Board logo

標題: Need For Speed World圖片. . .新手一貼 [打印本頁]

作者: tomtomtompk    時間: 2012-7-15 21:35     標題: Need For Speed World圖片. . .新手一貼

唔理D3帖. . .一於整番張賽車帖之前就係呢度(HKEPC)有人發帖,我先有留意呢隻game,不過宜家先得10級. . .唔係幾想玩= ="
無任務做既一味同人鬥




頭先比賽無啦啦抽左個(車底燈),雖然唔係紫色,不過有好過無. . .我呢部新手車陪左我升到10級. . .無買過點數



特寫:



特寫2:



車尾:



球場:



我的勝負(總計):




多人遊戲的勝負,最高得136km5800轉,我都想買部林寶. . .無點數-_-"不過玩慣左那個場,場場都第一



沖呀:



單人遊戲的勝負:








報告完畢. . .呢隻賽車online game既畫汁真係幾好. . .(我之前玩RayCity,都係Need For Speed World畫汁好D)

宜家玩到好鬼悶,有無同志-_-"無任務做既. . .
作者: 甜鬆餅糕    時間: 2012-7-15 21:37

睇落有d似nfs9
作者: akyp    時間: 2012-7-15 21:57

GT5未出之前我玩過
D人冇乜品
鬥車基本上係玩碰碰車 -_-
作者: tomtomtompk    時間: 2012-7-15 22:19

GT5未出之前我玩過
D人冇乜品
鬥車基本上係玩碰碰車 -_-
akyp 發表於 2012-7-15 21:57

我都試過有D好無品. . .勁奸係咁夾你車. . .




不過車game唔係係夾車既咩,我就鍾意夾人,就唔鍾意比人夾


我玩過shift2,GT5未玩過. . .


shift2玩左陣就無玩-_-",唔係幾鍾意佢果種模式. . .好難玩. . .
作者: kelvin0623    時間: 2012-7-15 22:21

我25LV
作者: kelvin0623    時間: 2012-7-15 22:26

我25LV
kelvin0623 發表於 2012-7-15 22:21

我叫NFSW023
作者: tomtomtompk    時間: 2012-7-15 22:27

我叫NFSW023
kelvin0623 發表於 2012-7-15 22:26
加好友. . .


你最高可以去到幾多KM?,我新手唔知訂. . .
作者: kelvin0623    時間: 2012-7-15 22:29

回復 7# tomtomtompk


    280-290KM
作者: HKZonda    時間: 2012-7-15 22:34

睇落有d似nfs9
甜鬆餅糕 發表於 2012-7-15 21:37

NFS WORLD 個 MAP 係 NFS 9+10
作者: bbp082674    時間: 2012-7-15 23:00

好耐之前玩過隻車game....有冇人知係邊隻??

係個大城市入面四圍行接任....地圖入面有圖示分開改車店, 直線加速, 競速賽等等
經過其他npc賽車旁邊可以挑佢機, 有主線故事....有街車四圍行....有上落山道
冇特別道具可以用 (即係直昇機呀 路障果d 全部都無)

記得果時無咩差佬阻住曬 玩得好開心........但唔記得隻game係咪完全無差佬......
作者: kenko    時間: 2012-7-16 02:59

Test Drive Unlimited????
作者: wildsky    時間: 2012-7-16 10:37

underground?
作者: akyp    時間: 2012-7-16 10:38

回復 10# bbp082674

似係TDU或Midnight Club
作者: kelvin0623    時間: 2012-7-16 15:44

第1架

第2架

第3架
我最勁尼架
作者: ryan_cheung    時間: 2012-7-16 16:41

好耐之前玩過隻車game....有冇人知係邊隻??

係個大城市入面四圍行接任....地圖入面有圖示分開改車店, 直線 ...
bbp082674 發表於 2012-7-15 23:00



NFS Underground / Underground 2
作者: pc2366    時間: 2012-7-16 16:50

升左16
作者: sasuke    時間: 2012-7-16 20:00

師兄呀..呢只新定係 Need for Speed : The run 比較新?
作者: nissin    時間: 2012-7-16 23:40

本帖最後由 nissin 於 2012-7-17 00:24 編輯
唔理D3帖. . .一於整番張賽車帖之前就係呢度(HKEPC)有人發帖,我先有留意呢隻game,不過宜家先得10級 ...
tomtomtompk 發表於 2012-7-15 21:35


你既時間係呢度
http://nfs-s.com/nfsw/tomtomtompk

玩低lv賽道好難升lv架
作者: nissin    時間: 2012-7-16 23:43

師兄呀..呢只新定係 Need for Speed : The run 比較新?
sasuke 發表於 2012-7-16 20:00


呢隻好舊
2010年出
作者: dom    時間: 2012-7-17 00:44

因為你用飛雞 240SX (180SX)
所以比個like 你
作者: aa10628    時間: 2012-7-17 00:45

ONLINE 泥?
作者: nissin    時間: 2012-7-17 01:00

ONLINE 泥?
aa10628 發表於 2012-7-17 00:45


Yes, Free to play 的
http://world.needforspeed.com/
作者: gdgd    時間: 2012-7-17 11:08

睇落有d似nfs9
甜鬆餅糕 發表於 2012-7-15 21:37



有同感...
作者: mj666    時間: 2012-7-20 20:47

我反而喜歡玩佢隻單機版
作者: bbp082674    時間: 2012-7-20 23:35

係幾好玩wo....
剛剛玩左幾個鐘....而家4lv.....
作者: ockbt1997    時間: 2012-7-21 23:49

隻game會吾會有點數玩哂?
作者: mfxfgr    時間: 2012-7-22 00:33

自從街上冇晒d差佬已經無玩啦...
作者: tomtomtompk    時間: 2012-7-22 18:23

第1架

第2架

第3架
我最勁尼架
kelvin0623 發表於 2012-7-16 15:44
師兄我宜家11級,爆經,但係點解升唔到12級既?
作者: 咬蕉    時間: 2012-7-22 19:38

呢隻其實我覺得好似玩緊單機咁..
作者: kelvin0623    時間: 2012-7-22 20:15

回復 28# tomtomtompk


    重入或play多次
作者: kelvin0623    時間: 2012-7-22 20:15

回復 29# 咬蕉


    +1
作者: kakin8888    時間: 2012-7-22 21:55

球場果張幾正~~
作者: bbp082674    時間: 2012-7-22 22:14

回復  tomtomtompk


    重入或play多次
kelvin0623 發表於 2012-7-22 20:15


師兄我宜家5級,爆經,但係點解升唔到6級既?
尋日都好好地....今日一上去 就去跑完15粒石....冇野彈出黎
望望經驗條原來爆左.....咪去玩多場諗住升....點知0經0錢..................
重入都無用.....................................................

呢隻廢GAME黎?
作者: kelvin0623    時間: 2012-7-22 22:27

回復 33# bbp082674


   
作者: tomtomtompk    時間: 2012-7-22 22:42

師兄我宜家5級,爆經,但係點解升唔到6級既?
尋日都好好地....今日一上去 就去跑完15粒石....冇野彈出黎
...
bbp082674 發表於 2012-7-22 22:14
我宜家都係咁樣= ="
作者: pc2366    時間: 2012-7-22 23:26

我宜家都係咁樣= ="
tomtomtompk 發表於 2012-7-22 22:42


而家冇晒警車點升L??
[attach]1404353[/attach]
作者: GK2671    時間: 2012-7-22 23:36

今日個ser有問題,得閒上官方facebook睇下啦
作者: mm4boy    時間: 2012-7-23 01:35

新玩無耐~~~請問下點先有氮氣??
禁咩掣先用到?
作者: bbp082674    時間: 2012-7-23 10:07

回復 37# GK2671

http://www.facebook.com/OfficialNeedforSpeedWorld ???
我見好大段野講兩周年.....唔見有講SER有問題既
作者: pc2366    時間: 2012-7-23 17:55

回復 38# mm4boy


    要比賽或買之後按1.2.3.4可自由設定
作者: bbp082674    時間: 2012-7-23 21:45

今日終於升到級啦

新手車可以用到幾級??? 幾級買車好呢?????
作者: ockbt1997    時間: 2012-7-24 13:58

一陣down sin
作者: suclabb    時間: 2012-7-26 12:56

係唔係new game黎架? 好似唔錯
作者: tomtomtompk    時間: 2012-7-30 23:03

大家知唔知呢隻GAME既點數係邊度買?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2