Board logo

標題: [街機遊戲] 尋日貪平買左隻Bloodborne [打印本頁]

作者: wingkps2    時間: 2017-3-16 11:56     標題: 尋日貪平買左隻Bloodborne

玩落真係好難玩.
死左差唔多要重頭黎過.可能真係老了.
手腳真係好慢.
作者: yelosuga    時間: 2017-3-16 14:44

唔關你事既
呢個系列出名難度高

但唔睇攻略玩真係慘過返工...
作者: wingkps2    時間: 2017-3-16 15:06

回覆 2# yelosuga


   打又唔係好難打.係D血一中就好快即死.之後又重新好早前一段再黎.
我依家真係冇咁好精力了.
作者: yelosuga    時間: 2017-3-16 15:25

"逃避可恥但有用"
係玩呢隻game既成功之道

通左關先, 唔好見野就殺因為太易釘蓋, 求其搵兩隻路人甲乙已經可以KO你
訓練耐性呢隻game一流
作者: wingkps2    時間: 2017-3-16 15:45

回覆 4# yelosuga


  我重未打第一個大佬..不過前面D卒我就一個不留
跟手俾個磚頭佬卜死.
已死有十幾次了.....重未過到第一個狼大佬.好痛苦
作者: yelosuga    時間: 2017-3-16 16:06

回覆  yelosuga


  我重未打第一個大佬..不過前面D卒我就一個不留
跟手俾個磚頭佬卜死.
已死有十幾次 ...
wingkps2 發表於 2017-3-16 15:45

隻game死一次代價太大
首先要戒"勇武", 只有單對單有把握時至好郁手

所以唔好執著隻隻清, 通左開墓地shortcut先
隻game流程成日會番轉頭, 以後你大把機會返黎殺D卒... 反正好多雜卒殺極都會再出現番
就算想升呢都唔好搵開頭堆卒仔打, 打完第一個大佬, 條橋盞燈一出黎就可以慢慢擦EXP, 唔夠打可即刻閃返去補奶

有冇睇住攻略打?
作者: wingkps2    時間: 2017-3-16 16:12

回覆 6# yelosuga


我冇睇住攻略打架.我慣左一定要清晒D卒先安樂..係一時補血唔夠快就被KO.
同埋我諗住打多D卒.可升LV.
不過我係D死拚手法...唔太知係唔係有得升LV   
作者: yelosuga    時間: 2017-3-16 16:34

本帖最後由 yelosuga 於 2017-3-16 16:35 編輯
回覆  yelosuga


我冇睇住攻略打架.我慣左一定要清晒D卒先安樂..係一時補血唔夠快就被KO.
同埋我諗住打多 ...
wingkps2 發表於 2017-3-16 16:12


無雙打法留返二周目可能得
你咁堅持法有排過唔到關... 我開頭同你一樣唔信邪架最後都要
拿拿聲打完第一個大佬至去橋位慢慢升啦

殺卒唔代表成功, 殺完有命返去換EXP先至算係... 慢慢參透下
作者: wingkps2    時間: 2017-3-16 17:00

回覆 8# yelosuga


    睇黎我真係要慢慢砌先得
作者: yelosuga    時間: 2017-3-16 17:26

回覆  yelosuga


    睇黎我真係要慢慢砌先得
wingkps2 發表於 2017-3-16 17:00

又或者咁講, 要擦EXP都一定搵個位近盞燈既, 方便隨時走佬換EXP
離盞燈愈近愈理想
所以過關後返大佬位附近擦, 穩陣過你邊開新路邊擦
作者: ss310251    時間: 2017-3-16 18:51

我一開始係打short cut旁2隻肥仔刷經同血瓶。
學識「槍反」好有用。
比人打傷,短時間內打翻人可以回翻血,不過量力而為,唔好貪心。
最後,獵人永不孤單。(特別打某D boss)
作者: wingkps2    時間: 2017-3-16 18:59

回覆 11# ss310251

我網上睇到人地用槍射左一野.把刀可拮入去.吸下血咁.
我未試過得..
作者: ss310251    時間: 2017-3-16 23:06

回覆 12# wingkps2

要睇啱時機先得,要係佢就攻擊到你前一刻射中。
試多幾次慢慢會得。
叫做bloodborne特色玩法,識用之後打人型怪/boss會易好多。
作者: uberr2000    時間: 2017-3-17 11:26

同一系列呢隻最易
作者: rabbit82047    時間: 2017-3-17 13:58

本帖最後由 rabbit82047 於 2017-3-17 14:01 編輯

可能你未玩過 Souls 系列作品, 出名難玩
正確 d 講係對玩家好嚴厲, 唔容許任何輕敵行為

未買Bloodborne, 但 bloodborne 好似無盾, 唔知會唔會難過 dark souls ...
玩 Dark souls 自己有事無事都會舉起個盾
作者: zerocool    時間: 2017-3-17 22:17

第二 boss 神父, 比第一 boss 仲要難幾倍
作者: wingkps2    時間: 2017-3-18 00:34

幾位C兄..我差不多要放棄了.
作者: 二師兄    時間: 2017-3-18 00:54

回覆 17# wingkps2


    叫召喚law
作者: KYWERO    時間: 2017-3-18 01:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kadon    時間: 2017-3-18 01:05

升下LV先會易啲
作者: 殘雲    時間: 2017-3-18 09:52

如果覺得仁王易玩, 玩呢隻有冇問題?
作者: wingkps2    時間: 2017-3-18 09:55

回覆 18# 二師兄


   點樣召喚?不過有人同我玩都怕累人累物,.
作者: wingkps2    時間: 2017-3-18 09:56

回覆 20# kadon


  我冇睇攻略..點樣先可以升LV
作者: kadon    時間: 2017-3-18 12:31

回覆  kadon


  我冇睇攻略..點樣先可以升LV
wingkps2 發表於 2017-3-18 09:56



    重複殺怪 返去搵開始個女人升LV
作者: wingkps2    時間: 2017-3-18 12:32

回覆 24# kadon


   哦....明白..咁就易..咁樣啱我性格多D
作者: rok3171    時間: 2017-3-18 15:56

畢邦算係DARK SOUL 簡易版啦
作者: ss310251    時間: 2017-3-18 20:23

本帖最後由 ss310251 於 2017-3-18 20:28 編輯
回覆  二師兄


   點樣召喚?不過有人同我玩都怕累人累物,.
wingkps2 發表於 2017-3-18 09:55


用召喚鐘(每次要用一點靈視)。
有興趣既話一齊打下?
作者: ss310251    時間: 2017-3-18 20:28

如果覺得仁王易玩, 玩呢隻有冇問題?
殘雲 發表於 2017-3-18 09:52


玩法有D唔同,我一開始用BB既打法打仁王都奶曬野。
接受到仁王一開始比小怪摸下都死,應該冇咩理由接受唔到BB。
作者: teddy22098    時間: 2017-3-20 23:41

https://www.youtube.com/watch?v= ... M1AnpKkvtASULL8Y2ps

希望幫到你~~之前和你一樣~~現在好好玩~~
你唔睇~~有D位根本唔知~同錯過好多野~~~
作者: wingkps2    時間: 2017-3-21 14:15

多謝大家回覆...我放低左幾日.今晚又再試下..原來強化道具要返屋仔架.
我重以為好似冇雙咁.殺得愈多就會愈勁添.
作者: charcsc2000    時間: 2017-3-22 11:51

希望幫到你~~之前和你一樣~~現在好好玩~~
你唔睇~~有D位根本唔知~同錯過好多野~~~ ...
teddy22098 發表於 2017-3-20 23:41


thx, 個youtube好有用....
作者: louis326    時間: 2017-3-30 00:19

係神父卡住左去到獸化階段好難打
作者: wingkps2    時間: 2017-3-31 17:41

我重未過到第一隻狼個日玩到掉手掣...
作者: tsubasa22    時間: 2017-3-31 18:02

打機真係唔好貪平,正價應該易玩好多
作者: oliverkof    時間: 2017-3-31 18:32

打機真係唔好貪平,正價應該易玩好多
tsubasa22 發表於 31/3/2017 06:02 PM


師兄真幽默!
作者: wingkps2    時間: 2017-3-31 22:01

我開始發覺隻GAME唔係一忙打大佬.而係打多D卒升LV先.
作者: ss310251    時間: 2017-3-31 22:26

係神父卡住左去到獸化階段好難打
louis326 發表於 2017-3-30 00:19


第三階段我用燃燒彈打...
變身時應該可以食到2粒。
睇時機整多粒佢食/片幾刀,就搞掂。
反而我一開始玩,聖職員難打啲。
作者: KYWERO    時間: 2017-3-31 22:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingkps2    時間: 2017-3-31 23:29

回覆 37# ss310251


    D升級血石好小啊.
作者: ss310251    時間: 2017-4-1 23:13

回覆  ss310251


    D升級血石好小啊.
wingkps2 發表於 2017-3-31 23:29


照道理應該夠用,只要唔係件件都升。
開頭係冇咁多。
作者: wingkps2    時間: 2017-4-1 23:22

回覆 40# ss310251


    我依家只係升左一次.手頭上就重有一粒..
依家試下係咁升體力值個D.希望得..不過我諗要半個月先得.
因我唔係成日玩個隻.
作者: kadon    時間: 2017-4-2 00:48

隻GAME 出左咁耐, 仲有人打更. 不過我鐘意佢DARK SOULS 系列多D
KYWERO 發表於 2017-3-31 22:49



    DS3出咗最後DLC
作者: KYWERO    時間: 2017-4-2 00:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ss310251    時間: 2017-4-2 01:22

回覆  ss310251


    我依家只係升左一次.手頭上就重有一粒..
依家試下係咁升體力值個D.希望得..不過我諗 ...
wingkps2 發表於 2017-4-1 23:22


??
你講緊換「錢」既XX冷血,定強化武器既血石碎片?
作者: ss310251    時間: 2017-4-2 01:25

回覆 41# wingkps2

血量一般都會升下,但唔會升太多,同埋個人唔建議早升。
氣力就升左都冇咩用。
第一次玩一般建議主升力量或技巧,
我玩槍反爆擊所以升技巧(+攻擊力,++爆擊)。唔玩槍反既,升力量(++攻擊力)都係一個好選擇。
血質流太高級,+槍攻用,我都唔多識玩。
秘法後期先有用,到時想玩魔法先升到唔遲。(通常配技巧升)

加油~ XD
召人會易玩好多,不過要有「靈視」。(用道具,見到boss,打死boss,去到某啲地圖會有。)
作者: wingkps2    時間: 2017-4-2 09:54

回覆 44# ss310251


  可能我重唔太識分..個D血石同血之輪迴就用黎升級把刀同把槍.
我只係夠升左把刀一次.升一次要用5粒.係唔係咁?
個D血輪迴..就可單獨升體力同耐力個D.
但要升刀同槍就要血之輪迴加血石..係唔係咁?
同埋我技術太屎..唔想搵人幫手..會拖累人,咁就唔好喇.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2