Board logo

標題: [測試] Switch模擬器玩完|Yuzu賠240萬美元予任天堂和解 (轉生 Suyu) [打印本頁]

作者: zenith    時間: 2024-3-5 14:16     標題: Switch模擬器玩完|Yuzu賠240萬美元予任天堂和解 (轉生 Suyu)

本帖最後由 zenith 於 2024-3-8 12:12 編輯

switch模擬器玩完-最強法務又贏-yuzu賠240萬美元予任天堂和解

有玩開的就盡快下載返個最新版本了

任天堂 Switch 模擬器轉生 Suyu 宣布接手模擬器 與任天堂抗爭
作者: Sinair    時間: 2024-3-5 14:22

咁遲先出手 已經好意外
作者: cyberx131    時間: 2024-3-5 14:27

少年你太年輕.....仲有神龍

睇黎傳聞係真.....switch 2  硬體同 switch 好以...應該架構吾大變...如果吾封
第一日發售...yuzu 馬上玩到所有大作.....任天堂直接氣死
作者: lyjhf2006    時間: 2024-3-5 14:34

回覆 1# zenith

你个链接坏嘎
作者: chihim2468    時間: 2024-3-5 14:40

本帖最後由 chihim2468 於 2024-3-5 14:41 編輯

模擬器唔止得yuzu ,神龍未完,不過唔知任記會唔會搞埋
不過switch 生命週期都尾聲,現存版本已經可以大部份game 4k 60fps運作,有冇更新已冇乜大影響
作者: zenith    時間: 2024-3-5 14:44

少年你太年輕.....仲有神龍

睇黎傳聞係真.....switch 2  硬體同 switch 好以...應該架構吾大變...如 ...
cyberx131 發表於 2024-3-5 14:27



  已修復
作者: verynothing    時間: 2024-3-5 15:14

ryujinx  呢
作者: kezzini    時間: 2024-3-5 15:31

有玩開的就盡快下載返個最新版本了
zenith 發表於 2024-3-5 14:16



    如再發現明or 暗示任何bt 正版game or crack 檔....
作者: Sinair    時間: 2024-3-5 15:57

回覆 8# kezzini

yuzu都要用bt?
作者: bobocar    時間: 2024-3-5 18:38

reddit  ....EA4176
作者: Kin_2012    時間: 2024-3-5 19:59

reddit  ....EA4176
bobocar 發表於 2024-3-5 18:38


其實 Switch 有咩 game 好玩 ?
作者: usei    時間: 2024-3-5 22:45

Sony 有無對 PS2/3 模擬器有動作
(不是講以前)
作者: lio    時間: 2024-3-5 23:15

團長幾日前仲企硬, 突然發現原來有猪隊友掂ROM俾任記攞到料, 怪不得任記咁有勇氣出信, 但睇嚟D料威力唔太大, 最後先講到240萬刀兩邊上庭前直接交易, 任記買左YUZU之後應該會揸取其價值
作者: bobocar    時間: 2024-3-5 23:15

本帖最後由 bobocar 於 2024-3-5 23:17 編輯
其實 Switch 有咩 game 好玩 ?
Kin_2012 發表於 2024-3-5 19:59



呢啲真係個人喜好...我就唔會玩 pokemon  ..Mario 嗰類..

會玩 異度神劍...火炎紋章...Zelda...
作者: rugo    時間: 2024-3-5 23:27

yuzu 易用,更新快又唔需要太高級硬件,佬任冇可能唔出手,冇咗 yuzu 真係幾可惜。
作者: 暴走呆喵    時間: 2024-3-5 23:58

我發覺一直以來ppsspp automatic bulid
因為呢件事 網頁已經沒左....
我覺得唔止呢個模擬器yuzu

全部模擬器都好大獲 ....

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 暴走呆喵    時間: 2024-3-6 00:02

yuzu 易用,更新快又唔需要太高級硬件,佬任冇可能唔出手,冇咗 yuzu 真係幾可惜。 ...
rugo 發表於 2024-3-5 15:27

呢樣真....
龍神要求太高
就算3060行得都好窒
Yuzu一直都有優化 連馬車優化到irisxe都可以順玩八成以上賽道 我記得最初頭版本連玩都唔使旨意玩
仲有瑪利奧網球超級慢動作 看完而家優化到可以玩啦

所以我一直無視龍神 又唔好用
好彩任記啲game我唔係好鍾意
鍾意嗰啲已經出咗
所以冇乜所謂

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 暴走呆喵    時間: 2024-3-6 00:05

團長幾日前仲企硬, 突然發現原來有猪隊友掂ROM俾任記攞到料, 怪不得任記咁有勇氣出信, 但睇嚟D料威力唔太大 ...
lio 發表於 2024-3-5 15:15

原來係內鬼搞到咁樣呀

唔好畀我知道係中國人呀
打*佢添呀 通常中國人就係咁冇道德冇底線...
外國人知道佢個底線喺邊通常唔會亂嚟
唔係點會到到而家先畀人告得入

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: rugo    時間: 2024-3-6 01:31

我發覺一直以來ppsspp automatic bulid
因為呢件事 網頁已經沒左....
我覺得唔止呢個模擬器yuzu

全部模擬 ...
暴走呆喵 發表於 2024-3-5 23:58

呢件事令我諗翻起25年前,正當playstation "雄霸"天下時,電腦界出現咗VGS和 bleem,低性能電腦可輕鬆地完美模擬ps,有玩過嘅師兄一定知咩事,最後索尼亦亮劍23殺過腥風血雨,寫ps模擬器公司甚本上全都關門大吉。
當yuzu 收檔,每個人都將焦點集中在僅有的「燶」神,唔....
作者: 暴走呆喵    時間: 2024-3-6 01:49

本帖最後由 暴走呆喵 於 2024-3-5 17:57 編輯

回覆 19# rugo

VGS 同Bleem當然知道
當年只有開源epsxe先可以冇事
mame 亦係一樣

Bleem 要求高又拉圾
VGS 相容性同ps "實機"差不多一樣 只係沒3D 加速
要求低 Amd k6-2 450Mhz可以玩基本2D 3D要pii 450以上/althon 700mhz...
因為我第一部PC係k6-2
第二部係K7 althon 700mhz
我朋友係pii 450mhz... 比較過

我以前玩PC 主要就係玩Street figther+KOF +街機用
作者: iPAQ    時間: 2024-3-6 05:54

其實 Switch 有咩 game 好玩 ?
Kin_2012 發表於 2024-3-5 19:59


Fire Emblem Three Houses,
原庄帶同模擬器都打爆超過 10 次。

招呼親朋慼友就多數 Party/Kart。
作者: takayo72    時間: 2024-3-6 09:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lio    時間: 2024-3-6 09:32

原來係內鬼搞到咁樣呀

唔好畀我知道係中國人呀
打*佢添呀 通常中國人就係咁冇道德冇底線...
外國人知道 ...
暴走呆喵 發表於 2024-3-6 00:05

其實只要不掂rom key bios,就算個模擬器本身要賣天價都係合法的,任記一直告個d全部都係哩3樣嘢,由於係司法程序前和解,所以實情任記用咩理由只有佢地兩個知,最大出包點應該係最新隻殺已達推出個時段

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: INGRAMLI    時間: 2024-3-6 20:16

就算老任收晒模擬器皮都冇用,d遊戲下下都200尾起步,又唔搞減價促銷,我d窮人消費唔起,只能響steam執減價舊game
作者: alextsang_tt    時間: 2024-3-6 21:27

覺得模擬器最精彩嘅地方係畫質高度優化
雖然自己無玩亦無資格玩...不過好鐘意喺youtube睇啲土豪4090示範..
作者: kaxman    時間: 2024-3-6 22:03

其實 Switch 有咩 game 好玩 ?
Kin_2012 發表於 5-3-2024 19:59


老實講我買部 switch 都係玩第三廠既 game , 任天堂出既 game 就算係 Zelda 都無買過
作者: Kin_2012    時間: 2024-3-6 23:45

老實講我買部 switch 都係玩第三廠既 game , 任天堂出既 game 就算係 Zelda 都無買過 ...
kaxman 發表於 2024-3-6 22:03



  我好少打機, 不過見熱鬧, 又悶悶地, 一於搵黎試下
作者: 暴走呆喵    時間: 2024-3-6 23:59

以前擁有過3部SW
在身上不超過3個月.... 老任D game好快悶
最後一部送比弟弟 眼冤
作者: hoho1986    時間: 2024-3-7 10:00

其實只要不掂rom key bios,就算個模擬器本身要賣天價都係合法的,任記一直告個d全部都係哩3樣嘢,由於係 ...
lio 發表於 2024-3-6 09:32


所以唔排除係比錢買結果,大家各取所需。
作者: ki_cat    時間: 2024-3-7 12:44

本帖最後由 ki_cat 於 2024-3-7 12:45 編輯

見到,收錢果d模擬器好多都停收,準備收檔.
之後,為興趣果班,更新會點,大家心照.

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: cyberx131    時間: 2024-3-7 17:26

神龍馬上停更....睇黎大家 休息吾玩....

班大陸仔仲發夢話死左yuzu...仲好多山寨吾驚

實情鬼佬個個睇定先...吾更新...switch模擬器開發者退了`
作者: zenith    時間: 2024-3-7 18:17

聽講神龍的效能都是麻麻, yuzu 真的無可代替
作者: bobocar    時間: 2024-3-7 19:00

本帖最後由 bobocar 於 2024-3-7 19:54 編輯

一雞死一雞鳴....我就唔信所有emu 都再無人搞!!

依家只係暫避風頭....

不過話時話...PC DRM Denuvo 就真係再無人搞成半年..

自從女皇收咗檔就無人再接手 ....

聽講好似係大部份強勁石皮組...都成功比間公司招安哂

唔通今次真係盾比劍強 !!   

玩咗 PC game 成三十幾年...堅係第一次見...有咁成功的加密出現!
作者: kofz    時間: 2024-3-7 22:47

有玩開的就盡快下載返個最新版本了
zenith 發表於 2024-3-5 14:16

好快就"穢土轉生"

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: Pppk    時間: 2024-3-7 23:04

本帖最後由 Pppk 於 2024-3-7 23:08 編輯
少年你太年輕.....仲有神龍

睇黎傳聞係真.....switch 2  硬體同 switch 好以...應該架構吾大變...如 ...
cyberx131 發表於 2024-3-5 14:27


就係硬件提升,基本不變
所以先出手
我部switch 得二隻game 芒亨同zelda之淚 未出即老翻
作者: zenith    時間: 2024-3-8 12:09

唔知轉生 Suyu 成唔成功呢?
作者: cyberx131    時間: 2024-3-8 12:55

來自奧地利 Denuvo  ,  一個商業game 一年收  一百萬歐元保護費...好堅

女皇自從俾人公開身份...係保加利亞光頭大叔....馬上神隱
作者: bobocar    時間: 2024-3-8 13:08

本帖最後由 bobocar 於 2024-3-8 14:05 編輯
來自奧地利 Denuvo  ,  一個商業game 一年收  一百萬歐元保護費...好堅

女皇自從俾人公開身份...係保 ...
cyberx131 發表於 2024-3-8 12:55



呢位女皇堅係醜怪!! 扮女 俾人踢爆!!!

最慘重要係個中年光頭佬
作者: bobocar    時間: 2024-3-8 13:13

話時話新出隻性獸之王 就算用舊版 由子.

都係 100%模擬 ! 正正常常





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2