Board logo

標題: 有冇eeepc用家join左SMV $188? [打印本頁]

作者: stdy    時間: 2008-10-9 09:44     標題: 有冇eeepc用家join左SMV $188?

有冇eeepc用家join左SMV $188?
我都有幾個fd見我用得咁開心, 一出機就join埋plan~
作者: tptiko    時間: 2008-10-9 11:01

+1

上網速度唔錯...
唔玩BT FTP的上網首選
作者: amanda_lam    時間: 2008-10-9 11:26

我想知…有冇得玩 remote desktop / LogMeIn o架?
作者: stdy    時間: 2008-10-9 11:32

原帖由 amanda_lam 於 2008-10-9 11:26 發表
我想知…有冇得玩 remote desktop / LogMeIn o架?

我唔係用XP Pro, 未玩過,  唔知得唔得喎...
不過UltraVNC就冇問題~
作者: tptiko    時間: 2008-10-9 11:37

但佢真係block得好多port
無pccw咁free
作者: jht123    時間: 2008-10-9 12:00

原帖由 amanda_lam 於 2008-10-9 11:26 發表
我想知…有冇得玩 remote desktop / LogMeIn o架?



我估remote desktop port 佢唔會block 掛, 咁都block 埋就真係
作者: yihinlau    時間: 2008-10-9 12:20

原帖由 jht123 於 2008-10-9 12:00 發表



我估remote desktop port 佢唔會block 掛, 咁都block 埋就真係

驚佢有牙?轉Port都得姐
作者: august04    時間: 2008-10-9 14:21

VNC 無問題, 一切都OK, 勝在夠平
作者: stdy    時間: 2008-10-9 15:39

原帖由 amanda_lam 於 2008-10-9 11:26 發表
我想知…有冇得玩 remote desktop / LogMeIn o架?


以為Da姐一早join左添~
作者: Gala    時間: 2008-10-9 17:30

原帖由 amanda_lam 於 2008-10-9 11:26 發表
我想知…有冇得玩 remote desktop / LogMeIn o架?


Remote Desktop正常用到, 無block到
作者: komeclub    時間: 2008-10-9 18:51

越用越爽...用落..就覺...wifi同hspa 既流動性系兩回事...
作者: chowchow2003    時間: 2008-10-10 09:36

I also joined it. Its give me very good feeling and mobility
作者: tptiko    時間: 2008-10-10 11:19

原帖由 komeclub 於 2008-10-9 18:51 發表
越用越爽...用落..就覺...wifi同hspa 既流動性系兩回事...


yes..,經常通街拎住玩...哈哈= ="
無聊坐車時都拎住黎上下網...

now@delifrance
作者: iammisshk    時間: 2008-10-10 11:20

原帖由 amanda_lam 於 2008-10-9 11:26 發表
我想知…有冇得玩 remote desktop / LogMeIn o架?


ok woo( Vodafone HSDPA USB Stick ) $188 plan
[attach]743620[/attach]

[ 本帖最後由 iammisshk 於 2008-10-10 11:24 編輯 ]
作者: chiuyan2000    時間: 2008-10-10 18:40

我試過用來上Remote Desktop, 試過port 3311 and 3322, 用到, 但是很慢. 唔知各位師兄有冇這個問題?
作者: boy1628    時間: 2008-10-10 21:02

原帖由 chiuyan2000 於 2008-10-10 18:40 發表
我試過用來上Remote Desktop, 試過port 3311 and 3322, 用到, 但是很慢. 唔知各位師兄有冇這個問題?

小弟不才,請問咩係port.
3311,3322又係咩,轉port又係咩一回事??謝謝.
作者: TerenceITC    時間: 2008-10-11 03:35

我拎佢用 TVAnts 睇波 XDDD
仲有打機...睇 TVB 新聞...
係公司幫我做 Trouble Shoot...

用途太多...
作者: Dijeridu    時間: 2008-10-11 08:02

all inputs are positive, it must be good.
作者: Savio    時間: 2008-10-11 08:08

原帖由 stdy 於 2008-10-9 11:32 發表

我唔係用XP Pro, 未玩過,  唔知得唔得喎...
不過UltraVNC就冇問題~

用 XP Home? Home 都可以用remote desktop的, 上microsoft.com download返個file就ok.
作者: eh    時間: 2008-10-11 08:35

想知既未睇自己ip
off曬d firewall
再用port scan sw scan下佢law
作者: TerenceITC    時間: 2008-10-11 08:39

原帖由 stdy 於 2008-10-9 09:44 發表
有冇eeepc用家join左SMV $188?
我都有幾個fd見我用得咁開心, 一出機就join埋plan~


忘記了感謝樓主大大的 3D USB Adapter =]
好洗好用 =] 係狹窄既空間都可以自由地上網...唔怕拍斷,寧活度好大 =]
作者: myc93    時間: 2008-10-11 08:47

我想問速度如何
洗唔洗自己+錢買野上網?
作者: chowchow2003    時間: 2008-10-11 11:30

$188+$12全包, 一般上網完全接受
作者: chiuyan2000    時間: 2008-10-11 11:41

原帖由 boy1628 於 2008-10-10 21:02 發表

小弟不才,請問咩係port.
3311,3322又係咩,轉port又係咩一回事??謝謝.


port 是用來在互聯網通訊, 如流覽網頁用port 80, email 用 25 and 110,等等.

如果你冇改port, XP的remote desktop 是用port 3389. 如果port 3389 被 isp block 時, 可以改用其他port代替.
作者: stdy    時間: 2008-10-11 11:44

原帖由 TerenceITC 於 2008-10-11 08:39 發表


忘記了感謝樓主大大的 3D USB Adapter =]
好洗好用 =] 係狹窄既空間都可以自由地上網...唔怕拍斷,寧活度好大 =]



enjoy~
作者: chiuyan2000    時間: 2008-10-11 11:46

原帖由 Savio 於 2008-10-11 08:08 發表

用 XP Home? Home 都可以用remote desktop的, 上microsoft.com download返個file就ok.

savio 兄, 請問一聲, 你玩remote desktop是不是很暢順呢? 因為我玩remote desktop時很慢,但上網就很快.
作者: Dijeridu    時間: 2008-10-11 11:49

"enjoy~"

handful of members are enjoying this product privately.
作者: Savio    時間: 2008-10-11 12:08

原帖由 chiuyan2000 於 2008-10-11 11:46 發表

savio 兄, 請問一聲, 你玩remote desktop是不是很暢順呢? 因為我玩remote desktop時很慢,但上網就很快.

我仲未有smv $188, 依家都仲心大心細, 另外remote desktop, 係 option 度set 底d setting 應該會快dd既
作者: chiuyan2000    時間: 2008-10-11 18:03

原帖由 Savio 於 2008-10-11 12:08 發表

我仲未有smv $188, 依家都仲心大心細, 另外remote desktop, 係 option 度set 底d setting 應該會快dd既

我巳set到至低:256色,1024x768,不放聲音,不要printer, 但是仍然很慢.
最唔明是, 上網就很快.
作者: chowchow2003    時間: 2008-10-11 19:09

原帖由 chiuyan2000 於 2008-10-11 18:03 發表

我巳set到至低:256色,1024x768,不放聲音,不要printer, 但是仍然很慢.
最唔明是, 上網就很快.


I have no problem wor !!
作者: YCWong    時間: 2008-10-11 19:12

how long is the contract?
24 months with modem?

thanks,
作者: chowchow2003    時間: 2008-10-12 00:02

原帖由 YCWong 於 2008-10-11 19:12 發表
how long is the contract?
24 months with modem?

thanks,


Yes, u need  to sign 24 months contract and free gift of USB modem.
作者: amanda_lam    時間: 2008-10-12 01:22

原帖由 stdy 於 2008-10-9 15:39 發表


以為Da姐一早join左添~

冇呀~ 我呢o的窮等人家~ 只係用緊 3 Home PC Mini 50MB plan o個o的幾十蚊咋
作者: Dijeridu    時間: 2008-10-12 09:50

"Yes, u need  to sign 24 months contract and free gift of USB modem"

i know the usb adaptor is sim locked but is it a free gift or u have to return upon the end of the service?
作者: chowchow2003    時間: 2008-10-12 12:50

原帖由 Dijeridu 於 2008-10-12 09:50 發表
"Yes, u need  to sign 24 months contract and free gift of USB modem"

i know the usb adaptor is sim locked but is it a free gift or u have to return upon the end of the service?


U don't need to return it when contract expired !
作者: boy1628    時間: 2008-10-13 21:03

原帖由 chiuyan2000 於 2008-10-11 11:41 發表


port 是用來在互聯網通訊, 如流覽網頁用port 80, email 用 25 and 110,等等.

如果你冇改port, XP的remote desktop 是用port 3389. 如果port 3389 被 isp block 時, 可以改用其他port代替.

請問點改?謝謝.
作者: stdy    時間: 2008-10-13 21:13

SMV $188 + Slingbox classic = 有得睇電視~ work!
作者: compuman    時間: 2008-10-14 08:37

3 iPhone+iPhone3G中...

iPhone越獄後用PDANet...都ok...
不過穩定性就爭少少...
(有機會會比PCCW D Wifi搶左條線... )
作者: stdy    時間: 2008-10-19 01:43

前晚用來睇放左上網既電視劇"House",
屋企個8M 寬頻因為插左NowTV, 唔知上網得番幾多, 上去睇電視劇窒到飛起。
一轉用SMV, 當堂順哂...
作者: megai    時間: 2008-10-19 08:32

SMV寫可以無限任用,但是備註又寫每月最高本地用量 是1GB , 其 後 每 MB 用 量 收 費 $2...

究竟是否無限任用的?
作者: stdy    時間: 2008-10-19 11:05

原帖由 megai 於 2008-10-19 08:32 發表
SMV寫可以無限任用,但是備註又寫每月最高本地用量 是1GB , 其 後 每 MB 用 量 收 費 $2...

究竟是否無限任用的?

好多人都問你呢個問題...證明好多人對SMV信心不大...
亦證明好多人都係睇o的唔睇o的...
你呢個「每月限用1GB」唔係指$188 plan架!
係指Flexible Plan...睇清楚o的先啦~
作者: lic    時間: 2008-10-19 11:11     標題: 回復 41# 的帖子

的確多次有人提問呢點, 初時覺得D人睇D唔睇D, 而家反而認為係SMV寫野一舊舊, 令人迷糊
作者: stdy    時間: 2008-10-19 11:13

因為好多人睇見佢有前科?
作者: kkcheung    時間: 2008-10-19 12:57

原帖由 stdy 於 2008-10-19 11:13 發表
因為好多人睇見佢有前科?

stdy師兄,你用左SMV咁耐,除左bt之外,仲有冇乜野係block左呢?或者講下會有乜缺點?因為我今日都會去出,想知多d…
作者: stdy    時間: 2008-10-19 13:40

原帖由 kkcheung 於 2008-10-19 12:57 發表

stdy師兄,你用左SMV咁耐,除左bt之外,仲有冇乜野係block左呢?或者講下會有乜缺點?因為我今日都會去出,想知多d…

block左BT. P2P software (PPSTREAM, PPLIVE等)
block 左做server既port, 即係唔做得server, 頂多可以做client.
有其他c-hing話block 左ftp, or ftp會好慢...我自己屋企用NAS既ftp, 冇呢個問題。
缺點既話, 隻USB都幾熱, 好似比wifi上網食電.
個上網program都幾耐先開到..
上下載速度冇得好講, 大家預左唔會快過你家中寬頻。

一句講晒。
「我感覺良好」
作者: kirafung    時間: 2008-10-19 13:44

188 的確幾好....
我呢家有 polyuWLAN 就打消左 join 佢的理由
不過都有好處ge~ 起碼周街都上到
我暫時未有需要
作者: seoxoo    時間: 2008-10-19 14:30

188 係無限用?
唔係每月得 1 GB?
作者: kelvin31    時間: 2008-10-19 14:56

原帖由 stdy 於 2008-10-19 11:13 AM 發表
因為好多人睇見佢有前科?

sure la,以前有d $128 無限任用gprs plan,但又加返個公平使用條款上去...變相即係$128 500mb...佢地以前咁扑街,好難怪d消費者咁睇佢地架喎
作者: stdy    時間: 2008-10-19 16:36

原帖由 kelvin31 於 2008-10-19 14:56 發表

sure la,以前有d $128 無限任用gprs plan,但又加返個公平使用條款上去...變相即係$128 500mb...佢地以前咁扑街,好難怪d消費者咁睇佢地架喎


SMV有$128 gprs plan?
我以為得新世界同People 先有添~
不過都係自己問清楚好~
作者: stdy    時間: 2008-10-19 16:37

原帖由 seoxoo 於 2008-10-19 14:30 發表
188 係無限用?
唔係每月得 1 GB?

又係呢個問題...自己爬下文先啦,會清楚o的架~
作者: ameny    時間: 2008-11-24 09:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ameny    時間: 2008-11-24 09:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 阿de    時間: 2008-11-24 17:56

原帖由 ameny 於 2008-11-24 09:02 發表
其實真係幾抵用,, 188 就可以去到邊上到邊
而且又穩定 , 蓋覆都好高



唔好意思 我想問下 如果想申請 要去邊到申請?

因為我唔清楚咩係smv .. 有冇咩網可以睇下?

thx大家
作者: boy1628    時間: 2008-11-24 18:01

原帖由 阿de 於 2008-11-24 17:56 發表



唔好意思 我想問下 如果想申請 要去邊到申請?
7.
因為我唔清楚咩係smv .. 有冇咩網可以睇下?

thx大家

smv即係數碼通,去佢地門市出就得.
作者: F22    時間: 2008-11-24 18:29

用緊, 感覺良好
作者: ameny    時間: 2008-11-25 08:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stdy    時間: 2008-11-25 11:06

原帖由 ameny 於 2008-11-25 08:44 發表

    你去到數碼通門市話想 join 隨身寛頻
就會有好多人歡迎你


小心揀plan
宜家多左個plan叫雙用寬頻...收差唔多$300/month for 24 months.
:funk:
作者: 阿de    時間: 2008-11-25 12:35

我上佢地個網睇過 188 一個月 係咪要另外收12蚊 實情係200一個月     見佢話要簽24個月  但又預先比12xx   實情姐係我要幾多錢先可以出到?     另外 我本身係學生  佢收費型式係要有戶口 定係 可以好似交電話費咁 佢比張單我去門市交錢?     如果我 係街上msn 會唔會成日斷線 thx
作者: namename    時間: 2008-11-25 13:31

好似有唔少人用SMV用3
但係冇人提過PCCW ?

PCCW好似乜都唔block ?
作者: stdy    時間: 2008-11-25 16:32

原帖由 namename 於 2008-11-25 13:31 發表
好似有唔少人用SMV用3
但係冇人提過PCCW ?

PCCW好似乜都唔block ?


貴.
作者: trex    時間: 2008-11-25 17:59

原帖由 阿de 於 2008-11-25 12:35 發表
我上佢地個網睇過 188 一個月 係咪要另外收12蚊 實情係200一個月     見佢話要簽24個月  但又預先比12xx   實情姐係我要幾多錢先可以出到?     另外 我本身係學生  佢收費型式係要有戶口 定係 可以好似交電話費咁 佢比張單我去門市交錢?     如果我 係街上msn 會唔會成日斷線 thx


如果對預繳好有意見就上 3HK .... 都係24個月 $188 + $12.... 但係唔使預繳,不過如果中途唔玩要罰$2XXX..... 主要分別係:
1) Port -
要BT(P.S. 如非必要唔用)唔Block Port既 -> 3HK
Otherwise SMV
2) Stablization
要好Stable既 -> SMV
唔介意 -> 3HK (P.S. 如果o個個月無用只收 $98 + $12, 學生的話有數得計!!!!)

我用緊 3HK... 唔係 100分但係我覺得 OK la...

純個人意見分享!!!
作者: MarsTon    時間: 2008-11-25 18:27

原帖由 阿de 於 2008-11-25 12:35 發表
我上佢地個網睇過 188 一個月 係咪要另外收12蚊 實情係200一個月     見佢話要簽24個月  但又預先比12xx   實情姐係我要幾多錢先可以出到?     另外 我本身係學生  佢收費型式係要有戶口 定係 可以好似交電話費咁 佢比張單我去門市交錢?     如果我 係街上msn 會唔會成日斷線 thx

一開始要俾 $1328 頭7個月唔洗俾錢 第8個月就係免費既
之後 就落番門市 好似電話費咁樣交就OK
作者: 阿de    時間: 2008-11-26 01:02

原帖由 MarsTon 於 2008-11-25 18:27 發表

一開始要俾 $1328 頭7個月唔洗俾錢 第8個月就係免費既
之後 就落番門市 好似電話費咁樣交就OK



原來係咁 多謝c兄解答阿
作者: Dijeridu    時間: 2008-11-26 07:43

the smv 188 plan sounds ok to me.
作者: simonyyy    時間: 2008-11-26 11:10     標題: 回覆 1# 的帖子

用3仔好過拉,又唔block port, 又唔使prepaid
作者: pikcheong    時間: 2008-11-26 11:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stdy    時間: 2008-11-26 13:53

原帖由 pikcheong 於 2008-11-26 11:20 發表
我只係轉貼黎
個度講用 xp home 會鎖速
http://www.eprice.com.hk/mobile/news/?news_id=5993


Thank You Ching~
又學到野.
今晚改一改睇下先~
作者: PANGLING    時間: 2008-11-27 08:34

原帖由 stdy 於 2008-11-26 13:53 發表


Thank You Ching~
又學到野.
今晚改一改睇下先~


Dear Stdy,
May I know what is your result?
作者: pggw    時間: 2008-11-27 10:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pggw    時間: 2008-11-27 10:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stdy    時間: 2008-11-27 10:23

原帖由 PANGLING 於 2008-11-27 08:34 發表


Dear Stdy,
May I know what is your result?


7左....唔記得先test一次做對比就裝左個program去改...:funk:
感覺同從前冇咩大分別...

作者: Cart304    時間: 2008-11-28 11:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2