作者: louislam 時間: 2009-3-18 00:08 標題: [Updated: Beta3]本人自製嘅L4D地圖 - Fatal School - Hopeless
本人同令外一個同學KKson自製嘅地圖。
以學校作發生地點。玩法有少少解謎FEEL,唔會好似官方地圖咁,咁易搵到出口。有興趣就自己試下。
畢竟哩個只係Beta ,估計有唔少Bug。
希望各位如果發現Bug,係哩到提出。
或者有仼意見都可以提出
另外建議同Friends一齊玩,因為Bot唔係咁完善
我地都係第一次用Source SDK同Hammer製作地圖,所以整得唔好請多多包容。
仲有最後,本故事所包含的事與物純熟虛構,如有雷同,實屬巧合。
下載: http://www.l4dmaps.com/details.php?file=188
Changlog:
BETA3:
-Hopeless
Fixed a crash when player leave the classroom.
Fixed a classroom where you cannot leave.
Fixed Bug that you can see a tank spawn in the sky.
Improve performance/FPS.
Added some new interesting features.
Added many env_cubemap(s), somethings will reflect in High Shader Detail now.
Added many textures and models for the maps, the map look like more beautiful.
-------------
安裝
-------------
1. 解壓所有檔案到你的L4D資料夾 (預設路徑是 ..\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\)
2. 完成!
--------------------
如何開始遊戲?
--------------------
1. 當你載入了遊戲,按 "~" 鍵開控制台(你需要在"Options"內允許開啟控制台,才能打開控制台)。
2. 在輸入文字方塊, 打 map l4d_fatalschool_roof_b1
3. 玩得
[ 本帖最後由 louislam 於 2009-3-25 00:33 編輯 ]
作者: zong1 時間: 2009-3-18 00:19
強!!支持下先~
作者: 摩哥拿 時間: 2009-3-18 00:33
加油~~
唔知會唔會整埋個vs mode呢?
作者: rvik 時間: 2009-3-18 00:37
D0wnL0aD 點裝原用唔用到

作者: tobyho91 時間: 2009-3-18 00:41
比你做黑板呀
得唔得嫁
作者: bigjohn 時間: 2009-3-18 00:41
個Map做得好靚
作者: Tea-Back 時間: 2009-3-18 00:58
西利
支持支持
不過安響邊ga?
作者: 小魔皇 時間: 2009-3-18 01:02
我都想知放係邊?
作者: louislam 時間: 2009-3-18 01:07
里面我寫咗Readme
-------------
安裝
-------------
1. 解壓所有檔案到你的L4D資料夾 (預設路徑是 ..\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\)
2. 完成!
--------------------
如何開始遊戲?
--------------------
1. 當你載入了遊戲,按 "~" 鍵開控制台(你需要在"Options"內允許開啟控制台,才能打開控制台)。
2. 在輸入文字方塊, 打 map l4d_fatalschool_roof_b1
3. 玩得
作者: Tea-Back 時間: 2009-3-18 01:09
眼殘sor
不過唔小心del左原先l4d>models>props>CS_Militia
入面原先個兩個file
重要嗎?
有人sd返比我嗎?
ths
作者: louislam 時間: 2009-3-18 01:11
其實啲圖係舊

而家Beta1 啲樓暗返啲啦
作者: 小魔皇 時間: 2009-3-18 01:14
原帖由 louislam 於 2009-3-18 01:07 AM 發表
里面我寫咗Readme
-------------
安裝
-------------
1. 解壓所有檔案到你的L4D資料夾 (預設路徑是 ..\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\)
2. 完成!
--------------------
如何開始遊戲?
--- ...
1. 當你載入了遊戲,按 "~" 鍵開控制台(你需要在"Options"內允許開啟控制台,才能打開控制台)。唔好意思哩個唔係好明
作者: louislam 時間: 2009-3-18 01:15
原帖由 摩哥拿 於 2009-3-18 12:33 AM 發表 [url=redirect.php?goto=findpost&pid=18669706&ptid=1181958][/url]
加油~~![]()
唔知會唔會整埋個vs mode呢?
應該會有,不過要遲好多好多
THX
不過張相影唔到成個Blackboard...
要用唔少時間執執佢。
所以未必採用
原帖由 小魔皇 於 2009-3-18 01:14 AM 發表
1. 當你載入了遊戲,按 "~" 鍵開控制台(你需要在"Options"內允許開啟控制台,才能打開控制台)。唔好意思哩個唔係好明![]()
![]()
我意思係哩個
下圖Highlight嘅上面嗰個Console, Enable咗佢
[ 本帖最後由 louislam 於 2009-3-18 01:23 編輯 ]
作者: Scuderia 時間: 2009-3-18 01:44
Wow, we must support
作者: 小白豬 時間: 2009-3-18 01:45
做得幾似唔錯呀
作者: Player 時間: 2009-3-18 01:57
一出門口就彈 game
作者: S2k 時間: 2009-3-18 02:18
睇圖咁似嘉湖嘅
作者: bigjohn 時間: 2009-3-18 02:36
我都係一出門口就彈game,無得玩
作者: ericpo 時間: 2009-3-18 12:59
做得幾似,我都係一出門口彈game
作者: PKane 時間: 2009-3-18 14:25
支持~!!!
作者: ralf 時間: 2009-3-18 15:04
個班房真係好像真
作者: 『魂』 時間: 2009-3-18 15:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zoo8866 時間: 2009-3-18 16:06
勁~~做得幾靚
作者: louislam 時間: 2009-3-18 16:25
下
作者: Player 時間: 2009-3-18 16:47
任何 info 都冇就彈 game
作者: chenglikkan 時間: 2009-3-18 18:46
支持louislam
作者: tobyho91 時間: 2009-3-18 20:24
原圖係1600*1200
有張有成個黑板,不過亞sir係度
作者: Player 時間: 2009-3-18 20:35
咁好心機 list 哂 d formula 係個 board 度既

作者: tom1987 時間: 2009-3-18 21:05
樓主:
多謝你用心用力做個MOD 出來, 真係好正!!
希望快D可以解決出班房彈機問題
作者: metallica100 時間: 2009-3-18 21:24
其實source SDK 點樣導入晒d models 同materials 入去hammer..
我試過好幾次,第一次就 堆 models全部唔識load texture,變晒粉紅黑色格(error 都係),第二次就一開model browser 成隻hammer hand鬼左
已經跟足晒tutorial寫咁多個steps黎做,still failed
anyway,nice map,lookin fwd to map #2.
[ 本帖最後由 metallica100 於 2009-3-18 21:24 編輯 ]
作者: ioptional 時間: 2009-3-18 22:08
D 磚 Set 返 1/4 大就真實好多
作者: watkower 時間: 2009-3-18 22:20
L4D好似未有專用SDK
你不如先整個CSS地圖睇下點先
作者: tobyho91 時間: 2009-3-18 22:22
ce 考amaths 前最後幾日........
亞sir唔想我地死
連續補左4日
亞sir真係好好人,好彩最後都拎到個d
作者: Tea-Back 時間: 2009-3-18 23:53
都係一出門口就彈gane
作者: louislam 時間: 2009-3-19 00:38
問題所在大概搵到,原來係個3月15更新的PreSDK搞鬼
其實 PreSDK基本上接近完美, 所以唔洗擔心
原帖由 tom1987 於 2009-3-18 09:05 PM 發表 [url=redirect.php?goto=findpost&pid=18678188&ptid=1181958][/url]
樓主:
多謝你用心用力做個MOD 出來, 真係好正!!
希望快D可以解決出班房彈機問題
其實只係Map來的
[ 本帖最後由 louislam 於 2009-3-19 00:46 編輯 ]
作者: louislam 時間: 2009-3-19 01:05
原帖由 metallica100 於 2009-3-18 09:24 PM 發表
其實source SDK 點樣導入晒d models 同materials 入去hammer..
我試過好幾次,第一次就 堆 models全部唔識load texture,變晒粉紅黑色格(error 都係),第二次就一開model browser 成隻hammer hand鬼左...
你指L4D Map??
我唔係咁根Tutorial, 你可以參考下:
1. 揀Portal (我估TF2, HL2:EP2都得, 總之一定係OrangeBox嘅game)
2. 解壓Vkp file 到Portal嘅Folder (..\Steam\steamapps\<steam ac>\portal\portal\)
3. 入Hammer 去Options, Set 返個FGD File..
咁就OK...
如果你第2步做啱, 入到Hammer就會見到Pill嘅樽身
作者: metallica100 時間: 2009-3-19 16:22
原帖由 louislam 於 2009-3-19 01:05 發表
你指L4D Map??
我唔係咁根Tutorial, 你可以參考下:
1. 揀Portal (我估TF2, HL2:EP2都得, 總之一定係OrangeBox嘅game)
2. 解壓Vkp file 到Portal嘅Folder (..\Steam\steamapps\\portal\portal\)
3. 入Hammer 去Opti ...
stand-alone SDK is useless now
唔通真係要入番隻老正
anyway,thanks for the tutorial
作者: KKson_thomas 時間: 2009-3-19 20:15
LouisLam 好勁呀~@@
個地圖好好玩~
支持!!!!!!
期待第二關~
作者: louislam 時間: 2009-3-20 16:25
Update咗
不過暫時要咁做先玩到:
Options > Video > Advanced settings > Effects Details: Medium
我而家估計係因為地圖嘅模型過多
個地圖有唔少課室, 一間課室又有成80個 Models
想玩嘅Set "Effects Details" to Medium, 就會冇問題.
作者: bcoobcbco 時間: 2009-3-20 19:04
拎D咋
作者: hoho425 時間: 2009-3-20 20:55
岩岩試左~ LOAD唔到MAP, DETIAL 遲D補相
[ 本帖最後由 hoho425 於 2009-3-20 20:55 編輯 ]
作者: TaffyandGillian 時間: 2009-3-21 16:42
個場境好似裘錦秋中學(元朗)
作者: Tea-Back 時間: 2009-3-21 18:40
入到game
搵唔到路
d bot又唔識行又唔救我
作者: 哥哥仔 時間: 2009-3-21 21:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: metallica100 時間: 2009-3-22 00:21
最後一架直昇機炒左埋黎 o晒咀
跟住呢? 部lift 度門又唔開,去佢個到度門又lock死左,點先走到
作者: louislam 時間: 2009-3-22 14:58
唔知呢
原帖由 metallica100 於 2009-3-22 12:21 AM 發表 [url=redirect.php?goto=findpost&pid=18709573&ptid=1181958][/url]
最後一架直昇機炒左埋黎 o晒咀![]()
跟住呢? 部lift 度門又唔開,去佢個到度門又lock死左,點先走到![]()
小小小Tips
EDIT: 原來有BUG
下一個更新會修正
原帖由 Tea-Back 於 2009-3-21 06:40 PM 發表 [url=redirect.php?goto=findpost&pid=18706334&ptid=1181958][/url]
入到game
搵唔到路![]()
d bot又唔識行又唔救我![]()
BOT去到某個位先識跟住你.... 我特登咁SET, 因為某啲原因 ....可能要等正式版SDK先解決到
[ 本帖最後由 louislam 於 2009-3-22 15:18 編輯 ]
作者: Tea-Back 時間: 2009-3-22 16:33
期待
作者: sayume 時間: 2009-3-23 22:56
睇相好正喎..
聽日down黎玩下先~~
作者: chingming 時間: 2009-3-23 23:12
原創,值得支持一下
作者: metallica100 時間: 2009-3-24 17:13
Finall同3個fd 爆左張map,very good idea,真係唔周圍下行都唔知張map要點玩
maybe 樓主可以諗下整番個campaign?
作者: 涼瓜黃豆排骨湯 時間: 2009-3-24 17:44
我讀尼間,加個何sir入去啊
作者: louislam 時間: 2009-3-24 18:04
原帖由 metallica100 於 2009-3-24 05:13 PM 發表
Finall同3個fd 爆左張map,very good idea,真係唔周圍下行都唔知張map要點玩![]()
maybe 樓主可以諗下整番個campaign?
Fatal School 係Campaign
Hopeless係第一關
原帖由 涼瓜黃豆排骨湯 於 2009-3-24 05:44 PM 發表 [url=redirect.php?goto=findpost&pid=18736921&ptid=1181958][/url]
我讀尼間,加個何sir入去啊![]()
記你缺記呀啦
[ 本帖最後由 louislam 於 2009-3-24 18:05 編輯 ]
作者: Seven.軒 時間: 2009-3-24 19:01
點解我入去會彈,我入fd場玩果陣都會彈,一入到去郁幾郁就彈
作者: louislam 時間: 2009-3-24 19:24
我想問係咪玩緊Beta3?? (見到走廊有綠色燈代表Beta3)
亦都注意一下係咪l4d_fatalschool_roof_b3 (唔係b2)
如果係, 係一出門口就crash ?
同埋講下你用咩Detail玩...
本人一般用All Medium @ 1280x800 @ no AA &AF
頭先試過All High @ 1280x800 @noAA & AF都冇問題
[ 本帖最後由 louislam 於 2009-3-24 19:50 編輯 ]
作者: Seven.軒 時間: 2009-3-24 22:40
http://postdownload.filefront.co ... dbf6b4373ffc9d4b73f
得B2下載
l4d_fatalschool_roof_b2.zip
作者: kenkenexe 時間: 2009-3-24 22:44
如果我係玩download版
個安裝位置o係邊
我係冇咁o既位置比我安
作者: Seven.軒 時間: 2009-3-24 22:44
我要B3下載點,,,
作者: Seven.軒 時間: 2009-3-24 22:51
B3下載點
http://www.l4dmaps.com/download.php?file=188
作者: louislam 時間: 2009-3-25 00:25
玩開心版?
原理一樣掛... 你對返啲Folder嘅位就啱...
作者: sayume 時間: 2009-3-25 16:45
d喪屍不停出都諗唔倒去邊
剩係一開始穿過左間化學室??,
就去到有幅牆不停有喪屍爬過來就無路走了
請問有無小小提示...?
作者: louislam 時間: 2009-3-25 16:57
小小小Tips: 你下一步係去幅牆後面
點去就真係要你諗。之後仲有好多難關等住你
作者: sayume 時間: 2009-3-25 17:04
我玩到好頭痛都過唔倒
再入game試下先
作者: 涼瓜黃豆排骨湯 時間: 2009-3-25 17:43
個地圖太暗,隻眼好唔舒服
作者: 小白豬 時間: 2009-3-25 18:00
等Beta4
作者: metallica100 時間: 2009-3-25 18:02
唔算啦,再暗都仲有

作者: 涼瓜黃豆排骨湯 時間: 2009-3-25 18:09
比一個小小小小小小提示你,你部電腦一定要插d咩先開到機啊??
[ 本帖最後由 涼瓜黃豆排骨湯 於 2009-3-25 18:10 編輯 ]
作者: otischau1225 時間: 2009-3-25 19:00
順手 steam id : otischau1225
想常玩L4D既搵我
作者: watkower 時間: 2009-3-25 19:50
LV2 跳木板會彈GAME
作者: mrkamand8 時間: 2009-3-26 15:34
厲害厲害
作者: sayume 時間: 2009-3-26 15:55
其實我覺得係同
有度門比兩舊大石阻住果度有關
寫住高壓電果度
但我點跳都跳唔倒入去
作者: louislam 時間: 2009-3-26 17:40
佢俾錯tips你
[ 本帖最後由 louislam 於 2009-3-26 19:58 編輯 ]
作者: 涼瓜黃豆排骨湯 時間: 2009-3-26 17:55
條路係要自己創造
作者: sayume 時間: 2009-3-26 20:00
我試過炸
同搵野企高再跳都唔得
作者: 涼瓜黃豆排骨湯 時間: 2009-3-26 21:39
集合哂今多個tips,要炸野(唔一定要自己攞野炸),炸個樣野係部電腦一定要插的野,好大tips啦,如知道左唔好講比其他人知,樓主可以今樣設計L4D場,細佬我佩服
作者: louislam 時間: 2009-3-26 22:20
原帖由 涼瓜黃豆排骨湯 於 2009-3-26 09:39 PM 發表
集合哂今多個tips,要炸野(唔一定要自己攞野炸),炸個樣野係部電腦一定要插的野,好大tips啦,如知道左唔好講比其他人知,樓主可以今樣設計L4D場,細佬我佩服佩服
![]()
咁先配合我個地圖名
作者: sayume 時間: 2009-3-26 22:49
原帖由 涼瓜黃豆排骨湯 於 2009-3-26 21:39 發表
集合哂今多個tips,要炸野(唔一定要自己攞野炸),炸個樣野係部電腦一定要插的野,好大tips啦,如知道左唔好講比其他人知,樓主可以今樣設計L4D場,細佬我佩服佩服
![]()
哈..謝謝提示
不過我諗我短時間都諗唔倒
因為剩係打喪屍都有排煩
請問你地玩時係咪都係不停不停咁狂出伽?
有時D喪屍多到行唔倒
用槍托揮幾野我又眼痛頭暈
唔知係咪太黑呢
作者: sayume 時間: 2009-3-26 22:52
多謝你地制作個咁優質,咁港式既地圖(雖然我只行過一條走廊
但實左好精美,期待大大其他作品哦
*遲D會唔會加學生(妹)落去伽
作者: louislam 時間: 2009-3-26 23:44
原帖由 sayume 於 2009-3-26 10:49 PM 發表
哈..謝謝提示
不過我諗我短時間都諗唔倒![]()
因為剩係打喪屍都有排煩![]()
請問你地玩時係咪都係不停不停咁狂出伽?
有時D喪屍多到行唔倒![]()
用槍托揮幾野我又眼痛頭暈![]()
唔知係咪太黑呢![]()
係不停不停咁出, 因為唔想係玩家搵路走嘅過程中, 有冷場出現.
見你玩咁耐都過唔到... 再俾多啲TIPS...
路一定在面前...
[attach]821328[/attach]
作者: sayume 時間: 2009-3-27 09:54
原帖由 louislam 於 2009-3-26 23:44 發表
係不停不停咁出, 因為唔想係玩家搵路走嘅過程中, 有冷場出現.
見你玩咁耐都過唔到... 再俾多啲TIPS...
路一定在面前...
821328
謝謝你的溫馨提示
等我再參透下先
無理由伽喎..
以前silent hill唔睇攻略都爆倒
作者: sayume 時間: 2009-3-27 17:34
都係無進展
可唔可以指教下我,
係咪可以就咁行過去解迷
定係要做左某D野先行過去伽
THANKS..
作者: louislam 時間: 2009-3-28 00:48
當然要清咗前面啲嘢先可以過到去...
如果真係諗唔掂, 請個別PM..
作者: akita 時間: 2009-3-28 06:48
刨完鬼仔l4d forum
終於見到Pill嘅樽身
作者: sayume 時間: 2009-3-28 13:23
唔係唔係,
我意思係要係其他地方做某d野,先可過盡頭解,
定係乜都唔洗攪,直接去盡頭再諗點過去
作者: 涼瓜黃豆排骨湯 時間: 2009-3-28 13:37
係要係其他地方做某d野(引爆)
作者: watkower 時間: 2009-3-28 14:19
不如整個地圖教學出黎
大家整
作者: louislam 時間: 2009-3-28 16:19
外國有好多教學:
http://L4DMaps.com
http://L4DMaps.net
http://developer.valvesoftware.com/wiki/Left_4_Dead_Level_Creation
哩三個我最常去.
作者: KKson_thomas 時間: 2009-3-29 02:06
話說第二關的進度慢得可憐...
諗劇情諗到想死...
作者: watkower 時間: 2009-3-31 11:26
有無.VMF放出黎大家研究下
作者: louislam 時間: 2009-3-31 16:29
Sorry, 唔打算Open source
作者: 涼瓜黃豆排骨湯 時間: 2009-3-31 18:30
我驚d人過唔到去,而對個地圖生厭
作者: bbsfull 時間: 2009-4-5 19:54
細細聲問下個map整左幾耐??(唔計fix bug)
作者: metallica100 時間: 2009-4-5 20:28
其實用某decompiler 已經可以decompile 大部份既.bsp..
不過有d map唔得,可能個file太多,or 加左"anti-decompile"
作者: metallica100 時間: 2009-4-5 20:29
加埋base既fgd 先可以work probably
如果唔係d output 會冇晒d output name
作者: lapkwanalex 時間: 2009-4-6 19:01
This map is "hopeless"
作者: louislam 時間: 2009-4-6 23:51
唔洗細細聲喎。
兩個月左右,計埋學用個Software,同埋得兩條友仔整
進度一般啦...
作者: mvp3 時間: 2009-4-7 00:12
點同FRIEND 一齊玩...係咪叫佢一齊裝....?
作者: louislam 時間: 2009-4-7 00:50
係,之後是但一個人開Server就得,其他人就入到
作者: zong1 時間: 2009-4-7 10:56
DOWN 唔到BETA3..... 話This ID doesn't exist!
作者: louislam 時間: 2009-4-7 20:30
http://www.pugsoft.info/files/l4dmaps/l4d_fatalschool.zip
暫時用哩條Link先.
多謝提醒...
[ 本帖最後由 louislam 於 2009-4-7 20:30 編輯 ]
作者: acog 時間: 2009-4-10 02:16
u are so Great!! i would like to map one too...


[/url]