Board logo

標題: 24小時自助式Teamspeak 3語音服務 [打印本頁]

作者: harryytm    時間: 2011-9-10 17:53     標題: 24小時自助式Teamspeak 3語音服務

本帖最後由 harryytm 於 2011-10-25 12:07 編輯

我開左個Teamspeak 3 Server,歡迎各網友或戰隊隨便使用,地址係ts3server://harryytm.no-ip.info,如果多人的話用我會Keep住Host。

已安裝Teamspeak 3的用家可以按這裡立即連線到我的Teamspeak伺服器

暫時24小時開放,我每晚10點左右會上線玩BFBC2。

自助式Teamspeak 3語音服務
我設定Server可以讓大家自已開暫時頻道和為該頻道密碼保護免受不必要的騷擾,當頻道無人的時候Server會自動將之刪除。訪客除不能於遊戲頻道之下建立暫時頻道之外,其他權限相同與普通使用者相同,可以自由進出所有預設頻道。

要提升為「使用者」身份請在此留名,我會以短訊發出授權金鑰以便於Teamspeak 3提升身份之用。

*這個Teamspeak伺服器並非任何戰隊,想加入戰隊的人請移至STK的招人帖
作者: [N.H.K]anime    時間: 2011-9-10 18:31

我同人語音直接
STEAM 語音
MSN語音[但唔會..因為自動變細聲好煩]
QQ語音
YY語音
但唔會用TS3 唔知點解..可能周圍少人用
作者: harryytm    時間: 2011-9-10 18:36

回復 2# [N.H.K]anime


    咁你要唔要授權Key?
作者: [N.H.K]anime    時間: 2011-9-10 18:40

暫時唔需要住--
我玩BF多數一個人..一合作就好易死
作者: hp9708    時間: 2011-9-10 20:08

我諗比較少人用, 樓主有心啦~
作者: harryytm    時間: 2011-9-10 20:19

回復 5# hp9708


    :(
作者: harryytm    時間: 2011-9-10 20:29

我諗比較少人用, 樓主有心啦~
hp9708 發表於 2011-9-10 20:08



    其實點解會少人用呢?安裝設定麻煩?
作者: hp9708    時間: 2011-9-10 22:13

其實我都唔清楚, 可能大家用skype同朋友聯絡多
作者: CZDice    時間: 2011-9-11 01:25

真係多數用skype
作者: TAKARA0815    時間: 2011-9-11 01:29

玩開既geme友多數係台灣人
佢地一係用Skype,一係用RC,好少用TS3.............
作者: leuk00100    時間: 2011-9-11 01:30

skype x2 , 但係有朋友話以前團隊玩bf2 用teamspeak 會好d, 可以有好多channel
作者: harryytm    時間: 2011-9-11 15:21

我起個TS3係因為見Battlefield 3 Beta 就快出,有無人會玩BF3時用TS?
我而家玩住BFBC2頂住先,仲有無人玩緊?
作者: leuk00100    時間: 2011-9-11 15:29

我起個TS3係因為見Battlefield 3 Beta 就快出,有無人會玩BF3時用TS?
我而家玩住BFBC2頂住先,仲有無人玩緊 ...
harryytm 發表於 2011-9-11 15:21



    ching 叫咩名, add 你 friend 先, 有機會一齊玩
作者: kazenorin    時間: 2011-9-11 16:10

ts2 latency 好大,
ts3 相較 ventrilo 同 mumble 好似比較食資源...
好處好似係節省頻寬

最近開始玩 mumble

ps. 樓主
作者: sillgatearthas    時間: 2011-9-11 17:13

vent and ts3 user road pass
作者: harryytm    時間: 2011-9-11 20:53

回復 14# kazenorin


    mumble 個管理要用第三方的工具,ts3就唔洗。
作者: kazenorin    時間: 2011-9-11 23:25

唔一定, 可以 grant 左 admin rights 之後好似ts 咁 set
作者: harryytm    時間: 2011-9-13 03:04

咁我起mumble又係唔係有人用先?
作者: bibilubi    時間: 2011-9-13 12:01

咩都好...
最唔鍾意d人唔用push-to-talk
又唔較好個 voice detect...
仲要開行個喇叭
下下嘈到人都顛...
作者: jerryyu    時間: 2011-9-13 16:41

以前打heatproject 就用ventrilo
作者: kazenorin    時間: 2011-9-14 11:22

咩都好...
最唔鍾意d人唔用push-to-talk
又唔較好個 voice detect...
仲要開行個喇叭
下下嘈到人都顛... ...
bibilubi 發表於 2011-9-13 12:01



    好好 tune 一下 voice activation level + 用 earphone/headset 可以避免呢個問題
作者: harryytm    時間: 2011-9-14 18:26

有無人會用?我開左幾日啦!
作者: harryytm    時間: 2011-9-14 23:14

入來吹下水都好丫
作者: kazenorin    時間: 2011-9-14 23:18

入來吹下水都好丫
harryytm 發表於 2011-9-14 23:14



    我怕醜
作者: harryytm    時間: 2011-9-14 23:34

有無人玩BC2 Ga,一個人唔多想玩。
作者: harryytm    時間: 2011-9-17 15:08

真係無人用ts?
作者: harryytm    時間: 2011-9-17 16:29

我怕醜
kazenorin 發表於 2011-9-14 23:18



    唔緊要,入來吹下水。
作者: bibilubi    時間: 2011-9-17 17:30

真係無人用ts?
harryytm 發表於 2011-9-17 15:08


我自己班fd用開一個
冇理由join你度掛
作者: harryytm    時間: 2011-9-17 20:38

我自己班fd用開一個
冇理由join你度掛
bibilubi 發表於 2011-9-17 17:30



    咩IP?你地玩咩game?
作者: yishiro    時間: 2011-9-17 20:44

想問樓主玩咩game??
作者: harryytm    時間: 2011-9-17 20:50

本帖最後由 harryytm 於 2011-9-17 20:51 編輯

Battlefield Bad Company 2,同埋就快出的Battlefield 3,主要開定TS Server比BF3。
作者: kazenorin    時間: 2011-9-17 21:15

我自己班fd用開一個
冇理由join你度掛
bibilubi 發表於 2011-9-17 17:30



   我都係呢個原因

加上我只玩到 TF2
作者: bocu77    時間: 2011-9-18 17:11

幾時新開支戰隊姐
我 BF on PC 無固定人同我玩
作者: hkarmy01    時間: 2011-9-18 18:37

本帖最後由 hkarmy01 於 2011-9-18 18:39 編輯

TS 主要係俾D人數較多既戰團 人士用...
人多先發揮到佢既用處

我地呢D圍埋得小貓三兩隻... steam/msn 已經搞掂了..無須要仲用咩 ts..
(仲有我地自己圍埋交談...點解要連去其他人既ts server 度呢.. )

P.S:其實我個人覺得最好係push to talk..有須要先講野...
如果唔係背境D阿媽/細佬/家姐講野加埋其他雜聲...嘈到..你唔煩我都煩..
(人多既話仲羅命.. )

仲有果d steam/msn..
由於一直保持通話狀態..會搞到你既遊戲聲量稍為細左(定係難聽左)...
如果你係靠聲音定位黎做反應既話...都係push to talk 最適合
作者: shingfd    時間: 2011-9-18 22:03

support
esp when bf3 comes out
作者: [N.H.K]anime    時間: 2011-9-18 23:37

回復 34# hkarmy01


    由於一直保持通話狀態..會搞到你既遊戲聲量稍為細左(定係難聽左)
可以關閉聲音自動變小的功能
作者: harryytm    時間: 2011-9-18 23:40

本帖最後由 harryytm 於 2011-9-18 23:43 編輯
support
esp when bf3 comes out
shingfd 發表於 2011-9-18 22:03



要不要授權key?

TS 主要係俾D人數較多既戰團 人士用...
人多先發揮到佢既用處

我地呢D圍埋得小貓三兩隻... steam/msn 已經 ...
hkarmy01 發表於 2011-9-18 18:37

其實我係想比HKEPC既人玩Game時用,尤其是BFBC2、COH同就快出的BF3,有要求的話開咩channel都得。
作者: uncertain    時間: 2011-9-19 00:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shingfd    時間: 2011-9-19 08:07

本帖最後由 shingfd 於 2011-9-19 08:13 編輯
要不要授權key?


其實我係想比HKEPC既人玩Game時用,尤其是BFBC2、COH同就快出的BF3,有要求的話開咩ch ...
harryytm 發表於 2011-9-18 23:40

yeah why not? (im not active though )

(my only concern is that its been said that certain intrusive memory scanning processes such as PB does not work well with ts as well as steam overlay. one of the most obvious case is that you have to switch off steam overlay and fraps in cod4. in bc2 there're also reports that having these programs may cause system lockups...)
作者: bibilubi    時間: 2011-9-19 12:08

TS好呀,我現時都用緊。
uncertain 發表於 2011-9-19 00:28

的確好正, set得好語音可以好清晰!
作者: harryytm    時間: 2011-9-19 12:21

我申請左個非牟利License 現在可以最多512人連線,我暫時開住100人睇下頂唔頂到咁多人。

搵多D人用我個Server啦!
作者: kssusamuel    時間: 2011-9-19 15:46

當然用vent / ts 啦
skype 只適合兩三個人用
RC 就個quality 差

作者: kazenorin    時間: 2011-9-19 15:53

TS 主要係俾D人數較多既戰團 人士用...
人多先發揮到佢既用處

我地呢D圍埋得小貓三兩隻... steam/msn 已經 ...
hkarmy01 發表於 2011-9-18 18:37


steam 依加可以 group conversation?
作者: 愛德華諾頓    時間: 2011-9-19 16:08

加入
作者: wlmak    時間: 2011-9-19 20:24

多謝提供,!!試下先
作者: 愛德華諾頓    時間: 2011-9-19 22:40

幾點先有人架 尋日玩左陣都無
作者: harryytm    時間: 2011-9-19 22:51

幾點先有人架  尋日玩左陣都無
愛德華諾頓 發表於 2011-9-19 22:40



    你玩咩遊戲?
作者: yishiro    時間: 2011-9-20 12:47

樓主個TS 會唔分group by game name 去開??
thanks
作者: harryytm    時間: 2011-9-20 12:56

本帖最後由 harryytm 於 2011-9-20 13:01 編輯

回復 48# yishiro


    有分使用者群組,暫時3個:訪客、普通使用者、管理員
另外有分幾個Game的Channel,要普通使用者身份以上先入到。你有咩建議?
作者: yishiro    時間: 2011-9-20 13:15

回復  yishiro


    有分使用者群組,暫時3個:訪客、普通使用者、管理員
另外有分幾個Game的Channel,要 ...
harryytm 發表於 2011-9-20 12:56


小弟未有...都係等BF3  
作者: harryytm    時間: 2011-9-20 14:05

回復 50# yishiro


    我都係,玩住BFBC2頂住先,點都好過COD。
作者: shingfd    時間: 2011-9-20 14:05

steam 依加可以 group conversation?
kazenorin 發表於 2011-9-19 15:53

you can invite ppl to join your chat ar
i was using steam chat before switching to skype when playing some cod6 clan match
作者: 愛德華諾頓    時間: 2011-9-20 15:32

回復  yishiro


    有分使用者群組,暫時3個:訪客、普通使用者、管理員
另外有分幾個Game的Channel,要 ...
harryytm 發表於 2011-9-20 12:56



建議唔洗授權,直接開放
作者: harryytm    時間: 2011-9-20 16:27

本帖最後由 harryytm 於 2011-9-20 18:52 編輯

回復 53# 愛德華諾頓

係直接開放,個大堂講得野,訪客同普通使用者的分別只係入唔到遊戲頻道同開唔到私家房。

另外你有需要的話,我可以派一堆key比你分比朋友都得。
作者: harryytm    時間: 2011-9-20 18:54

本帖最後由 harryytm 於 2011-9-20 19:31 編輯

現在普通使用者可以開設具有密碼的暫時頻道。
作者: harryytm    時間: 2011-9-22 19:47

本帖最後由 harryytm 於 2011-9-22 19:56 編輯

有無人會玩Game用? 我個Teamspeak 3 Server最多可以比512人用。

各位用開Teamspeak 3的人可以隨便用我個Server吹水又得,約戰又得,只係唔想開住無人用。
作者: 高山青龍    時間: 2011-9-23 23:52

ts個介面靚左好多
作者: harryytm    時間: 2011-9-25 01:06

有無人會在Battlefield 3 Beta時用Teamspeak?
作者: harryytm    時間: 2011-9-25 03:01

已修改訪客權限,現在訪客可建立具密碼的暫時頻道。
作者: harryytm    時間: 2011-9-25 19:07

建議唔洗授權,直接開放
愛德華諾頓 發表於 2011-9-20 15:32



    接受你的建議改到接近全開放。
而家訪客同普通使用者分別只係開唔到副頻道。
作者: harryytm    時間: 2011-9-27 15:06

本帖最後由 harryytm 於 2011-9-27 18:51 編輯

點解我成日見有人入去幾秒就走,係唔係我個Server有問題?
作者: harryytm    時間: 2011-10-6 01:52

搵多D人用啦,512個位有排未用盡。
作者: chow1001    時間: 2011-10-18 00:57

open
作者: harryytm    時間: 2011-10-18 14:22

回復 19# bibilubi


    Teamspeak 3 Server可以設定特定channel強制PTT
作者: harryytm    時間: 2011-10-18 14:24

回復 39# shingfd


    你有無上過我個Teamspeak server? 我搵返add你。
作者: shingfd    時間: 2011-10-18 17:25

回復 65# harryytm

you have sent me the key la~
just that i havent logged in yet coz i thought i would wait till 25/10
作者: harryytm    時間: 2011-10-19 15:48

本帖最後由 harryytm 於 2011-10-19 16:09 編輯

回復 66# shingfd


    That key I sent you probably not working anymore because I removed some unused key few weeks ago.
Plus, do you know anyway to find more FPS players to my TS servers? I'm very boring of waiting Battlefield 3 release, need some partner to play Bad Company 2 .
作者: harryytm    時間: 2011-10-25 01:39

自助式Teamspeak 3 Server,任大家自已開房Set密碼,隨便用wor唔洗同我客氣。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2