Board logo

標題: [D3 US] 終於打到依隻貴價介子了 [打印本頁]

作者: BigLaw    時間: 2012-9-22 17:46     標題: [D3 US] 終於打到依隻貴價介子了

終於打到依隻貴價介子了..打左3日

ACT 2 地庫出
[attach]1433887[/attach]
作者: 雲一0一    時間: 2012-9-22 18:13

有咩用?
作者: Konakona    時間: 2012-9-22 18:25

3日...正常farm儲錢買實際D...
作者: betahk    時間: 2012-9-22 18:27

係唔係要normal act 2 先有機會出?
作者: nai8613    時間: 2012-9-22 18:32

3日就比你打到,好勁架啦
打算自用定賣?
作者: zyredt    時間: 2012-9-22 18:52

都係入門野.......
作者: benbank    時間: 2012-9-22 18:55

貴價??值幾多??
作者: ngauwong    時間: 2012-9-22 19:09

成億
作者: kaust16    時間: 2012-9-22 19:10

太耐無玩,,,,,想問下有咩用
作者: 時之果    時間: 2012-9-22 19:26

+27% exp...
作者: 小子    時間: 2012-9-22 19:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BigLaw    時間: 2012-9-22 19:29

本帖最後由 BigLaw 於 2012-9-22 19:32 編輯

Sold for $70 mil
[attach]1433915[/attach]
作者: barryli    時間: 2012-9-22 20:53

本帖最後由 barryli 於 2012-9-22 20:54 編輯

呢隻好嘢嚟,唔係話你有錢想買就買倒.....
所以最好唔好用兼唔好賣......留作紀念較適合.....
作者: Solit    時間: 2012-9-22 21:50

我都CAMP緊.. 哈哈
作者: 小子    時間: 2012-9-22 22:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ErikWong    時間: 2012-9-22 22:52

之前打左N日都打唔到
放棄左
作者: nai8613    時間: 2012-9-22 23:23

回復 15# 小子

20%-30%既經驗加成
D有錢人用黎衝lv.
我之前都試左成個星期,打唔到放棄左
作者: POKeDOLL    時間: 2012-9-22 23:44

美ser賣左一隻, 28%, 30 dex, 實收90M
之後打左一個禮拜都打唔到
作者: BigLaw    時間: 2012-9-23 00:53

美ser賣左一隻, 28%, 30 dex, 實收90M
之後打左一個禮拜都打唔到
POKeDOLL 發表於 2012-9-22 23:44



   28% 有1億?  我好似賣平左少少...
我見有D 27% 8千萬BUYOUT 都無人要~
作者: POKeDOLL    時間: 2012-9-23 02:22

28% 有1億?  我好似賣平左少少...
我見有D 27% 8千萬BUYOUT 都無人要~
BigLaw 發表於 2012-9-23 00:53

strength d貨係多過dex的
所以平d
作者: wlmak    時間: 2012-9-23 05:27

老外經驗話用盡MF ,平均8-9小時就有....
作者: 7h1r733n    時間: 2012-9-23 05:41

not really.. 300MF我打左成2日打唔到...  最後比錢買算.. ~_~"
作者: BigLaw    時間: 2012-9-23 23:04

收到幾個PM 問:

我 剩打 A2刺客地庫 > 奧卡納斯之路 ..無就重開 不停 loop
MF 395%
第二隻生產中 (打到第2隻就收手了)
作者: kitlam1986    時間: 2012-9-23 23:11

其實有幾貴呀??
作者: 小子    時間: 2012-9-24 01:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pcplayer    時間: 2012-9-24 10:01

要打普遍難度act2
曾經試過打,但係真係頂唔住,因為咁打法超悶
作者: kyohse    時間: 2012-9-24 11:48

1.05 有煉獄機器 戒子 +30% 後呢隻會唔值錢
作者: Wing6456    時間: 2012-9-24 16:47

本帖最後由 Wing6456 於 2012-9-24 16:49 編輯

回復 15# 小子


    你睇清楚D... 有+27% EXP...
個頭放粒25%再+27%已經52%...
inferno打晒NV有75%... 75+25+27... 成127% EXP 加成...
好多人都放粒25%係個頭到LV升...
有左LE隻介... 人地打5隻已經有6隻怪既EXP...
作者: HotB    時間: 2012-9-24 16:57

1.05 有煉獄機器 戒子 +30% 後呢隻會唔值錢
kyohse 發表於 2012-9-24 11:48

如果張圖真ga 都唔錯,好似要拎道具去鐵匠做出黎...
不過有個問題..如果用bb 會唔會刷到隻dex 戒呢?
[attach]1434813[/attach]
作者: Konakona    時間: 2012-9-24 17:07

如果張圖真ga 都唔錯,好似要拎道具去鐵匠做出黎...
不過有個問題..如果用bb 會唔會刷到隻dex 戒呢?
...
HotB 發表於 2012-9-24 16:57



    有D古怪, per kill應該唔會用%
[attach]1434814[/attach]
作者: betahk    時間: 2012-9-24 17:45

回復  小子


    你睇清楚D... 有+27% EXP...
個頭放粒25%再+27%已經52%...
inferno打晒NV有75%... 75+2 ...
Wing6456 發表於 2012-9-24 16:47


仲可以俾follower加多6% max
作者: HotB    時間: 2012-9-24 18:07

本帖最後由 HotB 於 2012-9-24 18:13 編輯
有D古怪, per kill應該唔會用%
Konakona 發表於 2012-9-24 17:07

可能有新Instance,有新quest拎experience
咁就防止左d 人狂打某個quest去拎多d experience
因為paragon level係新加,舊有act 1-4 quest都唔會有experience 拎
新加的Instance可能就有了,咁per kill即係你擊殺先會有experience bonus
quest的experience唔會有bonus
p.s 我都係估下...
作者: BigLaw    時間: 2012-9-24 18:32

仲可以俾follower加多6% max
betahk 發表於 2012-9-24 17:45


FOLLOWER ...當2隻50 X 20% = 10% , 自己再加 2隻 25% x 已經 60%了....
作者: kengi    時間: 2012-9-24 18:35

FOLLOWER ...當2隻50 X 20% = 10% , 自己再加 2隻 25% x 已經 60%了....
BigLaw 發表於 2012-9-24 18:32


BAN你架戴2隻
作者: BigLaw    時間: 2012-9-24 19:08

BAN你架戴2隻
kengi 發表於 2012-9-24 18:35



  好似國內大款..自己2隻..跟班2隻....好閃 =.=
作者: betahk    時間: 2012-9-24 19:15

FOLLOWER ...當2隻50 X 20% = 10% , 自己再加 2隻 25% x 已經 60%了....
BigLaw 發表於 2012-9-24 18:32



    唔可以戴2隻,unique equipped
作者: Wing6456    時間: 2012-9-25 09:20

回復 35# BigLaw


    有寫明只限帶一件.....
作者: 7h1r733n    時間: 2012-9-25 13:13

回復  小子


    你睇清楚D... 有+27% EXP...
個頭放粒25%再+27%已經52%...
inferno打晒NV有75%... 75+2 ...
Wing6456 發表於 2012-9-24 16:47

其實... 唔係勁好多... 30%.... 但要放棄一隻戒指o既屬性.. 打快D隨時o系返度.... 想升得快.. 最重要都係跑得快...
作者: 望海    時間: 2012-9-25 14:35

[attach]1435114[/attach]
喺人地論壇見到隻變態戒指
聲稱火球一下扣300幾萬
作者: Solit    時間: 2012-9-25 14:45

回復 39# ilovewe

WOWOWOW 好勁呀!!
作者: ciscotomx    時間: 2012-9-26 22:44

回復 1# BigLaw


    三日……每日打几转啊?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2