Board logo

標題: 今日入咗部XP 901 克色喇 [打印本頁]

作者: ivanhyau    時間: 2008-10-8 21:55     標題: 今日入咗部XP 901 克色喇

今日卒之忍唔住, 入咗部XP 901 克色喇(因為白色全城冇貨), 灣仔腦場1/F, 叉緊电
$3200 送mon 貼, keyboard 貼, 有線mouse
作者: wuchihangfox    時間: 2008-10-8 22:02

20G ? Keyboard 有無中文字 ?
對不起...看漏了 xp 兩隻字...

[ 本帖最後由 wuchihangfox 於 2008-10-8 22:08 編輯 ]
作者: john2000    時間: 2008-10-8 22:07

901 XP 版應該有中文
作者: eric2209    時間: 2008-10-8 23:23

ching.. 你部機有冇zif ?
作者: ivanhyau    時間: 2008-10-8 23:52

原帖由 eric2209 於 2008-10-8 23:23 發表
ching.. 你部機有冇zif ?


I don't know wor, do you know how to  check??
作者: someone88    時間: 2008-10-9 00:48

原帖由 ivanhyau 於 2008-10-8 23:52 發表


I don't know wor, do you know how to  check??


Check it out for "07.jpg"
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D7

作者: 清仔    時間: 2008-10-9 01:08

我都買左…升到2GB ram = $3120 cash

作者: kkcheung    時間: 2008-10-9 01:14

原帖由 清仔 於 2008-10-9 01:08 發表
我都買左…升到2GB ram = $3120 cash

黑色好似好易有指模咁…我都會買901,白色會唔會好d?
作者: 清仔    時間: 2008-10-9 01:16

原帖由 kkcheung 於 2008-10-9 01:14 發表

黑色好似好易有指模咁…我都會買901,白色會唔會好d?

ys… 因為係焗7黎…
抹一抹就無啦d指模
作者: kkcheung    時間: 2008-10-9 01:19

原帖由 清仔 於 2008-10-9 01:16 發表

ys… 因為係焗7黎…
抹一抹就無啦d指模

我知,我部電話d810都係咁…所以先話白色會冇咁覺咁解o者…
作者: 簿冰    時間: 2008-10-9 02:17

請問下“清仔”你享邊度買咖?唔升RAM系幾錢啊?
作者: 清仔    時間: 2008-10-9 02:32

原帖由 簿冰 於 2008-10-9 02:17 發表
請問下“清仔”你享邊度買咖?唔升RAM系幾錢啊?

唔升ram $3000 cash…  
有兩間都做緊黎個價(高登入少少…又唔係最入…)

[ 本帖最後由 清仔 於 2008-10-9 02:34 編輯 ]
作者: kcwc    時間: 2008-10-9 09:33

點解要用Card reader
內置不支援嗎
作者: eric2209    時間: 2008-10-9 10:18

原帖由 清仔 於 2008-10-9 02:32 發表

唔升ram $3000 cash…  
有兩間都做緊黎個價(高登入少少…又唔係最入…)


清仔, 你部係xp 定 linux ?
作者: 奧米加    時間: 2008-10-9 10:52

原帖由 eric2209 於 2008-10-9 10:18 發表


清仔, 你部係xp 定 linux ?

linux, 睇外表
作者: wuchihangfox    時間: 2008-10-9 10:55

想問有無 linux 的 901 但有 中文 keyboard ?

自己換唔計..
作者: riccheng    時間: 2008-10-9 11:28

原帖由 奧米加 於 2008-10-9 10:52 發表

linux, 睇外表


標題 " 今日入咗部XP 901 克色喇"

應該係 XP, not linux
作者: stdy    時間: 2008-10-9 11:33

原帖由 riccheng 於 2008-10-9 11:28 發表


標題 " 今日入咗部XP 901 克色喇"

應該係 XP, not linux


Good Observation
作者: eric2209    時間: 2008-10-9 12:06

原帖由 stdy 於 2008-10-9 11:33 發表


Good Observation

" 今日入咗部XP 901 克色喇" 果個係 "ivanhyau" 唔係"清仔"
作者: 簿冰    時間: 2008-10-9 13:34

高登D店鋪一般幾點鍾開晒門咖?
作者: sunnymiu    時間: 2008-10-14 19:03

樓主巧威威,中文程度連小一都未及
作者: leyland1989    時間: 2008-10-14 19:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2