Board logo

標題: 有冇人終意玩美式RPG [打印本頁]

作者: AMDEX    時間: 2019-3-4 13:53     標題: 有冇人終意玩美式RPG

Divinity: Original Sin 2 - Definitive Edition

https://www.youtube.com/watch?v=xQKEp8bv_rw

Pillars of Eternity II: Deadfire

https://www.youtube.com/watch?v=A_dxjwDxoFY

以上二隻GAME 好似好正(我未買, 唔急玩, 等特價)
作者: getterwing    時間: 2019-3-4 14:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AMDEX    時間: 2019-3-4 14:23

回覆 2# getterwing


    嘩, 可以去第二個星球
作者: raydan    時間: 2019-3-4 15:18

2隻都玩過,dos2比較好玩,不差錢2個都買
作者: AMDEX    時間: 2019-3-6 09:21

回覆 4# raydan


    咁啱今日有特價買左DOS2, 第一代都買埋
作者: getterwing    時間: 2019-3-6 09:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkjake    時間: 2019-3-6 15:33

本帖最後由 hkjake 於 2019-3-6 15:39 編輯

DOS1 steam特價買左冇玩
DOS2 得33%off左右冇買,等極都冇50% OFF
作者: kadon    時間: 2019-3-6 18:54

DOS2 之前買咗無玩過
作者: AMDEX    時間: 2019-3-7 07:52

回覆 7# hkjake


    第一代都未玩, 都係算把啦.

我連埋一代一齊買, 加埋DLC, 個折扣都唔只50%了..
作者: AMDEX    時間: 2019-3-7 07:53

回覆 8# kadon


    遲D你有時間米可以玩,
我都有好多GAMES 未玩
作者: shadownk    時間: 2019-3-7 11:31

玩過DOS2,都幾要花時間研究個系統,一開始靠自己,玩到一pat屎咁
最後要抄人地d Build同打法先爆倒
作者: AMDEX    時間: 2019-3-7 17:39

回覆 11# shadownk


    請問, 我應該玩終極版, 定係玩初版

佢地有咩分別?
作者: fallout8    時間: 2019-3-8 17:25

DOS2玩到中間放棄左,個armour系統太反智,最強build竟然係四個弓箭手
作者: shadownk    時間: 2019-3-9 19:38

回覆  shadownk


    請問, 我應該玩終極版, 定係玩初版

佢地有咩分別? ...
AMDEX 發表於 2019-3-7 17:39

新玩就一定係玩終極版,
你當係加強版, improve 左好多野, 加左content等等
作者: AMDEX    時間: 2019-3-10 09:38

回覆 14# shadownk


    謝C兄, 我現在玩一代中, 進度超慢, 玩完再睇下點.
作者: pop3    時間: 2019-3-14 10:54

DOS2 係頂級rpg 之一
作者: googleli    時間: 2019-3-14 11:26

Planescape Torment 續集都唔錯





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2