Board logo

標題: [電腦遊戲] 有幾多版友仲有打 Age of Empires II: The Forgotten ( STEAM ) [打印本頁]

作者: 黑道明    時間: 2018-8-3 01:06     標題: 有幾多版友仲有打 Age of Empires II: The Forgotten ( STEAM )

人多的話~~
事隔十年~
可能會重新搞返 EPC GAME ZONE 排名賽

暫時冇規則
求大神提供 無海綠亞 地圖
作者: ki225    時間: 2018-8-3 11:39

講起慚愧, 我玩緊開心版(非steam,可連線), 版本號係5.0.1
[如果違反版規,煩請del回覆, 謝謝]
作者: yipchan886    時間: 2018-8-3 15:38

間中有開黎打 冇野做燒時間一沈
C&C都有打

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: C9_1    時間: 2018-8-3 16:13

講起慚愧, 我玩緊開心版(非steam,可連線), 版本號係5.0.1
[如果違反版規,煩請del回覆, 謝謝] ...
ki225 發表於 2018-8-3 11:39



    之前STREAM有特價,幾十蚊就買到
作者: 黑道明    時間: 2018-8-4 20:02

AOFE係起步~~~
呢隻都冇人打的話.....都唔知咩GAME可以搞類似既野~~
作者: hkjake    時間: 2018-8-5 21:32

買左,......但電腦都打不過
作者: 黑道明    時間: 2018-8-5 21:49

買左,......但電腦都打不過
hkjake 發表於 2018-8-5 21:32



    依家個電腦是很勁的吧
作者: ZEHK    時間: 2018-8-6 01:52

回覆 3# yipchan886


    Command and Conquer 3 Kane's Wrath
我都有玩~ 一齊玩下 得閒~
作者: Bennett    時間: 2018-8-6 12:20

人多的話~~
事隔十年~
可能會重新搞返 EPC GAME ZONE 排名賽

暫時冇規則
求大神提供 無海綠亞 地圖: ...
黑道明 發表於 2018-8-3 01:06


STEAM 仲多唔多人玩?
知唔知大概線上人數?
作者: 黑道明    時間: 2018-8-6 12:37

STEAM 仲多唔多人玩?
知唔知大概線上人數?
Bennett 發表於 2018-8-6 12:20



    人數唔知~~24小時有人打緊
作者: Mer    時間: 2018-8-11 18:46

家陣得閒先玩,直接開死鬥玩,懶得升級
作者: 小子    時間: 2018-8-12 17:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 黑道明    時間: 2018-8-13 01:01

事隔十日~~
引到十個傻佬出黎~~
好啦~諗諗佢點搞先~
作者: ~chimagun~    時間: 2018-8-14 19:10

搞丫搞丫, 反正呢期無乜game玩haha





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2