標題: PS3 掣打PROTOTYPE問題 [打印本頁]
作者: lung167 時間: 2009-7-24 01:10 標題: PS3 掣打PROTOTYPE問題
我用WIN7 我想拎PS3掣打PROTOTYPE,
模擬左做360掣可唔可以震埋~??
[ 本帖最後由 lung167 於 2009-7-24 01:11 編輯 ]

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |