作者: jjmouse 時間: 2017-9-18 11:51 標題: Divinity: Original Sin 2 [ 集中討論 ] 喜歡RPG 的朋友不可以錯過
本帖最後由 黑道明 於 2017-9-28 11:18 編輯
初初以為TURN BASE 會好悶, 完來唔係, 呢兩日玩到停唔到手,
1)畫面好靚
2)故事任你選擇
3)戰鬥地型效果十分正
頭三個鐘GAMEPLAY
https://www.youtube.com/watch?v=2vZb5oQH7gc
作者: Wing6456 時間: 2017-9-20 15:56
玩過第一集, 的確幾好玩, 之但係好晒時間, 等特價再買
作者: Prorock 時間: 2017-9-21 17:54
唔用漢化真係好難明啲英文
作者: takayo72 時間: 2017-9-21 18:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lovecloud 時間: 2017-9-23 22:02
呢類GAME....十分耐玩....你會再無時間玩其他鳥...因為我有買到...死未?
作者: takayo72 時間: 2017-9-24 08:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: _INDEX 時間: 2017-9-24 11:56
想試下玩 但依家仲玩緊隻巫師三 冇時間玩其他
via HKEPC Reader for Android
作者: Ronarch 時間: 2017-9-24 15:05
呢啲就係學多啲英文架好機會,好方法
讀中學果時靠fallout 1,2,令英文好唔少
因為你有興趣就會查字典,而且有唔明架字你唔搞清楚,你根本唔知個劇情講咩或者點做任務
依家玩呢隻dos2,都一定會開住個yahoo 字典有字唔識就查,呢啲game買少見少要好好珍惜
作者: Ronarch 時間: 2017-9-24 15:11
btw講返隻game,
因為我好少翻玩rpg,所以一黎就揀tactician mode黎玩
二十個鐘度都仲係開頭個島度(近尾聲),真係場場硬仗
由第一場殺果幾隻龜開始已經好難打,真係痴線
不過亦因為咁,好有滿足感
作者: bobocar 時間: 2017-9-25 02:08
太多 game 玩唔切...唔玩呢隻 !!!!!
作者: raydan 時間: 2017-9-25 10:20
隻game文字內容18+
作者: jjmouse 時間: 2017-9-25 10:27
呢期都係玩呢隻同PUBG...呢隻DIVINITY 開MAX 畫面真係好正...D樹呀, 場景真係正死
1:55:00 開始睇, 有SPOILER..
https://www.youtube.com/watch?v=-5IlTKL9SlM
作者: shinecll 時間: 2017-9-27 17:52
Me too!
我隻Witcher 3主線唔知幾時先完到
兩個expansion未開始
作者: lionfish 時間: 2017-9-27 19:21
啲評分:
[attach]2014111[/attach]
作者: takayo72 時間: 2017-9-28 05:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ronarch 時間: 2017-10-1 11:49
回覆 15# takayo72
入啦,包你唔會後悔
老實講,巫師係正,但3 同1,2集關聯好多
我買左3,但無玩過1,2
玩果時好難投入落去個故事度
好似連主角架好多前塵往事都唔知頭唔知路咁
但dos2就無呢個問題
同埋巫師係動作為主,講求操作技術
dos2 純講求戰術,故事導向
好唔同
作者: takayo72 時間: 2017-10-4 09:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 二師兄 時間: 2017-10-4 10:52
玩 3dm版D 字多到嘔
, 都廢時睇作者: takayo72 時間: 2017-10-4 11:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bibilubi 時間: 2017-10-4 16:44
回復 二師兄
玩rpg了去就係中意呢樣嘢
可能action rpg適合師兄玩多啲
via HKEPC Reader for Android ...
takayo72 發表於 2017-10-4 11:29
唔同選擇 影響劇情先係重點
via HKEPC Reader for Android
作者: raydan 時間: 2017-10-4 21:44
本帖最後由 raydan 於 2017-10-4 21:46 編輯
同伴選精靈,歌女,不死人. 不死人開鎖唔洗開鎖器, 鯊魚傳到地面可以秒殺, 同伴有啪啪啪劇情(不過只有一片黑幕), 幫歌女殺醫生有無限唱歌, 仲有好多好多
玩左 9x 小時剛剛爆機 normal mode 都未係 100%支線全破, 而且全程語音絕對值得玩
想玩中文,巴哈有
作者: takayo72 時間: 2017-10-5 06:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: maryme 時間: 2017-10-5 11:01
好似唔錯,但駛唔駛玩返之前個幾集?要知道劇情。
作者: takayo72 時間: 2017-10-5 11:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: maryme 時間: 2017-10-5 12:20
有玩嘅師兄,你哋用keyboard,mouse定 gamepad ?
steam 寫住full game controller support的。咁我理解應該 ...
takayo72 發表於 2017-10-5 11:47
回合制,似乎mouse方便d
作者: Ronarch 時間: 2017-10-5 12:50
回覆 23# maryme
只有世界觀有關聯
主線故事情節,角色故事完全無影響
作者: Ronarch 時間: 2017-10-5 12:51
有玩嘅師兄,你哋用keyboard,mouse定 gamepad ?
steam 寫住full game controller support的。咁我理解應該 ...
takayo72 發表於 2017-10-5 11:47
support,但一定kb mouse方便好多,好多hotkey可以用
作者: takayo72 時間: 2017-10-5 13:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ronarch 時間: 2017-10-5 15:16
multiplayer coop 嘅玩法係玩有別於solo嘅quests , 定係都係solo條story line, 只不過係一齊幾個玩instead ...
takayo72 發表於 2017-10-5 13:26
coop係同single player玩法一樣,故事一樣
single時一個人控晒成個party
coop由host安排邊個玩家控邊個角色
作者: takayo72 時間: 2017-10-5 15:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ronarch 時間: 2017-10-5 16:17
回覆 30# takayo72
你用唔同角色玩,或者同npc interact時選唔同架答覆,成隻game架發展會差好遠
同一個npc對唔同架角色會有唔同架對話
其實我都同你一樣覺得rpg玩過一次唔會玩第二次
所以揀難度高架tactician mode
依家玩左>100hrs 仲係act2 (total 好似有4個act,未玩到,亦唔鍾意上網睇spoiler,所以唔知)
只可以話呢隻game架重玩性係rpg黎講絕對係最top
作者: raydan 時間: 2017-10-5 19:31
第一次玩開tactician mode玩到5lv, 連undead 點補血都唔知,結果重開玩經典mode
作者: takayo72 時間: 2017-10-5 21:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raydan 時間: 2017-10-5 21:59
因為tactician mode唔可以轉經典mode, 打唔過為有重開
作者: lovecancook 時間: 2017-10-6 03:33
undead要用毒來補血,如用藥酒係會扣血,所以undead同活人放同一team會比較煩,同埋呢隻game真係唔易玩,解謎成份好重
作者: Ronarch 時間: 2017-10-6 12:04
本帖最後由 Ronarch 於 2017-10-8 22:18 編輯
重覆
作者: Ronarch 時間: 2017-10-6 12:04
其實比起d經典RPG,例如fallout 1,2,baldur's gate,呢隻已經容易好多 (解謎部分)
但依家好多人玩慣左操作,動作主導架RPG,好似fallout 3,成個objective radar指到明你要去exactly邊個位攞d咩,殺d咩咁
完全唔洗用腦咁濟 (當然我亦理解有人prefer咁樣)

