Board logo

標題: It's Civilization IV again [打印本頁]

作者: ~Mars~    時間: 2009-6-12 22:54     標題: It's Civilization IV again

See who's playing Civ IV

At what level are you playing?
作者: kazenorin    時間: 2009-6-14 01:57

still prince
作者: datsbilly    時間: 2009-6-14 10:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: william_lau    時間: 2009-6-14 17:11

我前幾星期都有玩番,但實在超級kill time,一玩就冇左幾日,所以而家暫停中。
作者: kazenorin    時間: 2009-6-15 00:40

原帖由 william_lau 於 2009-6-14 17:11 發表
我前幾星期都有玩番,但實在超級kill time,一玩就冇左幾日,所以而家暫停中。

的確係 Time-killer





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2