Board logo

標題: 全新CS回歸 Valve宣佈《反恐精英:全球攻勢》 [打印本頁]

作者: chunyin2003    時間: 2011-8-13 13:03     標題: 全新CS回歸 Valve宣佈《反恐精英:全球攻勢》

本帖最後由 chunyin2003 於 2011-8-13 13:12 編輯

經過昨天的謠傳之後,今天Valve正式公佈了廣受歡迎的線上射擊遊戲《反恐精英》的續作《反恐精英:全球進攻》(Counter-Strike: Global Offensive)(CS:GO)。

本作依法於2012年初登陸PSN、Xbox Live Arcade和Steam,將對這款最初於12年前發佈的遊戲的團隊基礎遊戲性進一步擴展。
《全球進攻》具有新的地圖、新的角色、新的武器,同時經典的CS元素亦會得到升級,加入新的模式、比賽配對、排行榜之類的新東西。

Valve行銷部副總裁Doug Lombardi說:“《反恐精英》于1999年8月以《半條命》MOD的形式發佈後,讓遊戲界眼前一亮,這匹黑馬很快變成全世界最受歡迎的線上射擊遊戲。在過去12年來,它一直是世界上參與度最高的遊戲之一,其各個版本都被作為各大電子競技比賽的專案,而且在全球範圍內售出2500萬份(不包括那些玩盜版的)。《反恐精英:全球進攻》將會擴展CS的優異遊戲性,並把它的這一遊戲性帶到下一代主機和Mac上。”

《反恐精英:全球進攻》由Valve和位於西雅圖的Hidden Path娛樂工作室合作開發。

轉至3DM 13-8-2011



根據steam網站,CS:GO將於2012年初的西雅圖PAX Prime及歐洲遊戲展(Eurogamer Expo)中正式發佈。
網站資料:
http://store.steampowered.com/app/1800/
http://www.hiddenpath.com/games/csgo/
作者: CZDice    時間: 2011-8-13 13:07

好想玩呀
其實我未玩過CS:S
作者: calvin88bb    時間: 2011-8-13 13:59

玩左8年cs 終於有番d新作
作者: kamwa1998    時間: 2011-8-13 22:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pkf_boy    時間: 2011-8-13 23:06

wow 正!!!!有得玩喇
作者: Philip20    時間: 2011-8-14 00:46

本帖最後由 Philip20 於 2011-8-15 00:16 編輯

Deleted
作者: 不明人士    時間: 2011-8-14 00:53

其實CS:S唔興起,問題在於佢唔可以係一啲廢機上面玩...
基本上一LAG,即係死硬...
希望佢靚得黎唔好太大食
作者: moyourBB    時間: 2011-8-14 17:59

有trailer睇
Philip20 發表於 2011-8-14 00:46


fake
呢個係張cso果個整成的
作者: ck10    時間: 2011-8-14 18:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: holyAS    時間: 2011-8-14 19:06

勁有強加版既feel:funk:, 段trailer個map好似十幾年前成日玩果張low...
作者: Overclocker    時間: 2011-8-14 19:28

Using same game engine?..
作者: k119018    時間: 2011-8-14 19:39

回復 11# Overclocker

段估唔會啩....都過左好多年應該要有好大進步
作者: 小魔皇    時間: 2011-8-14 21:01

我覺得佢會做到會好似CZ咁
作者: 小魔皇    時間: 2011-8-14 21:02

勁有強加版既feel, 段trailer個map好似十幾年前成日玩果張low...
holyAS 發表於 2011-8-14 07:06 PM

O個條片CSO改O架...
作者: CZDice    時間: 2011-8-15 11:44

我覺得佢會做到會好似CZ咁
小魔皇 發表於 2011-8-14 21:01

會唔會係用source引擎但係做到唔同CS:S咁呢?
作者: watkower    時間: 2011-8-15 11:55

個名好似會COD化錦
姐係CZ+CSS錦?
有任務
作者: Half-Life2    時間: 2011-8-15 11:59

我既EP3呢?
作者: Jamie06    時間: 2011-8-15 12:22

css我去網吧玩左陣已經冇玩
CZ我本身有,但網上冇咩人玩
始終CS1.6最好玩係Steam都易搵ser
作者: 咬蕉    時間: 2011-8-15 12:56

ep3 去左邊?
作者: bibilubi    時間: 2011-8-15 16:01

SP 應該會好過CZ掛?
MP 1.6 同SS一樣咁制...
有冇d新意攪攪?
作者: Jerryhk    時間: 2011-8-15 23:00

大把同胞仲停係1.5 甩甩甩時代
作者: dom    時間: 2011-8-16 02:31

本帖最後由 dom 於 2011-8-16 02:33 編輯
我既EP3呢?
Half-Life2 發表於 15-8-2011 11:59 AM


Valve 甩低.......
Portal 2 都出左 , 連 "十幾年" 講話出既 Duke Nukem Forever 都出埋 (雖然爛尾)
但係 HL2:EP3 都係未見影

Valve 係咪掛住 整道具放去 TF2 賣
作者: ioptional    時間: 2011-8-16 11:10

Valve 甩低.......
Portal 2 都出左 , 連 "十幾年" 講話出既 Duke Nukem Forever 都出埋 (雖然爛尾)
...
dom 發表於 2011-8-16 02:31

CS1.6出, HL EP1 出
CSS出, HL EP2出
我諗CS:GO出, HL EP3都會出
作者: 紫河馬    時間: 2011-8-16 11:11

玩過BC2
d狙先叫正常D
以前德軍總部仲誇張要等好耐支狙先會穩
一對比
CS 個 D甩槍真係....
作者: tuyylihk    時間: 2011-8-16 11:17

玩過BC2
d狙先叫正常D
以前德軍總部仲誇張要等好耐支狙先會穩
一對比
CS 個 D甩槍真係.... ...
紫河馬 發表於 2011-8-16 11:11

玩過BF,COD之類既
仲點會玩返CS
作者: 紫河馬    時間: 2011-8-16 11:28

其實CS受歡迎好大原因係file細,display要求少
又比人crack左周圍傳
但當要多變化 豐富 同畫面靚
就冇可能做到呢個效果...
作者: Half-Life2    時間: 2011-8-16 13:33

CS1.6出, HL EP1 出
CSS出, HL EP2出
我諗CS:GO出, HL EP3都會出
ioptional 發表於 2011-8-16 11:10



    GO又改左個引擊
好似VALVE每次都想HL系列用最新既技術
作者: Half-Life2    時間: 2011-8-16 13:33

其實CS受歡迎好大原因係file細,display要求少
又比人crack左周圍傳
但當要多變化 豐富 同畫面靚
就冇可能做 ...
紫河馬 發表於 2011-8-16 11:28


唔好淨係拎亞洲地區黎比
作者: Half-Life2    時間: 2011-8-16 13:34

玩過BF,COD之類既
仲點會玩返CS
tuyylihk 發表於 2011-8-16 11:17



    完全兩種GAME黎,點會有衝突呢
作者: ~Mars~    時間: 2011-8-17 07:35

玩過BF,COD之類既
仲點會玩返CS
tuyylihk 發表於 2011-8-16 11:17

nah...

CS has a much simply strategy and much faster pace, it was never meant to be realistic, but to each his own I guess
作者: ISSASO    時間: 2011-8-17 08:39

話時話CSS都成7年前既產品,但其實我覺得D畫面都唔算差,物理效果又正,MOD又多,試問有乜FPS既GAME可以流行足7年,1.6就更唔洗講,呢家有新一代出都差唔多!!
作者: akjohnhk    時間: 2011-8-19 00:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: insanity    時間: 2011-8-19 00:08

我自己唔太鍾意玩FPS
但就幾鍾意VALVE..
希望佢出O的唔係FPS O既GAME...
作者: Half-Life2    時間: 2011-8-19 04:17

我自己唔太鍾意玩FPS
但就幾鍾意VALVE..
希望佢出O的唔係FPS O既GAME...
insanity 發表於 2011-8-19 00:08


dota2係佢地第一隻非fps作品
作者: hkzohkzo    時間: 2011-8-21 03:58

正呀!! HK 幾時先重返CS 熱!
作者: Anthony2005    時間: 2011-8-21 04:10

在過去12年來,它一直是世界上參與度最高的遊戲之一

自從TF2開放免費之後
好似已經取代左CS成為一哥  
作者: 甜鬆餅糕    時間: 2011-8-26 15:10

有埋影片
http://www.youtube.com/watch?v=M ... channel_video_title
http://www.youtube.com/watch?v=t ... channel_video_title
作者: KimuraKouichi    時間: 2011-8-26 15:56

唔止樓上既片, 仲有官方宣傳片
Counter-Strike: GO - Intro Trailer
http://store.steampowered.com/video/1800?snr=1_41_4__42

不過睇完覺得舊酒新瓶…
作者: alistair3149    時間: 2011-8-26 17:56

其實CS受歡迎好大原因係file細,display要求少
又比人crack左周圍傳
但當要多變化 豐富 同畫面靚
就冇可能做 ...
紫河馬 發表於 2011-8-16 11:28

技術要求同平衡性都高 (唔包防暴盾)
作者: alistair3149    時間: 2011-8-26 18:03

個畫面好怪
作者: Philip20    時間: 2011-8-26 19:34

完全係舊酒新瓶
作者: bibilubi    時間: 2011-8-26 20:11

冇裝備/改槍微調
照舊速食玩法





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2