Board logo

標題: [aoc Post]有無人係偷豬高手? [打印本頁]

作者: 銀鎧騎士    時間: 2008-10-17 18:46     標題: [aoc Post]有無人係偷豬高手?

我淨係control住隻斥就得,但係村民就停晒手

想用Shift-右鍵 set條Z 路比佢自己行番屋企

但係一係就快得滯,一係就比豬咬死左

我呢個方法o岩唔o岩呢?
作者: terryno1hk    時間: 2008-10-17 21:10

我用村民拖豬
作者: rwkero2    時間: 2008-10-17 22:02

偷羊就試過 可唔可以教下我點偷豬呀?
作者: 天玄鳥    時間: 2008-10-17 22:38

殺人羊搞到人地唔識升城
不過玩完比人話
作者: saya1314520    時間: 2008-10-18 14:30

冇乜特別
狂click left click / Z咁行
睇個人控制力
作者: yiufai1988    時間: 2008-10-25 14:46

引鹿就見過
可以唔洗d村民行去
用隻馬引~等隻鹿自動跑去tc
作者: 野馬飛田    時間: 2008-10-28 05:18

原帖由 天玄鳥 於 2008-10-17 22:38 發表
殺人羊搞到人地唔識升城
不過玩完比人話


其實有方法令人殺唔到你d羊

拉豬通常一個村民射2箭就走,
之後叫其他村民殺豬。
作者: 銀鎧騎士    時間: 2008-10-29 16:40

原帖由 野馬飛田 於 2008-10-28 05:18 發表


其實有方法令人殺唔到你d羊

有咩方法?
作者: 野馬飛田    時間: 2008-10-31 08:52

當人地隻斥候去到你度果時,
叫d村民入TC,咁既話d羊會變左做對方既colour,
對方殺唔到,而且對方隻斥候中緊箭就會走,走左就叫返村民出泥羅返d羊做野,對方唔走就射到死。
再唔係一次過劏曬d羊都得。

一般斥候有45血,2箭甲,
假設人地隻斥候泥度你度果時你應該已經生左3~4隻村民+原本果3個+TC本身5攻=11攻
11-2=9~10
每次射箭扣斥候9~10血,5箭就死,d羊羊就算比人拉走都跑唔得遠,而且你仲有自已隻斥候可以拉返d羊

[ 本帖最後由 野馬飛田 於 2008-10-31 08:59 編輯 ]
作者: kei91065    時間: 2008-10-31 09:50

偷豬只有鷹勇士可以做到

斥侯偷豬, 除非地型問題/存心玩野, 如果唔係死路一條
作者: eneloop    時間: 2008-10-31 13:33

原帖由 kei91065 於 2008-10-31 09:50 發表
偷豬只有鷹勇士可以做到

斥侯偷豬, 除非地型問題/存心玩野, 如果唔係死路一條


我有段 michi save 係一個日本勁人用斥侯引豬 (自用)
作者: 銀鎧騎士    時間: 2008-10-31 23:01

原帖由 eneloop 於 2008-10-31 13:33 發表


我有段 michi save 係一個日本勁人用斥侯引豬 (自用)

我仲見過有人可以一隻斥偷晒人地2隻豬
作者: AL_EK    時間: 2008-11-2 19:03

其實真正高手係唔會偷豬偷羊, 以前見D 高手既savegame, 唔覺意偷左人地既羊, 會送番去人地TC , 因為佢地有自信可以堂堂正正咁一決高下

正常既話搵齊晒8 隻羊, 都放晒o係TC 邊啦, 人地隻斥侯行埋黎只有死路一條

可以控制到村民唔會停產/停手, 又有多餘控制力先學下偷豬啦
作者: kei91065    時間: 2008-11-2 19:38

如果係玩野就無謂講

真打偷豬風險太大, 隨時自亂陣腳





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2