Board logo

標題: War Thunder 討論區 (戰爭雷霆) [追加官方1.39消息] [打印本頁]

作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-9 22:16     標題: War Thunder 討論區 (戰爭雷霆) [追加官方1.39消息]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dellasus    時間: 2013-8-10 11:36

係個launcher封面有兩架有afterburner o既機
係咪真架?(睇緊changelog)

10.0係咪應該會有F-22 ...
vcfirstben_II 發表於 2013-8-10 00:16



    wop 係15周年慶都送咗架雙翼afterburner 戰機
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-12 13:28

本帖最後由 Amuro0079 於 2013-8-12 13:37 編輯
係個launcher封面有兩架有afterburner o既機
係咪真架?(睇緊changelog)

10.0係咪應該會有F-22 ...
vcfirstben_II 發表於 2013-8-9 22:16

MiG-15 /Bis and F-86A-5 Sabre?

I bought the Vampire jet and it was really great the first day, and then they released a patch to make it fly like shit.  

I really like the F9F Panther is though.  In my initial test,  I managed to shoot down a Vampire, a MiG-9,  and then a MiG-15 attempted a head-on with me and was shredded to bits by my 4x 20mm cannons.
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-12 15:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-12 21:55

WT我仲有好多野都未識
4x20mm點樣黎?我見D人把2x/4x??mm掃射真係好正 ...
vcfirstben_II 發表於 2013-8-12 15:33
WT我仲有好多野都未識

師兄你係War Thunder個AC名是什麼?
我同你一齊組隊
4x20mm點樣黎?

即係4門20mm機炮

我見D人把2x/4x??mm掃射真係好正

要睇用什麼子彈的
我就用開隱形子彈的,不過要有一定射擊技術
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-12 21:58

German 4x 30mm
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-12 22:10

本帖最後由 HBV_hongkong 於 2013-8-12 22:12 編輯
German 4x 30mm
Amuro0079 發表於 2013-8-12 21:58


Me262 A-1a?
要德軍LV20先玩到........

話說Amuro0079兄你覺得在機動性方面F8F還是A6M5 KO強?
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-12 23:53

Me262 A-1a?
要德軍LV20先玩到........

話說Amuro0079兄你覺得在機動性方面F8F還是A6M5  ...
HBV_hongkong 發表於 2013-8-12 22:10

F8F.  
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-13 00:05

F8F.
Amuro0079 發表於 2013-8-12 23:53


原來如此
睇來我要優先升美軍LV先得
還有2級先到LV15玩6門12.7mm重機鎗版本F8F,LV16至有4門20mm機炮版本F8F
有排升美軍LV了
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-13 00:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-13 00:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-13 00:28

我升LV升得好慢
vcfirstben_II 發表於 2013-8-13 00:20


用LV0~1既機升LV的確會較慢
還有我找到你了(美軍LV3)
你去找Darkzero(Amuro0079兄)吧,佢會幫助你的
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-13 00:36

我升LV升得好慢
我好想裝rocket/bomb
vcfirstben_II 發表於 2013-8-13 00:20


LV6咪有F6F裝到rocket/bomb囉
不過會減慢部飛機既加速及最高速度之餘還會變得笨重
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-13 01:59

[attach]1567536[/attach]
F9F Panther

作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-13 11:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-13 11:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-13 12:15

本帖最後由 Amuro0079 於 2013-8-13 12:16 編輯
我係research果到睇,升級樹最快買到afterburner jet係呢隻
我應唔應該隻中買果行嘅戰機?

(由 HKEPC Andro ...
vcfirstben_II 發表於 2013-8-13 11:32

買Navy fighters line for the F9F.  You need to also buy the army fighters line to get to the F-80C  and the F-86 Sabre.

The problem with jets is that there aren't many players playing at the moment due to high repair cost, so wait times will be longer and you will stuck with 8 vs 8 or 10 vs 10 matches most of the time.

If you want to level fast you need to buy premium, and use premium aircraft.  Without premium you will hit a stumbling block at around Rank 8 (nation airforce rank).
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-13 19:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-13 21:09

點樣搵佢?(唔係EPC)
vcfirstben_II 發表於 2013-8-13 19:42


在這裡搵Darkzero(最高LV果位)

作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-13 21:12

如果有rocket我攻ground vehicles效率高好多

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
vcfirstben_II 發表於 2013-8-13 11:33


用rocket最多只可以打到坦克車而已
打船,(保女)的話射8支都未得
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-13 23:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-14 01:03

本帖最後由 HBV_hongkong 於 2013-8-14 01:07 編輯
咁唯有專攻番空戰

降落左等repair又要比人射,TMD
今日有場仲唔小心射爆隊友架機扣我$1600:cha ...
vcfirstben_II 發表於 2013-8-13 23:26

咁唯有專攻番空戰

其實自1.29版本之後已經好少人用中~大型轟炸機了
因為實在有太多37~45mm機炮既單引擎戰鬥機了
而且又少人幫拖保護轟炸機
所以我都用戰爆居多
[降落左等repair又要比人射,TMD

有敵機係機場5KM內而且無己方保護的話千萬唔好降落repair
而且機場上有高空轟炸機的話就更加要急急腳走佬
唔係又俾人炸死了   
今日有場仲唔小心射爆隊友架機扣我$1600

所以有2部自己友機打一部敵機時我會走開俾佢地打
否則好容易炒埋一碟
(先頭都同Amuro0079兄炒埋一碟來,sorry Amuro0079兄我先頭轉向果陣睇唔到你)
留意左下角既Darkzero兄

作者: Amuro0079    時間: 2013-8-14 13:50

回復 22# HBV_hongkong
Repair完, press and hold "J" key可轉機 or 避免跑道比人射.  
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-14 14:19

回復 23# Amuro0079


咁又係
講開起飛Amuro0079兄你覺唔覺得Typhoon既加速慢慢吞到
要至少30秒先起到飛
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-14 15:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-14 18:53

回復  Amuro0079


咁又係
講開起飛Amuro0079兄你覺唔覺得Typhoon既加速慢慢吞到
要至少30秒 ...
HBV_hongkong 發表於 2013-8-14 14:19


Yes, LOL.
作者: kazami.akito    時間: 2013-8-14 20:10

其實自1.29版本之後已經好少人用中~大型轟炸機了
因為實在有太多37~45mm機炮既單引擎戰鬥機了
而 ...
HBV_hongkong 發表於 2013-8-14 01:03

arcade battle毒有生態......
唔要小學雞隊友,唔要孤獨無護航bomber,唔要無視機體結構既失常飛行,唔要37/45砲橫行戰場......
想要平均每場有過萬收益.
過來玩HB啦!
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-14 22:28

得閒land下takeoff下 chok多D經
但真係好危

我真係冇呢個諗法  ...
vcfirstben_II 發表於 2013-8-14 15:05


降落機場有經驗值之不過無$呢
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-14 22:45

arcade battle毒有生態......
唔要小學雞隊友,唔要孤獨無護航bomber,唔要無視機體結構既失常飛行 ...
kazami.akito 發表於 2013-8-14 20:10


其實我係好喜歡用37mm,45mm,50mm機炮的
因為鍾意有一種[一擊必殺]既火力
特別係yak-9T,9k,9P及P63系列等飛機(P39就麻麻地)
想要平均每場有過萬收益

其實

其實我都玩過歴史模式的
只不過控制架飛機得不好會扣$
而且更試過扣到-$50000 tim
又只可以用一架飛機,死咗又無得用第2架機打過
無子彈,炸彈,火箭果陣又只可以去空母,機場補給...........
作者: kazami.akito    時間: 2013-8-14 23:10

其實我係好喜歡用37mm,45mm,50mm機炮的
因為鍾意有一種[一擊必殺]既火力
特別係yak-9T ...
HBV_hongkong 發表於 2013-8-14 22:45

用Over Power既屈機兵器換來的不是成就感......
premium acc打翻來算o羊?
5分鐘前的一場玩bomber.


HB/FRB就算無premium,用架tier6~8左右既機,1殺/0殺數個ground TGT destroy輸左完場,都可以平均過萬收入.
比著有實力+運氣,一場4~5kill,10萬大元袋袋平安.

飛機點樣控制唔好都唔會扣錢呀?
你所面對既困難對手都同樣面對,遊戲係非常公平.
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-15 01:04

用Over Power既屈機兵器換來的不是成就感......
premium acc打翻來算o羊?
5分鐘前的一場 ...
kazami.akito 發表於 2013-8-14 23:10
5分鐘前的一場玩bomber.


HB/FRB就算無premium,用架tier6~8左右既機,1殺/0殺數個ground TGT destroy輸左完場,都可以平均過萬收入.
比著有實力+運氣,一場4~5kill,10萬大元袋袋平安.

咁好啦
我明天再試下去玩歴史模式吧
飛機點樣控制唔好都唔會扣錢呀?

的確係扣錢來(好似在1.27~29版時)
我當時用N1K2-ja但係俾1架P-51d咬住個尾
我之後就不斷轉向回避(最後當然俾人打瓜吧..........)
後來好似話幫助控制扣了我大約$28000
飛機又$23000
所以後來我再無打歴史模式了
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-15 01:08

I only tried HB twice in 1.31.  Once with a Yak-9P, won a head-on against a Bf109 G-10, then got boom & zoomed by a Dora.  5 minutes, 1 kill, 15k lions, however the wait was much longer than arcade, so in the end, lions per hour is about the same as arcade.  Second time, the enemy team quit at the beginning because my team had 5 MiG-15's,  0 lions, 720 XP for take off.   8+ minute wait and that was it.
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-15 01:08

回復 30# kazami.akito

係喎,話說kazami.akito兄你用什麼控制器來揸飛機呢?
(我用無線鍵盤、滑鼠+WIFI上網)
作者: kazami.akito    時間: 2013-8-15 01:34

咁好啦
我明天再試下去玩歴史模式吧
的確係扣錢來(好似在1.27~29版時)
我當時用N1K2-ja但係俾1架P ...
HBV_hongkong 發表於 2013-8-15 01:04

1.33 之後飛機既營運成本低左好多.
唔過10級以上,基本係遊戲中有D作為先被擊落都有錢剩.
10級以上13以下稍微有D助攻,擊毀幾個地面目標都可以話肯定回倒本.

歷史真係要有D teamwork,就算無開mic同人溝通,都盡可能group埋一齊編隊飛行.
玩開歷史你會見倒bomber有難,係5~8km內fighter見到9成都會過來救.
或者見倒D full ace機組gunner既B-17掉翻轉掩護D逃命沖埋來避難既fighter.
作者: tsangabc    時間: 2013-8-15 01:48

好似有中文??~.~
岩岩加入
Id:tsangabc
作者: kazami.akito    時間: 2013-8-15 02:06

回復  kazami.akito
係喎,話說kazami.akito兄你用什麼控制器來揸飛機呢?
(我用無線鍵盤、滑鼠+WIFI上 ...
HBV_hongkong 發表於 2013-8-15 01:08

就算你用notebook最好都插翻lan線來玩......WiFi 既 packet loss好大,有追緊敵機,見到距上下左右2~3米咁teleport,有可能係lag,都好大機會係packet loss.
BTW,我玩WT既裝備:
Mouse : G700s
KB : Gigabyte Aivia osmium
Stick : Saitek X52
Head tracker : Track IR5
係玩FRB先回拿stick同tracker出來,平時就算HB都係係Mouse KB.

另外,如果你有兩個mon可以用browser入呢的IP: 127.0.0.1:8111 ,係第二個mon睇翻即時既minimap.
[attach]1568372[/attach]
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-15 08:37

本帖最後由 HBV_hongkong 於 2013-8-15 08:43 編輯
就算你用notebook最好都插翻lan線來玩......WiFi 既 packet loss好大,有追緊敵機,見到距上下左右2~3米咁te ...
kazami.akito 發表於 2013-8-15 02:06

我想問kazami.akito兄你請問Saitek X52同埋Track IR5係邊度有得買及大約要幾多$$,WIN XP用到嗎?
因為我想這樣控制架飛機(在下日本飛機迷)
http://youtu.be/4xRjwgXvC0g?t=4m19s
http://youtu.be/4xRjwgXvC0g?t=7m21s
還有的係請問HK裡有冇得買有脚舵的飛行控制器嗎?
另外,如果你有兩個mon可以用browser入呢的IP: 127.0.0.1:8111 ,係第二個mon睇翻即時既minimap.

我間房無空間再放多隻mon啊..........
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-15 11:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-15 11:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-15 11:56

回復 1# vcfirstben_II

Are you going to start an epc squadron?  The cost is 2500 Gold Eagles.  
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-15 12:02

本帖最後由 Amuro0079 於 2013-8-15 12:12 編輯
點樣check fuel stat ...
vcfirstben_II 發表於 2013-8-15 11:35

Options -> Interface - Show fuel for arcade or something like that
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-15 12:11

本帖最後由 Amuro0079 於 2013-8-15 12:16 編輯
AM我一場都接近10000XP la
近排升到LV5楂P40E好爽
HB我冇咁高技術唔玩
點樣check fuel stat ...
vcfirstben_II 發表於 2013-8-15 11:35


I don't like HB either.  The pace is too slow.  Take off, 5 minutes to climb to altitude, another 10 minutes to reach objective, go back to base every time you want to reload.  It's also very easy to break your plane in a sharp bank or dive if you don't watch your speed.  Also, I heard that nobody turn fights (my preferred fighting style) in HB, it's all BnZ.  Maybe one game per day is OK, more than that is just too stressful.
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-15 13:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-15 13:15

No.
不過買gold幣要幾多HKD?

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
vcfirstben_II 發表於 2013-8-15 13:01


http://warthunder.com/en/store/balance/

One thing I really don't like about 1.33 is that you now have to grind XP and lions to upgrade your planes to pre-1.33 historical stats, or you pay Gold.  Money sinks everywhere.
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-15 13:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-15 21:42

我架P40E想裝rocket定唔知bomb就係唔夠XP( required 25000XP)
or cost 80 gold

(由 HKEPC Androi ...
vcfirstben_II 發表於 2013-8-15 13:49


打多5~6場左右應該有得裝炸彈掛架的

唔洗咁心急用gold$住既
係都留返來用係F6F度啦(萬能戰爆)
作者: KennyCKL1822    時間: 2013-8-16 01:24

果啲拽光彈、穿甲、破片、燃燒、試射、......既彈有咩分別
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-16 02:21

果啲拽光彈、穿甲、破片、燃燒、試射、......既彈有咩分別
KennyCKL1822 發表於 2013-8-16 01:24


以我所知拽光彈用來睇子彈彈道的
穿甲彈當然用來攻擊有裝甲既飛機啦~
(例如4發重型轟炸機好似:B-17系列,B-24及G5N深山和G8N1連山等)
破片好似係對人用的
燃燒彈打中油箱會箸火,有會時一發子彈就可以KO一架戰鬥機了
試射這個我唔清楚
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-16 02:23

回復 47# KennyCKL1822

還有順便報埋War Thunder個ID名啦
作者: KennyCKL1822    時間: 2013-8-16 11:11

以我所知拽光彈用來睇子彈彈道的
穿甲彈當然用來攻擊有裝甲既飛機啦~
(例如4發重型轟炸機好似:B-17系 ...
HBV_hongkong 發表於 2013-8-16 02:21


唔該晒
回復  KennyCKL1822

還有順便報埋War Thunder個ID名啦
HBV_hongkong 發表於 2013-8-16 02:23


之前咪同你玩過1場
3LV蘇聯
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-16 11:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-16 11:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-16 12:12

Steam version released:
http://store.steampowered.com/app/236390/
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-16 14:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: w223988    時間: 2013-8-16 15:02

你地多數一場打到幾多架?
作者: KennyCKL1822    時間: 2013-8-16 19:18

係同我報

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
vcfirstben_II 發表於 2013-8-16 11:32

唔明

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-16 19:23

我頂
我想經過Steam黎玩但可以用番我而家o既profile
點樣先可以唔洗重down,我係Steam到佢要我do ...
vcfirstben_II 發表於 2013-8-16 14:10

That is my post at the Steam forum.  
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-16 19:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-16 20:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-16 21:19

古里梧島
Steam add左你做fd
vcfirstben_II 發表於 2013-8-16 20:38

Added.
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-16 21:44

唔明

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
KennyCKL1822 發表於 2013-8-16 19:18


等我來幫你啦~

作者: KennyCKL1822    時間: 2013-8-17 00:00

留下你嘅ID

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
vcfirstben_II 發表於 2013-8-16 19:40

最近個腦實晒諗唔到野
不過要番兼職無咩時間玩

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: KennyCKL1822    時間: 2013-8-17 00:06

等我來幫你啦~
HBV_hongkong 發表於 2013-8-16 21:44

仲叫我報id

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-17 01:22

仲叫我報id

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
KennyCKL1822 發表於 2013-8-17 00:06


我以為你唔願報id嘛
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-17 01:29

回復 1# vcfirstben_II

話說先頭同我一齊玩果陣時點解咁勇一個人用部F2A沖過去同2部BF-109+1部IL-2單挑啊?
這明顯係自殺行為
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-17 12:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-18 16:26

第幾場?
我機就冇乜,技術又麻麻
通常我會用啲廢機去試下對方咩料
其實我好多時都係想沖去打Ground Vehi ...
vcfirstben_II 發表於 2013-8-17 12:05

我唔記得第幾場了
只係記得係有冰天雪地同埋你附近3 KM內都冇自己友
其實我好多時都係想沖去打Ground Vehicles

去打地面目標之最好去睇附近有沒有敵方戰鬥,攻擊機嘛
轟炸機就基本上可以無視
有場用錯日本空軍唔好介意

我反而喜歡有人用日本飛機
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-18 23:01

本帖最後由 HBV_hongkong 於 2013-8-18 23:02 編輯

先頭我走去打HB模式
估唔到用B-25J既重機鎗都可以擊落3架飛機先至到我瓜

第三架在死之前用自殺式攻擊撞斷我架機左翼,如果唔係我仲未死的

估唔到B-25J係HB模式都幾打得下的


作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-18 23:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-19 00:24

本帖最後由 HBV_hongkong 於 2013-8-19 10:24 編輯
我D機全部都唔打得
vcfirstben_II 發表於 2013-8-18 23:51

B-25J只係美軍LV7既飛機來
只要努力D打返4~5日應該vcfirstben_II兄你都升到美軍LV7吧
還有係我玩緊歴史模式
我估街機模式應該無乜機會只用B-25J既12.7MM防衛機鎗就可以一場殺到BF-109E,BF-109F及FW190-A各一部掛
之前既戰積



作者: lcska02nkc    時間: 2013-8-19 00:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-19 00:49

我得閒都係呢區開番個wot post先
lcska02nkc 發表於 2013-8-19 00:28


點解散熱K君你唔玩War Thunder啊?
唔通你既空戰技巧尤如比FW-190?
http://www.youtube.com/watch?v=-HnW861moHI
作者: lcska02nkc    時間: 2013-8-19 00:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-19 00:58

我係一個二戰坦合車長
lcska02nkc 發表於 2013-8-19 00:54

坦合車長?!
咩來架?
作者: lcska02nkc    時間: 2013-8-19 01:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-19 01:14

I am a player of world of tank
lcska02nkc 發表於 2013-8-19 01:01

只要用1個普通炸彈或火箭就已經可以簡單地炸瓜1架坦克了


作者: kazami.akito    時間: 2013-8-19 10:29

先頭我走去打HB模式
估唔到用B-25J既重機鎗都可以擊落3架飛機先至到我瓜
第三架在死之前用自殺式攻擊 ...
HBV_hongkong 發表於 2013-8-18 23:01

尤其係7級B-25J-1,分房仲著數.
除左37砲可以有明顯威脅外,運氣唔差,根本唔使怕D20mm砲戰機追蘿柚.
我gunner accuracy終於升爆,依加50+30skill,拿屁股同人單挑,贏面極大!
射低追尾fighter之後仲可以用all talk串翻距話:"Why chase me? Why chase me? WHY!?!?"
跟住就會睇倒有人爆粗......
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-19 10:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-19 10:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kazami.akito    時間: 2013-8-19 10:43

我有兩架PBY-5/a
有80/90%希望快啲chok XP
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
vcfirstben_II 發表於 2013-8-19 10:35

Catalina 花名係幼兒園屠夫,0.5既自衛機槍可輕易屠殺分房機制內任何追尾飛機.
將visibility,reload同accuracy升爆,再爬上7500m+用4x1000磅係arcade場炸人base好爽!
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-19 14:38

I am a player of world of tank
lcska02nkc 發表於 2013-8-19 01:01

War Thunder will have tanks soon™.
作者: lcska02nkc    時間: 2013-8-19 14:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-19 14:47

wargaming有幾個系列,wot,wowp同另一個唔記得叫咩
分別係玩坦克,戰機同戰艦 ...
lcska02nkc 發表於 2013-8-19 14:40

I managed to get into WoWP closed beta but after watching the gameplay videos on Youtube, I decided not to bother.
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-19 22:36

尤其係7級B-25J-1,分房仲著數.
除左37砲可以有明顯威脅外,運氣唔差,根本唔使怕D20mm砲戰機追蘿柚.
我gunne ...
kazami.akito 發表於 2013-8-19 10:29


我部B-25J-1既配置和你相近嗎?



下面紅色果4個就...................

=============================================
話說你在HB模式裡面用開邊部轟炸機居多呢?
Catalina 花名係幼兒園屠夫,0.5既自衛機槍可輕易屠殺分房機制內任何追尾飛機.
將visibility,reload同accur ...
kazami.akito 發表於 2013-8-19 10:43

咁H6K呢?
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-19 22:40

我有兩架PBY-5/a
有80/90%希望快啲chok XP

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
vcfirstben_II 發表於 2013-8-19 10:35


如果只係玩HB模式的話我建議你用PBY-5a
因為佢既速度俾PBY-5較快
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-20 12:27

本帖最後由 Amuro0079 於 2013-8-20 12:41 編輯

Isn't HB a death match down to the last plane?  Why bother with bombers and ground targets?

Also, it's easy to take out bombers.  Start climbing at the start of the match and BnZ them from above. Pilot kill, pilot kill after pilot kills.  GG.
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-20 13:33

Isn't HB a death match down to the last plane?  Why bother with bombers and ground targets?

Also, i ...
Amuro0079 發表於 2013-8-20 12:27


google翻訳:
HB死亡匹配到最後面?何必用轟炸機和地面目標?

此外,它是容易拿出轟炸機。上面開始的匹配和BNZ它們從上面開始登山。試點殺,飛行員殺後試點殺死。 GG。

我唔明白Amuro0079兄你英文既意思啊................
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-20 13:41

google翻訳:

我唔明白Amuro0079兄你英文既意思啊................
HBV_hongkong 發表於 2013-8-20 13:33

ha ha...
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-20 13:52

本帖最後由 Amuro0079 於 2013-8-20 13:59 編輯

new translation:

Isn't HB a deathmatch down to the last aircraft?  Why even bother with ground targets?

Also, it's easy to destroy bombers.  Start climbing at the beginning and BnZ  them from above. Pilot kill, pilot kill after pilot kills.  GG.

是不是HB死鬥到最後一架飛機?為什麼屑地面目標?

此外,是容易破壞轟炸機。從開頭開始攀登BnZ(Boom and Zoom: 俯衝,射擊敵人,然後爬升)他們。飛行員殺死,飛行員殺死,一連串的飛行員殺死。 GG。
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-20 14:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KennyCKL1822    時間: 2013-8-20 21:07

整左4個穿甲拽光燃燒彈, 即刻連殺4(I-16)
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-20 23:00

new translation:

Isn't HB a deathmatch down to the last aircraft?  Why even bother with ground targ ...
Amuro0079 發表於 2013-8-20 13:52

此外,是容易破壞轟炸機。從開頭開始攀登BnZ(Boom and Zoom: 俯衝,射擊敵人,然後爬升)他們。飛行員殺死,飛行員殺死,一連串的飛行員殺死。 GG

老實說我左HB裡用B-25J 時不停俾人用戰鬥機打死又冇人幫拖救命
有點心灰了
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-20 23:06

Never play HB mode

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
vcfirstben_II 發表於 2013-8-20 14:42

係街機模式PBY-5/a可以講係一舊肥美既獵物
因為佢地實在飛得太慢了
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-20 23:07

整左4個穿甲拽光燃燒彈, 即刻連殺4(I-16)
KennyCKL1822 發表於 2013-8-20 21:07


用邊架飛機啊?
作者: kazami.akito    時間: 2013-8-20 23:22

本帖最後由 kazami.akito 於 2013-8-20 23:31 編輯
老實說我左HB裡用B-25J 時不停俾人用戰鬥機打死又冇人幫拖救命
有點心灰了 ...
HBV_hongkong 發表於 2013-8-20 23:00

要睇局勢玩bomber.
arcade同HB最大分別係一局內無得重生.
D人唔會好似arcade咁闊出去唔要條命來追死一架bomber,務求將其擊落.
如果有己方fighter同敵方交戰中,其實反而係可以斯斯然去戰區轟炸.
因為如果條傻仔繆然追你蘿柚,同時距自己亦都將自己後門暴露給友軍fighter.
要做低架bomber,正常20mm機砲都要3~5hit,落彈十數发.但係友軍fighter要擊落一架追逐bomber既fighter,只係2~3hit就送距上西天.
所以反而交戰中的戰區對於bomber來講係異常安全.

被追尾揾隊友幫拖,都要選擇邊D隊友會幫你既可能性高D.
你拖住架敵方fighter去隊友度,都留意下隊友高度.
如果左轉個隊友係你頭頂1km~2km,而右轉隊友係你頭頂3km+,你要邊個?
好多時候隊友辛苦爬到咁高唔一定隨便從3km+高度BZ落來,因為呢個動作有機會會犧牲距戰略上既優勢.
但係如果只係1~2km呢個高度係BZ敵機完美既高度,相對論來講,戰略上既犧牲較低.
所以玩HB都係食腦睇形勢!
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-20 23:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vcfirstben_II    時間: 2013-8-20 23:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkshinji    時間: 2013-8-21 20:43

剛新裝~ 開了日本T-T
ID:hkshinji
有沒LINK多點講點升LV?
作者: Amuro0079    時間: 2013-8-21 20:43

回復 94# HBV_hongkong
Sorry, didn't see your invite.  
作者: HBV_hongkong    時間: 2013-8-21 21:53

回復  HBV_hongkong
Sorry, didn't see your invite.
Amuro0079 發表於 2013-8-21 20:43

google翻訳:
很抱歉,沒有看到你的邀請。

這個問題其實唔關Amuro0079兄你果邊事
只係我找你組隊之後10秒內部電腦就藍畫面了(昨晚找你3次就藍畫面3次)
起初我以為粒i7 880 OC過度,後來發現係似隻WT問題
現以重新裝過隻game希望再冇出問題啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2