作者: 黑道明 時間: 2018-8-3 01:06 標題: 有幾多版友仲有打 Age of Empires II: The Forgotten ( STEAM )
人多的話~~
事隔十年~
可能會重新搞返 EPC GAME ZONE 排名賽
暫時冇規則
求大神提供 無海綠亞 地圖
作者: ki225 時間: 2018-8-3 11:39
講起慚愧, 我玩緊開心版(非steam,可連線), 版本號係5.0.1
[如果違反版規,煩請del回覆, 謝謝]
作者: yipchan886 時間: 2018-8-3 15:38
間中有開黎打 冇野做燒時間一沈
C&C都有打
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: C9_1 時間: 2018-8-3 16:13
之前STREAM有特價,幾十蚊就買到
作者: 黑道明 時間: 2018-8-4 20:02
AOFE係起步~~~
呢隻都冇人打的話.....都唔知咩GAME可以搞類似既野~~
作者: hkjake 時間: 2018-8-5 21:32
買左,......但電腦都打不過
作者: 黑道明 時間: 2018-8-5 21:49
依家個電腦是很勁的吧
作者: ZEHK 時間: 2018-8-6 01:52
回覆 3# yipchan886
Command and Conquer 3 Kane's Wrath
我都有玩~ 一齊玩下 得閒~
作者: Bennett 時間: 2018-8-6 12:20
STEAM 仲多唔多人玩?
知唔知大概線上人數?
作者: 黑道明 時間: 2018-8-6 12:37
人數唔知~~24小時有人打緊
作者: Mer 時間: 2018-8-11 18:46
家陣得閒先玩,直接開死鬥玩,懶得升級
作者: 小子 時間: 2018-8-12 17:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 黑道明 時間: 2018-8-13 01:01
事隔十日~~
引到十個傻佬出黎~~
好啦~諗諗佢點搞先~
作者: ~chimagun~ 時間: 2018-8-14 19:10
搞丫搞丫, 反正呢期無乜game玩haha

