Board logo

標題: D3快鍵有時會冇反應..... [打印本頁]

作者: barryli    時間: 2012-8-2 23:31     標題: D3快鍵有時會冇反應.....

有時打得忘形,唔知按到咩鍵,令到快鍵1-4,連同Tab都冇反應,要按shift一吓先有番..
但之後又冇反應.....
正所謂打打吓快鍵冇反應就死得啦...
問過d fd佢哋有時都有咁情形,但都唔知點解....
有冇邊任Ching知咩事
作者: louiefan    時間: 2012-8-2 23:55

唔覺意按咗 Alt+Shift 轉左輸入法.
按shift會快速切換中/英輸入.
可多按一次 Alt+Shift 轉回.
改變輸入法切換組合應可以解決.
作者: zerogambit@@@@    時間: 2012-8-3 00:04

有時打得忘形,唔知按到咩鍵,令到快鍵1-4,連同Tab都冇反應,要按shift一吓先有番..
但之後又冇反應.....
正所 ...
barryli 發表於 2012-8-2 23:31


我有時都係咁, 就算唔一齊禁SHIFT+ CTRL, 都會自己幫你轉輸入法. 產左中文輸入法解決到, 但無人會咁做lor...
作者: barryli    時間: 2012-8-3 00:42

哦.....原來係咁,thanks兩位Ching...
作者: adrianmak    時間: 2012-8-3 09:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akyp    時間: 2012-8-3 09:23

我試過唔覺意按R (reply),出唔到煙霧...
之後即刻reassign reply去老年咁遠
作者: 望海    時間: 2012-8-3 09:41

Shift改左Space
1234都改左ASDF

玩冰環流
作者: barryli    時間: 2012-8-3 09:50

用shift 企定出招??
我改用了 spacebar 代替shift 企定出招, 順手好多
adrianmak 發表於 2012-8-3 09:22

係呀,睇嚟都係要轉一轉set其他鍵
作者: Konakona    時間: 2012-8-3 10:47

一打中文就好多時都會咁...
話時話大家有無set move鍵? 一開始只用mouse移動好辛苦
之後set左spacebar做move輕鬆好多
作者: rabbit82047    時間: 2012-8-3 13:49

本帖最後由 rabbit82047 於 2012-8-3 13:52 編輯

有時會唔覺意禁到 enter, 所有 key stroke 去哂聊天輸入, 出唔到救命技, 白白死左...

我個 setting:
1 > A
2 > S
3 > D
4 > Space
Move > F
Inventory > C
Skill > X
Town portal > R

ASD+shift 長駐, 姆指負責 space 同 alt
咁樣左手唔洗郁都可以控制到常用 short cut keys
作者: SLOPE    時間: 2012-8-3 14:20

1234->QWER 同 LOL 一樣 XD

SHIFT-> SPACE 避輸入法切換+順手D
作者: Solit    時間: 2012-8-3 14:20

點為之MOVE制?
作者: Konakona    時間: 2012-8-3 14:44

點為之MOVE制?
Solit 發表於 2012-8-3 14:20

禁住會向pointer方向行, 唔使click mouse
作者: holyAS    時間: 2012-8-3 23:33

玩dh成日按不出隱身同煙幕
作者: Solit    時間: 2012-8-4 10:02

回復 10# rabbit82047

好PRO..
我全部DEFAULT SETTINGS..

而家跟左上面轉STAND 由SHIFT去左SPACE..
作者: rayad    時間: 2012-8-4 10:12

唔用輸入法取消佢減少影響
作者: barryli    時間: 2012-8-4 14:59

唔用輸入法取消佢減少影響
rayad 發表於 2012-8-4 10:12


請問點取消
作者: xelein    時間: 2012-8-4 15:03

..你LAG 半秒,玩DH的都係死...
作者: rayad    時間: 2012-8-5 02:07

請問點取消
barryli 發表於 4/8/2012 14:59



    輸入法個個選取消
作者: faibuy    時間: 2012-8-5 03:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2