作者: 銀鎧騎士 時間: 2008-10-17 18:46 標題: [aoc Post]有無人係偷豬高手?
我淨係control住隻斥就得,但係村民就停晒手
想用Shift-右鍵 set條Z 路比佢自己行番屋企
但係一係就快得滯,一係就比豬咬死左
我呢個方法o岩唔o岩呢?
作者: terryno1hk 時間: 2008-10-17 21:10
我用村民拖豬
作者: rwkero2 時間: 2008-10-17 22:02
偷羊就試過
作者: 天玄鳥 時間: 2008-10-17 22:38
殺人羊搞到人地唔識升城
不過玩完比人話
作者: saya1314520 時間: 2008-10-18 14:30
冇乜特別
狂click left click / Z咁行
睇個人控制力
作者: yiufai1988 時間: 2008-10-25 14:46
引鹿就見過
可以唔洗d村民行去
用隻馬引~等隻鹿自動跑去tc
作者: 野馬飛田 時間: 2008-10-28 05:18
其實有方法令人殺唔到你d羊
拉豬通常一個村民射2箭就走,
之後叫其他村民殺豬。
作者: 銀鎧騎士 時間: 2008-10-29 16:40
有咩方法?
作者: 野馬飛田 時間: 2008-10-31 08:52
當人地隻斥候去到你度果時,
叫d村民入TC,咁既話d羊會變左做對方既colour,
對方殺唔到,而且對方隻斥候中緊箭就會走,走左就叫返村民出泥羅返d羊做野,對方唔走就射到死。
再唔係一次過劏曬d羊都得。
一般斥候有45血,2箭甲,
假設人地隻斥候泥度你度果時你應該已經生左3~4隻村民+原本果3個+TC本身5攻=11攻
11-2=9~10
每次射箭扣斥候9~10血,5箭就死,d羊羊就算比人拉走都跑唔得遠,而且你仲有自已隻斥候可以拉返d羊
[ 本帖最後由 野馬飛田 於 2008-10-31 08:59 編輯 ]
作者: kei91065 時間: 2008-10-31 09:50
偷豬只有鷹勇士可以做到
斥侯偷豬, 除非地型問題/存心玩野, 如果唔係死路一條
作者: eneloop 時間: 2008-10-31 13:33
我有段 michi save 係一個日本勁人用斥侯引豬 (自用)
作者: 銀鎧騎士 時間: 2008-10-31 23:01
我仲見過有人可以一隻斥偷晒人地2隻豬
作者: AL_EK 時間: 2008-11-2 19:03
其實真正高手係唔會偷豬偷羊, 以前見D 高手既savegame, 唔覺意偷左人地既羊, 會送番去人地TC , 因為佢地有自信可以堂堂正正咁一決高下
正常既話搵齊晒8 隻羊, 都放晒o係TC 邊啦, 人地隻斥侯行埋黎只有死路一條
可以控制到村民唔會停產/停手, 又有多餘控制力先學下偷豬啦
作者: kei91065 時間: 2008-11-2 19:38
如果係玩野就無謂講
真打偷豬風險太大, 隨時自亂陣腳


