作者: tomtomtompk 時間: 2012-7-15 21:35 標題: Need For Speed World圖片. . .新手一貼
唔理D3帖. . .一於整番張賽車帖
無任務做既
頭先比賽無啦啦抽左個(車底燈),雖然唔係紫色,不過有好過無. . .我呢部新手車陪左我升到10級. . .無買過點數
特寫:

特寫2:

車尾:

球場:

我的勝負(總計):

多人遊戲的勝負,最高得136km5800轉,我都想買部林寶. . .無點數-_-"不過玩慣左那個場,場場都第一

沖呀:

單人遊戲的勝負:

報告完畢. . .呢隻賽車online game既畫汁真係幾好. . .(我之前玩RayCity,都係Need For Speed World畫汁好D)
宜家玩到好鬼悶,有無同志-_-"無任務做既. . .
作者: 甜鬆餅糕 時間: 2012-7-15 21:37
睇落有d似nfs9
作者: akyp 時間: 2012-7-15 21:57
GT5未出之前我玩過
D人冇乜品
鬥車基本上係玩碰碰車 -_-
作者: tomtomtompk 時間: 2012-7-15 22:19
我都試過有D好無品. . .勁奸係咁夾你車. . .
不過車game唔係係夾車既咩,我就鍾意夾人,就唔鍾意比人夾
我玩過shift2,GT5未玩過. . .
shift2玩左陣就無玩-_-",唔係幾鍾意佢果種模式. . .好難玩. . .
作者: kelvin0623 時間: 2012-7-15 22:21
我25LV

作者: kelvin0623 時間: 2012-7-15 22:26
我叫NFSW023
作者: tomtomtompk 時間: 2012-7-15 22:27
加好友. . .
你最高可以去到幾多KM?,我新手唔知訂. . .
作者: kelvin0623 時間: 2012-7-15 22:29
回復 7# tomtomtompk
280-290KM
作者: HKZonda 時間: 2012-7-15 22:34
NFS WORLD 個 MAP 係 NFS 9+10
作者: bbp082674 時間: 2012-7-15 23:00
好耐之前玩過隻車game....有冇人知係邊隻??
係個大城市入面四圍行接任....地圖入面有圖示分開改車店, 直線加速, 競速賽等等
經過其他npc賽車旁邊可以挑佢機, 有主線故事....有街車四圍行....有上落山道
冇特別道具可以用 (即係直昇機呀 路障果d 全部都無)
記得果時無咩差佬阻住曬 玩得好開心........但唔記得隻game係咪完全無差佬......
作者: kenko 時間: 2012-7-16 02:59
Test Drive Unlimited????
作者: wildsky 時間: 2012-7-16 10:37
underground?
作者: akyp 時間: 2012-7-16 10:38
回復 10# bbp082674
似係TDU或Midnight Club
作者: kelvin0623 時間: 2012-7-16 15:44
第1架
第2架
第3架
作者: ryan_cheung 時間: 2012-7-16 16:41
NFS Underground / Underground 2
作者: pc2366 時間: 2012-7-16 16:50
升左16
作者: sasuke 時間: 2012-7-16 20:00
師兄呀..呢只新定係 Need for Speed : The run 比較新?
作者: nissin 時間: 2012-7-16 23:40
本帖最後由 nissin 於 2012-7-17 00:24 編輯
你既時間係呢度
http://nfs-s.com/nfsw/tomtomtompk
玩低lv賽道好難升lv架
作者: nissin 時間: 2012-7-16 23:43
呢隻好舊
2010年出
作者: dom 時間: 2012-7-17 00:44
因為你用飛雞 240SX (180SX)
所以比個like 你
作者: aa10628 時間: 2012-7-17 00:45
ONLINE 泥?
作者: nissin 時間: 2012-7-17 01:00
Yes, Free to play 的
http://world.needforspeed.com/
作者: gdgd 時間: 2012-7-17 11:08
有同感...
作者: mj666 時間: 2012-7-20 20:47
我反而喜歡玩佢隻單機版

作者: bbp082674 時間: 2012-7-20 23:35
係幾好玩wo....
剛剛玩左幾個鐘....而家4lv.....
作者: ockbt1997 時間: 2012-7-21 23:49
隻game會吾會有點數玩哂?
作者: mfxfgr 時間: 2012-7-22 00:33
自從街上冇晒d差佬已經無玩啦...
作者: tomtomtompk 時間: 2012-7-22 18:23
師兄我宜家11級,爆經,但係點解升唔到12級既?
作者: 咬蕉 時間: 2012-7-22 19:38
呢隻其實我覺得好似玩緊單機咁..
作者: kelvin0623 時間: 2012-7-22 20:15
回復 28# tomtomtompk
重入或play多次
作者: kelvin0623 時間: 2012-7-22 20:15
回復 29# 咬蕉
+1
作者: kakin8888 時間: 2012-7-22 21:55
球場果張幾正~~
作者: bbp082674 時間: 2012-7-22 22:14
師兄我宜家5級,爆經,但係點解升唔到6級既?
尋日都好好地....今日一上去 就去跑完15粒石....冇野彈出黎
望望經驗條原來爆左.....咪去玩多場諗住升....點知0經0錢..................
重入都無用.....................................................
呢隻廢GAME黎?
作者: kelvin0623 時間: 2012-7-22 22:27
回復 33# bbp082674
作者: tomtomtompk 時間: 2012-7-22 22:42
我宜家都係咁樣= ="
作者: pc2366 時間: 2012-7-22 23:26
而家冇晒警車點升L??
[attach]1404353[/attach]
作者: GK2671 時間: 2012-7-22 23:36
今日個ser有問題,得閒上官方facebook睇下啦
作者: mm4boy 時間: 2012-7-23 01:35
新玩無耐~~~請問下點先有氮氣??
禁咩掣先用到?
作者: bbp082674 時間: 2012-7-23 10:07
回復 37# GK2671
http://www.facebook.com/OfficialNeedforSpeedWorld ???
我見好大段野講兩周年.....唔見有講SER有問題既
作者: pc2366 時間: 2012-7-23 17:55
回復 38# mm4boy
要比賽或買之後按1.2.3.4可自由設定
作者: bbp082674 時間: 2012-7-23 21:45
今日終於升到級啦
新手車可以用到幾級??? 幾級買車好呢?????
作者: ockbt1997 時間: 2012-7-24 13:58
一陣down sin
作者: suclabb 時間: 2012-7-26 12:56
係唔係new game黎架? 好似唔錯
作者: tomtomtompk 時間: 2012-7-30 23:03
大家知唔知呢隻GAME既點數係邊度買?

