咁開心, 一出機就join埋plan~
作者: tptiko 時間: 2008-10-9 11:01
+1
上網速度唔錯...
唔玩BT FTP的上網首選
作者: amanda_lam 時間: 2008-10-9 11:26
我想知…有冇得玩 remote desktop / LogMeIn o架?
作者: stdy 時間: 2008-10-9 11:32
我唔係用XP Pro, 未玩過, 唔知得唔得喎...
不過UltraVNC就冇問題~
作者: tptiko 時間: 2008-10-9 11:37
但佢真係block得好多port
無pccw咁free
作者: jht123 時間: 2008-10-9 12:00
我估remote desktop port 佢唔會block 掛, 咁都block 埋就真係

作者: yihinlau 時間: 2008-10-9 12:20
驚佢有牙?轉Port都得姐
作者: august04 時間: 2008-10-9 14:21
VNC 無問題, 一切都OK, 勝在夠平
作者: stdy 時間: 2008-10-9 15:39
以為Da姐一早join左添~
作者: Gala 時間: 2008-10-9 17:30
Remote Desktop正常用到, 無block到
作者: komeclub 時間: 2008-10-9 18:51
越用越爽...用落..就覺...wifi同hspa 既流動性系兩回事...
作者: chowchow2003 時間: 2008-10-10 09:36
I also joined it. Its give me very good feeling and mobility
作者: tptiko 時間: 2008-10-10 11:19
yes..,經常通街拎住玩...哈哈= ="
無聊坐車時都拎住黎上下網...
now@delifrance
作者: iammisshk 時間: 2008-10-10 11:20
ok woo( Vodafone HSDPA USB Stick ) $188 plan
[attach]743620[/attach]
[ 本帖最後由 iammisshk 於 2008-10-10 11:24 編輯 ]
作者: chiuyan2000 時間: 2008-10-10 18:40
我試過用來上Remote Desktop, 試過port 3311 and 3322, 用到, 但是很慢. 唔知各位師兄有冇這個問題?
作者: boy1628 時間: 2008-10-10 21:02
原帖由 chiuyan2000 於 2008-10-10 18:40 發表
我試過用來上Remote Desktop, 試過port 3311 and 3322, 用到, 但是很慢. 唔知各位師兄有冇這個問題?![]()
小弟不才,請問咩係port.
3311,3322又係咩,轉port又係咩一回事??謝謝.
作者: TerenceITC 時間: 2008-10-11 03:35
我拎佢用 TVAnts 睇波 XDDD
仲有打機...睇 TVB 新聞...
係公司幫我做 Trouble Shoot...
用途太多...
作者: Dijeridu 時間: 2008-10-11 08:02
all inputs are positive, it must be good.
作者: Savio 時間: 2008-10-11 08:08
用 XP Home? Home 都可以用remote desktop的, 上microsoft.com download返個file就ok.
作者: eh 時間: 2008-10-11 08:35
想知既未睇自己ip
off曬d firewall
再用port scan sw scan下佢law
作者: TerenceITC 時間: 2008-10-11 08:39
忘記了感謝樓主大大的 3D USB Adapter =]
好洗好用 =] 係狹窄既空間都可以自由地上網...唔怕拍斷,寧活度好大 =]
作者: myc93 時間: 2008-10-11 08:47
我想問速度如何
洗唔洗自己+錢買野上網?
作者: chowchow2003 時間: 2008-10-11 11:30
$188+$12全包, 一般上網完全接受
作者: chiuyan2000 時間: 2008-10-11 11:41
port 是用來在互聯網通訊, 如流覽網頁用port 80, email 用 25 and 110,等等.
如果你冇改port, XP的remote desktop 是用port 3389. 如果port 3389 被 isp block 時, 可以改用其他port代替.
作者: stdy 時間: 2008-10-11 11:44
原帖由 TerenceITC 於 2008-10-11 08:39 發表
忘記了感謝樓主大大的 3D USB Adapter =]
好洗好用 =] 係狹窄既空間都可以自由地上網...唔怕拍斷,寧活度好大 =]
enjoy~
作者: chiuyan2000 時間: 2008-10-11 11:46
原帖由 Savio 於 2008-10-11 08:08 發表
用 XP Home? Home 都可以用remote desktop的, 上microsoft.com download返個file就ok.
savio 兄, 請問一聲, 你玩remote desktop是不是很暢順呢? 因為我玩remote desktop時很慢,但上網就很快.
作者: Dijeridu 時間: 2008-10-11 11:49
"enjoy~"
handful of members are enjoying this product privately.
作者: Savio 時間: 2008-10-11 12:08
原帖由 chiuyan2000 於 2008-10-11 11:46 發表
savio 兄, 請問一聲, 你玩remote desktop是不是很暢順呢? 因為我玩remote desktop時很慢,但上網就很快.
我仲未有smv $188, 依家都仲心大心細, 另外remote desktop, 係 option 度set 底d setting 應該會快dd既
作者: chiuyan2000 時間: 2008-10-11 18:03
原帖由 Savio 於 2008-10-11 12:08 發表
我仲未有smv $188, 依家都仲心大心細, 另外remote desktop, 係 option 度set 底d setting 應該會快dd既
我巳set到至低:256色,1024x768,不放聲音,不要printer, 但是仍然很慢.
最唔明是, 上網就很快.
作者: chowchow2003 時間: 2008-10-11 19:09
I have no problem wor !!
作者: YCWong 時間: 2008-10-11 19:12
how long is the contract?
24 months with modem?
thanks,
作者: chowchow2003 時間: 2008-10-12 00:02
Yes, u need to sign 24 months contract and free gift of USB modem.
作者: amanda_lam 時間: 2008-10-12 01:22
冇呀~ 我呢o的窮等人家~ 只係用緊 3 Home PC Mini 50MB plan o個o的幾十蚊咋
作者: Dijeridu 時間: 2008-10-12 09:50
"Yes, u need to sign 24 months contract and free gift of USB modem"
i know the usb adaptor is sim locked but is it a free gift or u have to return upon the end of the service?
作者: chowchow2003 時間: 2008-10-12 12:50
原帖由 Dijeridu 於 2008-10-12 09:50 發表
"Yes, u need to sign 24 months contract and free gift of USB modem"
i know the usb adaptor is sim locked but is it a free gift or u have to return upon the end of the service?
U don't need to return it when contract expired !
作者: boy1628 時間: 2008-10-13 21:03
原帖由 chiuyan2000 於 2008-10-11 11:41 發表
port 是用來在互聯網通訊, 如流覽網頁用port 80, email 用 25 and 110,等等.
如果你冇改port, XP的remote desktop 是用port 3389. 如果port 3389 被 isp block 時, 可以改用其他port代替.
請問點改?謝謝.
作者: stdy 時間: 2008-10-13 21:13
SMV $188 + Slingbox classic = 有得睇電視~ work!
作者: compuman 時間: 2008-10-14 08:37
3 iPhone+iPhone3G中...
iPhone越獄後用PDANet...都ok...
不過穩定性就爭少少...
(有機會會比PCCW D Wifi搶左條線...
作者: stdy 時間: 2008-10-19 01:43
前晚用來睇放左上網既電視劇"House",
屋企個8M 寬頻因為插左NowTV, 唔知上網得番幾多, 上去睇電視劇窒到飛起。
一轉用SMV, 當堂順哂...
作者: megai 時間: 2008-10-19 08:32
SMV寫可以無限任用,但是備註又寫每月最高本地用量 是1GB , 其 後 每 MB 用 量 收 費 $2...
究竟是否無限任用的?
作者: stdy 時間: 2008-10-19 11:05
好多人都問你呢個問題...證明好多人對SMV信心不大...
亦證明好多人都係睇o的唔睇o的...
你呢個「每月限用1GB」唔係指$188 plan架!
係指Flexible Plan...睇清楚o的先啦~
作者: lic 時間: 2008-10-19 11:11 標題: 回復 41# 的帖子
的確多次有人提問呢點, 初時覺得D人睇D唔睇D, 而家反而認為係SMV寫野一舊舊, 令人迷糊
作者: stdy 時間: 2008-10-19 11:13
因為好多人睇見佢有前科?
作者: kkcheung 時間: 2008-10-19 12:57
stdy師兄,你用左SMV咁耐,除左bt之外,仲有冇乜野係block左呢?或者講下會有乜缺點?因為我今日都會去出,想知多d…
作者: stdy 時間: 2008-10-19 13:40
block左BT. P2P software (PPSTREAM, PPLIVE等)
block 左做server既port, 即係唔做得server, 頂多可以做client.
有其他c-hing話block 左ftp, or ftp會好慢...我自己屋企用NAS既ftp, 冇呢個問題。
缺點既話, 隻USB都幾熱, 好似比wifi上網食電.
個上網program都幾耐先開到..
上下載速度冇得好講, 大家預左唔會快過你家中寬頻。
一句講晒。
「我感覺良好」
作者: kirafung 時間: 2008-10-19 13:44
188 的確幾好....
我呢家有 polyuWLAN 就打消左 join 佢的理由
不過都有好處ge~ 起碼周街都上到
我暫時未有需要
作者: seoxoo 時間: 2008-10-19 14:30
188 係無限用?
唔係每月得 1 GB?
作者: kelvin31 時間: 2008-10-19 14:56
sure la,以前有d $128 無限任用gprs plan,但又加返個公平使用條款上去...變相即係$128 500mb...佢地以前咁扑街,好難怪d消費者咁睇佢地架喎
作者: stdy 時間: 2008-10-19 16:36
原帖由 kelvin31 於 2008-10-19 14:56 發表
sure la,以前有d $128 無限任用gprs plan,但又加返個公平使用條款上去...變相即係$128 500mb...佢地以前咁扑街,好難怪d消費者咁睇佢地架喎![]()
SMV有$128 gprs plan?
我以為得新世界同People 先有添~
不過都係自己問清楚好~
作者: stdy 時間: 2008-10-19 16:37
又係呢個問題...自己爬下文先啦,會清楚o的架~
作者: ameny 時間: 2008-11-24 09:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ameny 時間: 2008-11-24 09:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 阿de 時間: 2008-11-24 17:56
唔好意思 我想問下 如果想申請 要去邊到申請?
因為我唔清楚咩係smv .. 有冇咩網可以睇下?
thx大家
作者: boy1628 時間: 2008-11-24 18:01
smv即係數碼通,去佢地門市出就得.
作者: F22 時間: 2008-11-24 18:29
用緊, 感覺良好
作者: ameny 時間: 2008-11-25 08:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stdy 時間: 2008-11-25 11:06
小心揀plan
宜家多左個plan叫雙用寬頻...收差唔多$300/month for 24 months.
:funk:
作者: 阿de 時間: 2008-11-25 12:35
我上佢地個網睇過 188 一個月 係咪要另外收12蚊 實情係200一個月 見佢話要簽24個月 但又預先比12xx 實情姐係我要幾多錢先可以出到? 另外 我本身係學生 佢收費型式係要有戶口 定係 可以好似交電話費咁 佢比張單我去門市交錢? 如果我 係街上msn 會唔會成日斷線 thx
作者: namename 時間: 2008-11-25 13:31
好似有唔少人用SMV用3
但係冇人提過PCCW ?
PCCW好似乜都唔block ?
作者: stdy 時間: 2008-11-25 16:32
貴.

作者: trex 時間: 2008-11-25 17:59
原帖由 阿de 於 2008-11-25 12:35 發表
我上佢地個網睇過 188 一個月 係咪要另外收12蚊 實情係200一個月 見佢話要簽24個月 但又預先比12xx 實情姐係我要幾多錢先可以出到? 另外 我本身係學生 佢收費型式係要有戶口 定係 可以好似交電話費咁 佢比張單我去門市交錢? 如果我 係街上msn 會唔會成日斷線 thx![]()
如果對預繳好有意見就上 3HK .... 都係24個月 $188 + $12.... 但係唔使預繳,不過如果中途唔玩要罰$2XXX..... 主要分別係:
1) Port -
要BT(P.S. 如非必要唔用)唔Block Port既 -> 3HK
Otherwise SMV
2) Stablization
要好Stable既 -> SMV
唔介意 -> 3HK (P.S. 如果o個個月無用只收 $98 + $12, 學生的話有數得計!!!!)
我用緊 3HK... 唔係 100分但係我覺得 OK la...
純個人意見分享!!!
作者: MarsTon 時間: 2008-11-25 18:27
原帖由 阿de 於 2008-11-25 12:35 發表
我上佢地個網睇過 188 一個月 係咪要另外收12蚊 實情係200一個月 見佢話要簽24個月 但又預先比12xx 實情姐係我要幾多錢先可以出到? 另外 我本身係學生 佢收費型式係要有戶口 定係 可以好似交電話費咁 佢比張單我去門市交錢? 如果我 係街上msn 會唔會成日斷線 thx![]()
一開始要俾 $1328 頭7個月唔洗俾錢 第8個月就係免費既
之後 就落番門市 好似電話費咁樣交就OK
作者: 阿de 時間: 2008-11-26 01:02
原來係咁 多謝c兄解答阿
作者: Dijeridu 時間: 2008-11-26 07:43
the smv 188 plan sounds ok to me.
作者: simonyyy 時間: 2008-11-26 11:10 標題: 回覆 1# 的帖子
用3仔好過拉,又唔block port, 又唔使prepaid
作者: pikcheong 時間: 2008-11-26 11:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stdy 時間: 2008-11-26 13:53
原帖由 pikcheong 於 2008-11-26 11:20 發表
我只係轉貼黎
個度講用 xp home 會鎖速
http://www.eprice.com.hk/mobile/news/?news_id=5993
Thank You Ching~
又學到野.
今晚改一改睇下先~
作者: PANGLING 時間: 2008-11-27 08:34
Dear Stdy,
May I know what is your result?
作者: pggw 時間: 2008-11-27 10:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pggw 時間: 2008-11-27 10:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stdy 時間: 2008-11-27 10:23
7左....唔記得先test一次做對比就裝左個program去改...:funk:
感覺同從前冇咩大分別...
作者: Cart304 時間: 2008-11-28 11:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


