作者: BigLaw 時間: 2012-9-22 17:46 標題: [D3 US] 終於打到依隻貴價介子了
終於打到依隻貴價介子了..打左3日
ACT 2 地庫出
[attach]1433887[/attach]
作者: 雲一0一 時間: 2012-9-22 18:13
有咩用?
作者: Konakona 時間: 2012-9-22 18:25
3日
作者: betahk 時間: 2012-9-22 18:27
係唔係要normal act 2 先有機會出?
作者: nai8613 時間: 2012-9-22 18:32
3日就比你打到,好勁架啦
打算自用定賣?
作者: zyredt 時間: 2012-9-22 18:52
都係入門野.......
作者: benbank 時間: 2012-9-22 18:55
貴價??值幾多??
作者: ngauwong 時間: 2012-9-22 19:09
成億
作者: kaust16 時間: 2012-9-22 19:10
太耐無玩,,,,,想問下有咩用
作者: 時之果 時間: 2012-9-22 19:26
+27% exp...

作者: 小子 時間: 2012-9-22 19:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BigLaw 時間: 2012-9-22 19:29
本帖最後由 BigLaw 於 2012-9-22 19:32 編輯
Sold for $70 mil
[attach]1433915[/attach]
作者: barryli 時間: 2012-9-22 20:53
本帖最後由 barryli 於 2012-9-22 20:54 編輯
呢隻好嘢嚟,唔係話你有錢想買就買倒.....
所以最好唔好用兼唔好賣......留作紀念較適合.....
作者: Solit 時間: 2012-9-22 21:50
我都CAMP緊.. 哈哈
作者: 小子 時間: 2012-9-22 22:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ErikWong 時間: 2012-9-22 22:52
之前打左N日都打唔到
放棄左
作者: nai8613 時間: 2012-9-22 23:23
回復 15# 小子
20%-30%既經驗加成
D有錢人用黎衝lv.
我之前都試左成個星期,打唔到放棄左
作者: POKeDOLL 時間: 2012-9-22 23:44
美ser賣左一隻, 28%, 30 dex, 實收90M
之後打左一個禮拜都打唔到
作者: BigLaw 時間: 2012-9-23 00:53
28% 有1億? 我好似賣平左少少...
我見有D 27% 8千萬BUYOUT 都無人要~
作者: POKeDOLL 時間: 2012-9-23 02:22
strength d貨係多過dex的
所以平d

作者: wlmak 時間: 2012-9-23 05:27
老外經驗話用盡MF ,平均8-9小時就有....
作者: 7h1r733n 時間: 2012-9-23 05:41
not really.. 300MF我打左成2日打唔到... 最後比錢買算.. ~_~"
作者: BigLaw 時間: 2012-9-23 23:04
收到幾個PM 問:
答
我 剩打 A2刺客地庫 > 奧卡納斯之路 ..無就重開 不停 loop
MF 395%
第二隻生產中 (打到第2隻就收手了)
作者: kitlam1986 時間: 2012-9-23 23:11
其實有幾貴呀??
作者: 小子 時間: 2012-9-24 01:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pcplayer 時間: 2012-9-24 10:01
要打普遍難度act2
曾經試過打,但係真係頂唔住,因為咁打法超悶

作者: kyohse 時間: 2012-9-24 11:48
1.05 有煉獄機器 戒子 +30% 後呢隻會唔值錢
作者: Wing6456 時間: 2012-9-24 16:47
本帖最後由 Wing6456 於 2012-9-24 16:49 編輯
回復 15# 小子
你睇清楚D... 有+27% EXP...
個頭放粒25%再+27%已經52%...
inferno打晒NV有75%... 75+25+27... 成127% EXP 加成...
好多人都放粒25%係個頭到LV升...
有左LE隻介... 人地打5隻已經有6隻怪既EXP...
作者: HotB 時間: 2012-9-24 16:57
如果張圖真ga 都唔錯,好似要拎道具去鐵匠做出黎...
不過有個問題..如果用bb 會唔會刷到隻dex 戒呢?
[attach]1434813[/attach]
作者: Konakona 時間: 2012-9-24 17:07
有D古怪, per kill應該唔會用%
[attach]1434814[/attach]
作者: betahk 時間: 2012-9-24 17:45
回復 小子
你睇清楚D... 有+27% EXP...
個頭放粒25%再+27%已經52%...
inferno打晒NV有75%... 75+2 ...
Wing6456 發表於 2012-9-24 16:47
仲可以俾follower加多6% max
作者: HotB 時間: 2012-9-24 18:07
本帖最後由 HotB 於 2012-9-24 18:13 編輯
可能有新Instance,有新quest拎experience
咁就防止左d 人狂打某個quest去拎多d experience
因為paragon level係新加,舊有act 1-4 quest都唔會有experience 拎
新加的Instance可能就有了,咁per kill即係你擊殺先會有experience bonus
quest的experience唔會有bonus
p.s 我都係估下...
作者: BigLaw 時間: 2012-9-24 18:32
FOLLOWER ...當2隻50 X 20% = 10% , 自己再加 2隻 25% x 已經 60%了....
作者: kengi 時間: 2012-9-24 18:35
BAN你架戴2隻
作者: BigLaw 時間: 2012-9-24 19:08
好似國內大款..自己2隻..跟班2隻....好閃 =.=
作者: betahk 時間: 2012-9-24 19:15
唔可以戴2隻,unique equipped
作者: Wing6456 時間: 2012-9-25 09:20
回復 35# BigLaw
有寫明只限帶一件.....
作者: 7h1r733n 時間: 2012-9-25 13:13
回復 小子
你睇清楚D... 有+27% EXP...
個頭放粒25%再+27%已經52%...
inferno打晒NV有75%... 75+2 ...
Wing6456 發表於 2012-9-24 16:47
其實... 唔係勁好多... 30%.... 但要放棄一隻戒指o既屬性.. 打快D隨時o系返度.... 想升得快.. 最重要都係跑得快...
作者: 望海 時間: 2012-9-25 14:35
[attach]1435114[/attach]
喺人地論壇見到隻變態戒指
聲稱火球一下扣300幾萬
作者: Solit 時間: 2012-9-25 14:45
回復 39# ilovewe
WOWOWOW 好勁呀!!
作者: ciscotomx 時間: 2012-9-26 22:44
回復 1# BigLaw
三日……每日打几转啊?

