作者: barryli 時間: 2012-8-2 23:31 標題: D3快鍵有時會冇反應.....
有時打得忘形,唔知按到咩鍵,令到快鍵1-4,連同Tab都冇反應,要按shift一吓先有番..
但之後又冇反應.....
正所謂打打吓快鍵冇反應就死得啦...
問過d fd佢哋有時都有咁情形,但都唔知點解....

有冇邊任Ching知咩事
作者: louiefan 時間: 2012-8-2 23:55
唔覺意按咗 Alt+Shift 轉左輸入法.
按shift會快速切換中/英輸入.
可多按一次 Alt+Shift 轉回.
改變輸入法切換組合應可以解決.
作者: zerogambit@@@@ 時間: 2012-8-3 00:04
我有時都係咁, 就算唔一齊禁SHIFT+ CTRL, 都會自己幫你轉輸入法. 產左中文輸入法解決到, 但無人會咁做lor...
作者: barryli 時間: 2012-8-3 00:42
哦.....原來係咁,thanks兩位Ching...
作者: adrianmak 時間: 2012-8-3 09:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akyp 時間: 2012-8-3 09:23
我試過唔覺意按R (reply),出唔到煙霧...
之後即刻reassign reply去老年咁遠
作者: 望海 時間: 2012-8-3 09:41
Shift改左Space
1234都改左ASDF
玩冰環流
作者: barryli 時間: 2012-8-3 09:50
係呀,睇嚟都係要轉一轉set其他鍵
作者: Konakona 時間: 2012-8-3 10:47
一打中文就好多時都會咁...
話時話大家有無set move鍵? 一開始只用mouse移動好辛苦
之後set左spacebar做move輕鬆好多
作者: rabbit82047 時間: 2012-8-3 13:49
本帖最後由 rabbit82047 於 2012-8-3 13:52 編輯
有時會唔覺意禁到 enter, 所有 key stroke 去哂聊天輸入, 出唔到救命技, 白白死左...
我個 setting:
1 > A
2 > S
3 > D
4 > Space
Move > F
Inventory > C
Skill > X
Town portal > R
ASD+shift 長駐, 姆指負責 space 同 alt
咁樣左手唔洗郁都可以控制到常用 short cut keys
作者: SLOPE 時間: 2012-8-3 14:20
1234->QWER 同 LOL 一樣 XD
SHIFT-> SPACE 避輸入法切換+順手D
作者: Solit 時間: 2012-8-3 14:20
點為之MOVE制?
作者: Konakona 時間: 2012-8-3 14:44
禁住會向pointer方向行, 唔使click mouse
作者: holyAS 時間: 2012-8-3 23:33
玩dh成日按不出隱身同煙幕
作者: Solit 時間: 2012-8-4 10:02
回復 10# rabbit82047
好PRO..
我全部DEFAULT SETTINGS..
而家跟左上面轉STAND 由SHIFT去左SPACE..
作者: rayad 時間: 2012-8-4 10:12
唔用輸入法取消佢減少影響
作者: barryli 時間: 2012-8-4 14:59
請問點取消
作者: xelein 時間: 2012-8-4 15:03
..你LAG 半秒,玩DH的都係死...
作者: rayad 時間: 2012-8-5 02:07
輸入法個個選取消
作者: faibuy 時間: 2012-8-5 03:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

